Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waarom zijn sommige hondeneigenaren toch zo agressief??

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Benthor schreef:Blij dat ik er niet bij was. Ik hou niet zo van mensen die Benthor of Esther iets aan willen doen. :neenee:
En ik ben blij dat ik niet getrouwd ben met een echte vent zoals jij :eek:
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Marion. schreef:
Benthor schreef:Blij dat ik er niet bij was. Ik hou niet zo van mensen die Benthor of Esther iets aan willen doen. :neenee:
Ach, insgelijks ouwe trol. :pffff: :mrgreen:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven, dat onze Rottie, Yla alles wat maar een beweging maakt, erg leuk voor haar is. Mens of dier maakt haar niet uit, en ze wil gewoon aandacht. Ik ken haar natuurlijk, en weet dat ze zeker geen schade toe zal brengen.
Maar op zo'n zonnige dag als vandaag, is het eigenlijk geen doen haar los te laten, dat is wel jammer met haar enthousiasme....
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Marion. schreef:
Ik heb hem er ook liever niet bij want hij klapt er meteen bovenop. :N: :mrgreen:
Indianpepper
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Indianpepper »

pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...

Sorry, maar als iedereen nou normaal met elkaar kan communiceren, hoeft men elkaar ook niet uit te schelden. Vind het gewoon niet kunnen... :denken:
Afbeelding
Pootje van Pepper en Indi
Janne
nieuw lid

Ongelezen bericht door Janne »

Je woont gewoon in de verkeerde buurt ..
Afbeelding
Indianpepper
Vaste gebruiker

Janne schreef:Je woont gewoon in de verkeerde buurt ..
Ja, dat zal het vast zijn :pffff: :denken:
Dan moet ik maar in een echte aso-buurt wonen zeker, zodat het asociale gedrag dan niet opvalt, maar gewoon normaal is...
pffftttt.... :pffff:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

Indianpepper schreef:
pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...

Sorry, maar als iedereen nou normaal met elkaar kan communiceren, hoeft men elkaar ook niet uit te schelden. Vind het gewoon niet kunnen... :denken:
Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel mag :boos:
Afbeelding
Indianpepper
Vaste gebruiker

pepie schreef:
Indianpepper schreef:

Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel mag :boos:
hahaha, maak je niet zo druk joh! :ok:
Als je het zo uitlegt, snap ik je.
Maar er zijn nog steeds mensen (zoals de ene meneer die ik tegenkwam) die het direct zeggen bij de eerste keer.... :boos:

Enneh, ja, jij mag nog steeds de hemel in :smile:
Afbeelding
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Ik kom regelmatig 's ochtends een mevrouw tegen, met twee labradors en een flatcoated retriever.
Op zich geen onaardige beestjes, ware het niet, dat deze honden "byzonder" goed zijn opgevoed. Ze heeft er zelfs zoveel kaas van gegeten dat ze een TT heeft... :evil: Het irritante aan het mens is, dat ze haar honden totaal niet onder controle heeft. :denken: Ik met mijn niet-luisterende zelfstandige (half-)windhonden heb ze nog beter onder controle dan zij.

Sorry, maar daarvan raak ik meestal zwaar over de emmer. Juist omdat twee van die honden zo strontvervelend zijn en precies diegenen moeten hebben, die op dat moment aan de lijn lopen. :boos:
'k zal niet lelijk doen tegen 'r, maar ik probeer 'r wel zoveel mogelijk te ontlopen. Ze kan het ook niet helpen, ze is te simpel om ook maar iets verstand te hebben van hondengedrag.
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

als ik met 2 aangelijnde honden loop en er komt een loslopende hond tussen springen vraag ik vaak (soms geirriteerde toon) of ze de hond niet bij zich kunnen houden
als je als antwoord krijgt hij doet toch niets (sta je dan 2 honden netjes aan de lijn 1 die echt niet met andere honden kan en een vreemde hond springt ertussen)
dan wordt ik vaak toch wel minder vriendelijk
maar zo ontzettend schelden als bij de ts vind ik echt niet kunnen
als iemand netjes aan de kant wacht zou ik ook dank je wel zeggen op zn minst
maar ik weet hier ook iemand met een jack die als hij mij en Tyson aan zag komen naast de hond ging zitten en toen zaten ze met zn 2e tyson aan te staren tot we langs liepen.. nee dan zeg ik wel iets tegen de eigenaar maar geen dank je wel
als de eigenaar vervolgens de jack optilt en wegloopt weet je dat het verspilde moeite is
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

pepie schreef:
Indianpepper schreef:

