Even een foto uit de fotohoek gepikt van Tank van Brigitte. Dit is een Amerikaanse BulldogMoon schreef:Ik zei het verkeerd; moest zijn amerikaanse bulldogDe bullterrier ken ik wel.
Bedankt voor de uitleg!
Gr. Marijke

Moderator: moderatorteam

Dat ze zo'n slecht imago hebben is echt waardeloos, helaas zijn er veel mensen (en media) die dat imago in stand houdenMoon schreef:Ja, daar wonen er een paar van bij mij in de buurt. Enorme onbehouwen rouwdouwers zijn het. Ik moet al lachen als ik ze zie aankomen; hangend in de riem en een smile van oor tot oor.
Nooit gedacht dat ik staffies en zo, zo leuk zou vinden. Door het hele imago er omheen was ik (voor ik Dante had) er eigenlijk een beetje huiverig voor :N: Maar ik ken er nu een heleboel en hoewel sommigen niet meer met Dante kunnen (reutjes) moet ik als ik ze alleen tegenkom altijd even knuffelen![]()
Dat maakt niet uit hoorSorry voor het off-topic gaan!
Gr. Marijke

Da's mijn ervaring met Saar ook. Hoe truttig, onzeker en onderdanig ze ook is (en met name was voordat ze Bram kreeg om fink onder de duim te houdenTamara en Bowie schreef:*En Tamara leest aandachtig mee*![]()
Ik zit dus een beetje met hetzelfde, maar dan precies andersomBowie is een teef, niet bezitterig of moeilijk tegen andere honden.
In haar bestaande gezelschapsroedeltje groeiende maar tegenover andere honden soms erg onderdanig.
Ben ook erg aan het kijken hoe ze met reuen omgaat en vooral met de wat dominantere reuen. Ze heeft dus absoluut geen moeite met echt dominante reuen, en vaak zijn die ook erg beschermend tegenover haar. Maar waar ze wel moeite mee heeft zijn reuen die dominant zijn, maar ook erg "geil". Die continu hun gevoelens op haar moeten botvieren. Daar is ze (nog) iets te mild voor om die van zich af te bijten. Maar zo langzamerhand begint dat ook te komen.