Vraag je he wat heeft de mens niet centaal stellen met antropormofisme? Maar goed ik las dit topic en vond je reacties gewoon niet erg aardig dan zeg je dat je ophoudt en doet het vervolgens toch nietMark-fryslan schreef:Dacht dat ik de mens juist eens niet centraal stelde in het heelal maar goed. En waarom moet ik proffesioneel overkomen dan? Mag toch gewoon zeggen wat ik er van denk? Ik vind het niet normaal dat een hond 6 uur overdag in de garage zit en dan nog eens de hele nacht. Maar leg de aandacht maar weer bij mij. Gebeurd hier wel vaker. Die hond kan zijn bek niet open doen (nou ja is niet waar hij kan het wel en doet het ook maar zijn boodschap wordt niet begrepen) dus doe ik dat maar.corason del perro schreef:als je het mij vraagt een en al antropormofisme hier dus
Maar laat ook maar we moeten het vooral (mens!)vriendelijk en leuk houden.
Groetjes Mark
Want voor een hond is 6 uur alleen 6 uur alleen mijn hond zit soms 6 uur in de bench??? een andere hond zit meer uur in een buiten verblijf of in een stal noem maar op. Voor die hond maakt het niet uit of hij in of uit huis is zoiezo kun je over dit soort situaties pas oordelen als je weet wat er buiten die 6 uur met zon hond gedaan wordt. Ik ken genoeg honden die niet eens in huis willen.
De kou zal ook wel meevallen een hond heeft een mooie vacht die daar goed bestemd voor is nog eens er zijn genoeg honden die buiten gehouden worden hoor. Ook dit is geen kwelling! Zeker als zon dier niet beter weet zijn plek is zijn plek en daar is ie liever dan ergens waar het op dat moment misschien knusser is maar wat hij niet kent.
En idd mens vriendelijk maar wat voor een mens hemel is hoeft niet persee voor een hond ook hemel zijn!
Tuurlijk mag je je mening geven doe ik ook! Maar je hoeft hem ook niet iemand op te spelden of wel dan
verder no hard feelings hoor