Sommige mensen zijn gewoon erg groen in het hondenwereldje. Ik maak het ook regelmatig mee, dat mensen het 's ochtends leuk vinden als ze mijn honden samen zien spelen om hun lab of jack dan ook maar los te gooien dan. Ik zié ze gewoon denken "ahhh, heeft mijn hondje in elk geval ook wat te spelen gehad, voordat ik naar mijn werk vertrek".
Maar voor die 2 van mij is hun spelletje dan helemaal over. Met een beetje geluk krijg ik ze thuis in de tuin dan weer op gang, maar liever was ik die andere hond helemaal niet tegengekomen :19:

Maar goed, ik snap wel dat eigenaren die maar 1 hond hebben zo denken...
Pepie
Zeer actief

Indianpepper schreef:
pepie schreef:
Indianpepper schreef:

hahaha, maak je niet zo druk joh! :ok:
Als je het zo uitlegt, snap ik je.
Maar er zijn nog steeds mensen (zoals de ene meneer die ik tegenkwam) die het direct zeggen bij de eerste keer.... :boos:

Als ik maar haast maak zeker :mrgreen: :wink:
Afbeelding
Mir@n
Zeer actief
Contacteer:

pepie schreef:
Indianpepper schreef:

Als ik maar haast maak zeker :mrgreen: :wink:
't is dat je 't zelluf zegt.... :wink:

:smile:
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Marion. schreef:
pepie schreef:
Indianpepper schreef:

Sommige mensen zijn gewoon erg groen in het hondenwereldje. Ik maak het ook regelmatig mee, dat mensen het 's ochtends leuk vinden als ze mijn honden samen zien spelen om hun lab of jack dan ook maar los te gooien dan. Ik zié ze gewoon denken "ahhh, heeft mijn hondje in elk geval ook wat te spelen gehad, voordat ik naar mijn werk vertrek".
Maar voor die 2 van mij is hun spelletje dan helemaal over. Met een beetje geluk krijg ik ze thuis in de tuin dan weer op gang, maar liever was ik die andere hond helemaal niet tegengekomen :19:

Maar goed, ik snap wel dat eigenaren die maar 1 hond hebben zo denken...
Denk, nee weet het wel zeker dat het gros van de overige hondenbezitters er net zo overdenkt bij jou :wink:
Mir@n
Zeer actief
Contacteer:

Felix schreef: Denk, nee weet het wel zeker dat het gros van de overige hondenbezitters er net zo overdenkt bij jou :wink:
Kan jij met je bekrompen ideeën niet ergens in een donker hoekje met je p** gaan zitten spelen?
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond

Ongelezen bericht door Takkie »

Ik heb 2,5 jaar een hondenuitlaatservice gehad en ik heb nog nooit nare reacties gehad van mensen als ik met mijn roedel kwam aanlopen.

Wel een keer dat iemand van ver al schreeuwde: 'Ik ben bang voor honden!!!' "Okee," zei ik, " ik ga de wel de andere kant op!'

(waarom ga je dan wandelen in een hondenlosloop gebied, vraag ik mij dan af, maar goed.)
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

Eukalipta schreef:
Felix schreef: Denk, nee weet het wel zeker dat het gros van de overige hondenbezitters er net zo overdenkt bij jou :wink:
Kan jij met je bekrompen ideeën niet ergens in een donker hoekje met je p** gaan zitten spelen?
Hij speelt toch met zijn pc :mrgreen: Dat bedoelde je toch :pffff:
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Martijn schreef:Niet alleen hondeneigenaren gedragen zich vreemd en ietwat asociaal. Vorige week nog liep ik te wandelen hier op de uitlaatstrook die langs de stoep loopt. Ik passeer een dam en hoor haar ineens "Rot op met die beesten" sissen en daarna tegen Cleo "Weg jij. Vies!".

