En wat kan ik er tegen doen.
Want je mag een hond toch geen kauwbot geven als ze alleen zijn ivm stikkingsgevaar?
Hoe los ik dit op,want anders pakt ze straks iets anders in de hal

Moderator: moderatorteam
Als ik pindakaas of leverpastei in de Kong smeer dan heb ik niet eens de kans om hem rustig te geven, want Molli staa dan al bijna op het aanrecht om hem aan te pakken.mechelaar_fan schreef:je moet haar die kong niet geven, je neemt die kong even vast, zodat je geur er aan hangt, en je legt die ergens neer in de plaats waar je ze achterlaat. als je hem geeft gaat haar interesse niet zo groot zijn als dat ze hem vindt.
Dan wordt het tijd dat je de kong invriest en op een eerder tijdstip maakt dusChatterbox schreef:Als ik pindakaas of leverpastei in de Kong smeer dan heb ik niet eens de kans om hem rustig te geven, want Molli staa dan al bijna op het aanrecht om hem aan te pakken.mechelaar_fan schreef:je moet haar die kong niet geven, je neemt die kong even vast, zodat je geur er aan hangt, en je legt die ergens neer in de plaats waar je ze achterlaat. als je hem geeft gaat haar interesse niet zo groot zijn als dat ze hem vindt.Helaas heeft ze hem ook altijd binnen 10 minuten weer leeg, dus misschien wordt het toch tijd voor de King Kong.