Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
en daarom, beste mensen, ik laat ff in het midden wie er nou gelijk heeft, tis meer een kwestie van hoe je dingen bekijkt. Ik pas gewoon niet dit forum, vandaar dat ik ook zeer matig hier ben... beetje rondneuzen soms vinnik wel weer leuk....
~Kimske schreef:en daarom, beste mensen, ik laat ff in het midden wie er nou gelijk heeft, tis meer een kwestie van hoe je dingen bekijkt. Ik pas gewoon niet dit forum, vandaar dat ik ook zeer matig hier ben... beetje rondneuzen soms vinnik wel weer leuk....
snap niet dat je je dan staande kan houden normaal op je werk/school/op straat etc.
Maar goed dat is voor ieder persoonlijk misschien...
~Kimske schreef:en daarom, beste mensen, ik laat ff in het midden wie er nou gelijk heeft, tis meer een kwestie van hoe je dingen bekijkt. Ik pas gewoon niet dit forum, vandaar dat ik ook zeer matig hier ben... beetje rondneuzen soms vinnik wel weer leuk....
Maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken??
maartje, ik zou zeggen, zoek contact met fokkers van sharpeitjes. Je kan denk ik vast veel ervaring uitwisselen met de fokkers
idorh schreef:
Ja ja er zit iets moois tekomen, jullie malinois en Kimske hebben een haat liefde verhouding, ik voel het, het wordt iets moois tussen jullie twee.
idorh schreef:
Ja ja er zit iets moois tekomen, jullie malinois en Kimske hebben een haat liefde verhouding, ik voel het, het wordt iets moois tussen jullie twee.
idorh schreef:
Geef je eigen er maar gewoon helemaal aan over.
Gr Bertus.
Is daar geen ander forum voor?
Was dat geen chat girl of zoiets?
Gr Bertus
Hou je dat forum ook al bij Bertus
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
idorh schreef:
Maartje-Sho schreef:Ik heb een mailtje terug gehad van een fokker die, nadat ik onze situatie had uigelegd, ook adviseerde er geen hond bij te nemen.
Jullie hebben allemaal wel makkelijk praten dat '9 van de 10 mensen misschien wel sterker in hun schoenen had gestaan en wel met Sho overweg gekund hadden'. Kom op zeg! Voor iedereen was het heftig geweest hoor!
Nee lekker ding jij vermeld.
Ik weet zeker dat 9 van de 10 mensen Sho terug hadden gebracht naar het asiel.
Maartje dat zijn dus jouw schriftelijke woorden, maar het kan ook andersom dat 9 van de 10 hem wel hadden gehouden, jij brengt zelf een stelling waar je niet aan mag tornen.
Wie op de brandende kachel gaat zitten verbrand de billetjes.
Kom nu is met een topcic waar wij het allebei mee eens zijn.
Gr bertus.
Misschien is dat ook wel zo ja, maar dan waren het zowieso hele andere situaties geweest.
We hebben Sho nu en ooit gaat het gewoon allemaal lukken met hem.
.
Ik ben er niet ongerust over Maartje het zal zeker bij jouw lukken met Sho
Je hebt met de tegen reacties een hoop aan je zelf te danken, maar je laat je niet weg sturen, en je gaat geen discussie uit de weg je bent een vol houder en dat mag ik wel.