"Wat zegt u mevrouw?"
"Weg met die vieze beesten. Bah! Weg! WEG!"
"Ja maar..mevrouw. Ik moet hier juist lopen. Kijk...een bordje. Daar staat "Uit-laat-strook". Ziet u wel?"
"Aaaaach rot toch op met die k*tbeesten. Ze schijten alles onder. Poep overal!"
"Nee hoor..niet overal. Dat is nou net de lol van zo'n uitlaatstrook."
"Ja maar, ik hou niet van honden, ja?"
"Goh..was me niet opgevallen. Als u aan de overkant van de straat gaat lopen komt u ze trouwens niet tegen."
"Aaaach...tief toch op. Ik schop ze! Ik schop ze! Ik schop ze, hoor!"
"Kom maar jongens. Die mevrouw is een beetje ongelukkig."

Tja...wat moet je ervan vinden? :19:
dat lijkt me het enige juiste op dat moment. :wink:

Ware het niet dat ik mijn geduld dan nog wel eens zou kunnen verliezen. :mrgreen:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Martijn schreef:Niet alleen hondeneigenaren gedragen zich vreemd en ietwat asociaal. Vorige week nog liep ik te wandelen hier op de uitlaatstrook die langs de stoep loopt. Ik passeer een dam en hoor haar ineens "Rot op met die beesten" sissen en daarna tegen Cleo "Weg jij. Vies!".

"Wat zegt u mevrouw?"
"Weg met die vieze beesten. Bah! Weg! WEG!"
"Ja maar..mevrouw. Ik moet hier juist lopen. Kijk...een bordje. Daar staat "Uit-laat-strook". Ziet u wel?"
"Aaaaach rot toch op met die k*tbeesten. Ze schijten alles onder. Poep overal!"
"Nee hoor..niet overal. Dat is nou net de lol van zo'n uitlaatstrook."
"Ja maar, ik hou niet van honden, ja?"
"Goh..was me niet opgevallen. Als u aan de overkant van de straat gaat lopen komt u ze trouwens niet tegen."
"Aaaach...tief toch op. Ik schop ze! Ik schop ze! Ik schop ze, hoor!"
"Kom maar jongens. Die mevrouw is een beetje ongelukkig."

Tja...wat moet je ervan vinden? :19:
:smile: Heb je dat echt gezegt.. ahaha ik had me doodgelachen als ik er naast zou staan O.o..

Maar goed.. ik zal dan wel bij die asociale eigennaren horen..maar als een vent zo bijna een fiets op mijn hond gooit omdat hij bang is voor honden, tevens op een hondenveld loopt, minyo niet eens in bij hem in de buurt is.. en 5 meter omlopen je geen ene hond ziet (aangezien je dan ook niet meer dwars door de hondenvelden loopt).. dan ben ik toch echt niet meer vriendelijk.. :roll: eigenlijk vind ik die vent dan aso..
Moetie maar niet op een hondenveld lopen.. terwijl dat duidelijk staat aangegeven..
Vent kan toch wel even 5 meter omlopen als je bang bent voor honden.. hoe moet k dat ruiken..
Afbeelding
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:mrgreen: ik moet er stiekem een beetje om lachen, vooral om de opmerkingen die terug gegeven worden :wink: (niet dat je om niets verrot gescholden wordt)
dat heb ik hier eigenlijk nog niet meegemaakt. gelukkig. ik zou ook met mijn mond vol tanden staan. en daarna heel boos worden.
:boos:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Het ligt een beetje aan mijn stemming maar meestal reageer ik sloom met een lach op mijn gezicht. Maar ook ik heb wel eens een mindere bui en als je dan moeilijk gaat lopen doen dan schiet ik ook wel eens uit mijn slof :mrgreen:
Voorbeeldje daarvan, en ik moet eerlijk zeggen dat ik achteraf zoiets had van, dat kon ik eigenlijk niet maken :neenee: :neenee:
Op en pad in het duin komt een vrouw aanlopen met twee windhonden, mens begint bij voorbaat te gillen dat ik die gedrochten aan de kant moet gooien enz enz. Ik reageer niet, zet de honden naast en ga gewoon mijn weg verder, bij het bijna passeren begint ze te bleren dat ik die vette monsters onder controle moet houden :denken: :denken: (liepen braaf rechts met zijn drietjes terwijl mevrouw links kon passeren).
Toen schoot ik uit mijn slof :mrgreen:
Val dood wijf, dan hebben die honden van jou ook nog wat te vreten.
Toenbrak de oorlog zowat uit :mrgreen: en heb ik haar hysterisch gillend laten stampen :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Weet je waar ik een hekel aan heb? Als een wielrenner of een scooter hard aan komen rijden, en je hebt je honden los lopen waar het mag, dat ze nog niet eens uit hun doppen kijken. Ik zie vaak de scooter of de wielrenner al van veraf aankomen, want daar let ik op. Dan roep ik mijn honden netjes bij me, en wacht ik tot de scooter of wielrenner voorbij is.

Maar het komt ook wel eens voor dat ze ineens vanuit het niets aan komen rijden, en ik niet op tijd mijn honden bij me kan roepen :N:
Berg je dan maar, want ze zullen het niet in hun hoofd halen om ook maar iets af te remmen totdat ik mijn honden bij me heb. Zo is het al een paar keer voorgekomen dat 1 van mijn honden bijna onder een scooter of wielrenner lag, en dan krijg ik te horen dat ik een k*twijf ben en mijn honden bij me moet houden. Terwijl ze vaak al zien dat ik als een bezetene bezig ben om mijn honden bij me te roepen.

Ik heb dan echt zoiets van, doe toch eens rustig joh, je ziet dat ik je niet op tijd gezien heb, maar dat ik wel mijn honden bij me roep, heb dan gewoon even het fantsoen om even af te remmen, dat heet sociaal zijn naar andere mensen. Maar ik zeg dan meestal maar niet veel, want als je niet uitkijkt stoppen ze wel, en krijg je een nog grotere bek van ze :roll:
Zelf heb ik ook een scooter, en ik rem altijd af als ik mensen met loslopende honden zie, ook al hebben de mensen mij gezien. Ik vindt het niet meer dan normaal, om even te remmen en de mensen de kans te geven om hun honden veilig bij te houden :ok:
Minhie
Zeer actief

joline schreef:Weet je waar ik een hekel aan heb? Als een wielrenner of een scooter hard aan komen rijden, en je hebt je honden los lopen waar het mag, dat ze nog niet eens uit hun doppen kijken. Ik zie vaak de scooter of de wielrenner al van veraf aankomen, want daar let ik op. Dan roep ik mijn honden netjes bij me, en wacht ik tot de scooter of wielrenner voorbij is.

Maar het komt ook wel eens voor dat ze ineens vanuit het niets aan komen rijden, en ik niet op tijd mijn honden bij me kan roepen :N:
Berg je dan maar, want ze zullen het niet in hun hoofd halen om ook maar iets af te remmen totdat ik mijn honden bij me heb. Zo is het al een paar keer voorgekomen dat 1 van mijn honden bijna onder een scooter of wielrenner lag, en dan krijg ik te horen dat ik een k*twijf ben en mijn honden bij me moet houden. Terwijl ze vaak al zien dat ik als een bezetene bezig ben om mijn honden bij me te roepen.

Ik heb dan echt zoiets van, doe toch eens rustig joh, je ziet dat ik je niet op tijd gezien heb, maar dat ik wel mijn honden bij me roep, heb dan gewoon even het fantsoen om even af te remmen, dat heet sociaal zijn naar andere mensen. Maar ik zeg dan meestal maar niet veel, want als je niet uitkijkt stoppen ze wel, en krijg je een nog grotere bek van ze :roll:
Zelf heb ik ook een scooter, en ik rem altijd af als ik mensen met loslopende honden zie, ook al hebben de mensen mij gezien. Ik vindt het niet meer dan normaal, om even te remmen en de mensen de kans te geven om hun honden veilig bij te houden :ok:
ooooooh aan die fietsers kan ik zo'n hekel hebben
NOu zit ik ook bijna elke dag wel op zon ding.. Maar heel veel lui letten gewoon NIET op verkeers regels en zijn het net stel mieren die overal tussen willen..
En TUUURLIJk gaan ze in een park fietsen waar je niet MAG fiesten,
dan gaan ze nog es door het hondengebied, terwijl je om kan fietsen
en als je hond er toevallig voorstaat dan heb je een kuthond..en ben je een kutwijf...
Juist jah.. :roll:
Afbeelding
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

minhie schreef:
joline schreef:Weet je waar ik een hekel aan heb? Als een wielrenner of een scooter hard aan komen rijden, en je hebt je honden los lopen waar het mag, dat ze nog niet eens uit hun doppen kijken. Ik zie vaak de scooter of de wielrenner al van veraf aankomen, want daar let ik op. Dan roep ik mijn honden netjes bij me, en wacht ik tot de scooter of wielrenner voorbij is.

ooooooh aan die fietsers kan ik zo'n hekel hebben
NOu zit ik ook bijna elke dag wel op zon ding.. Maar heel veel lui letten gewoon NIET op verkeers regels en zijn het net stel mieren die overal tussen willen..
En TUUURLIJk gaan ze in een park fietsen waar je niet MAG fiesten,
dan gaan ze nog es door het hondengebied, terwijl je om kan fietsen
en als je hond er toevallig voorstaat dan heb je een kuthond..en ben je een kutwijf...
Juist jah.. :roll:
:mrgreen: Hier op de dijk mogen ze wel fietsen, maar niet brommen, en ik mag wel honden los laten. Mensen houden tegenwoordig gewoon geen rekening meer met elkaar :boos:
Dipsausje
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dipsausje »

joline schreef: :mrgreen: Hier op de dijk mogen ze wel fietsen, maar niet brommen, en ik mag wel honden los laten. Mensen houden tegenwoordig gewoon geen rekening meer met elkaar :boos:
Hier in het bos staat op de borden dat je alleen mag fietsen op de aangewezen fietspaden. Alleen welke paden dat dan precies zijn weet niemand... Wat ik wel zeker weet is dat brommers er niet mogen komen en die komen er dus wel. En niet omdat ze er door heen moeten, nee omdat ze met hun opgevoerde troep met 80km/h door het bos willen raggen. En als je niet aan de kant gaat lig je eronder, want zij gaan in ieder geval niet aan de kant.

Overigens ben ik nog nooit een agressieve hondenbezitter tegengekomen. Het enige wat ik hier hoor is "Ow wat een schatje" of "Wat een mooi hondje" of "Wat is ie gegroeid zeg." :mrgreen:
Gr. Jelle en een poot van Borke
jelledekker.nl | Laatste Update: 12/03/2008 | 205 foto's online
Afbeelding
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Van de week had ik ook weer zo een ongelukkig mannetje op de fiets, die vroeg of ik dat klereding niet ergens anders kon laten lopen...
Hoezo was mijn tegen antwoord, ja ze springen tegen me op, joh me enige antwoord wat ik kon antwoorden was dat hij misschien een hondenkop had vandaar dat springen...oja en heb nog ff netjes uitleg gegeven dat het aan me lijn een hond was inplaats van een klereding. :pffff:
Minhie
Zeer actief

baloutjuh schreef:Van de week had ik ook weer zo een ongelukkig mannetje op de fiets, die vroeg of ik dat klereding niet ergens anders kon laten lopen...
Hoezo was mijn tegen antwoord, ja ze springen tegen me op, joh me enige antwoord wat ik kon antwoorden was dat hij misschien een hondenkop had vandaar dat springen...oja en heb nog ff netjes uitleg gegeven dat het aan me lijn een hond was inplaats van een klereding. :pffff:
:smile:
Afbeelding
Ludovic
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: Waarom zijn sommige hondeneigenaren toch zo agressief??

Ongelezen bericht door Ludovic »

Indianpepper schreef:
Vanochtend bijvoorbeeld, werd de toon van mijn dag gelijk gezet, toen ik een eigenaar van 2 rottweilers tegenkwam.
:19:
Is zeker met z'n verkeerde been uit zijn nest gepleurd. :wink:

Trek het je niet aan en negeer die persoon de volgende keer.
Groet Ludovic ( louis )

Afbeelding
Neem ook eens een kijkje op mijn weblog
www.louisvandergoes.punt.nl
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”