Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nog maar een keer, oosten des lands wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

janus-powerrr schreef:Vrijdag 10 augustus om 14.00 bij Oldemeyer?
Ok, ik ben er! Gezellig :cheer: Alleen nog even bedenken wie ik mee ga nemen :denken: :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Leane schreef:
Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Ik ben er ook :cheer:
Zonder Rimpel, met een fles drinken (lees: Ice Tea Marion :mrgreen: )
Ik wil! Maar dan moet jij vertellen wat ik met mijn honden moet doen :wink:
:cheer: met ze alle mee na binnen :cheer:
Denk je dat dat wat wordt? :smile:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

mercedes2803 schreef:de gewone citroen smaak he?
Als ik mag kiezen, dan deze :mrgreen:
mercedes2803 schreef:Ik kan natuurlijk ook gewoon op de stoep gaan staan met Rimpel, dan rijden jullie allemaal langs in jullie auto's ...net zoiets als de safari in de Beekse Bergen :smile:
Maar jullie mogen niet voeren :neenee: Dus niet met bananen gaan gooien naar me he? :smile:
Als we er een défile van gaan maken, dan mag ik ook gooien met wat ik wil :pffff:
Paar minuutjes de honden in de auto laten is niet erg hoor. Gaan we alleen even goeiedag zeggen (en heeeeeel snel onze dorst lessen :mrgreen: ).
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Ik kan natuurlijk ook gewoon op de stoep gaan staan met Rimpel, dan rijden jullie allemaal langs in jullie auto's ...net zoiets als de safari in de Beekse Bergen :smile:
Maar jullie mogen niet voeren :neenee: Dus niet met bananen gaan gooien naar me he? :smile:
Als we er een défile van gaan maken, dan mag ik ook gooien met wat ik wil :pffff:
Paar minuutjes de honden in de auto laten is niet erg hoor. Gaan we alleen even goeiedag zeggen (en heeeeeel snel onze dorst lessen :mrgreen: ).
dan blijf ik wel een paar minuutjes bij je auto hoor marion :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

yamie schreef:
Marion. schreef:
dan blijf ik wel een paar minuutjes bij je auto hoor marion :mrgreen: :mrgreen:
Prima deal :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Marion. schreef:
Ja ja...jij ziet het wel gebeuren he? :mrgreen:
Ach, we zien wel eventjes....
Als je zin hebt om even te koekeloeren naar die stinkerd dan kun je dat altijd nog beslissen op het moment dat we weggaan.
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Ik kom ook naar de wandeling dan denk ik .. vrijdags is wel te doen (afhankelijk of caro dan thuis werkt, maar als ze niet thuis werkt, dan ben ik aanwezig ;) ... ) ... en tot zover lijkt het er op dat ze dan gewoon in amstelveen aan het werk is.

Ik doe overigens niet mee aan beekse bergen achtige safari's ... *grin* ... ook al wil ik rimpel best graag een x zien hoor, maar niet met een stoet auto's achter elkaar... zal je net zien, zit ik uit me raampje te gluren naar rimpel ... hang ik bij marion achter op de trekhaak .. *grin* ...

2 dingen tegelijk doen gaat me nooit zo goed af hahahahaha :smile:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Marion.

P!nki schreef:zal je net zien, zit ik uit me raampje te gluren naar rimpel ... hang ik bij marion achter op de trekhaak .. *grin* ...
Hoe weet jij nu dat ik sinds een half jaar, voor het eerst in mijn leven, een trekhaak heb :smile: :smile: :smile:

Jaja, inclusief zo'n lelijk dopje. Ik dacht, kommmm nu ik 40 word hoor ik toch een trekhaak te hebben. Hij is nog niet gebruikt tot dusver :mrgreen:
Suuz!
Zeer actief

Marion. schreef:
P!nki schreef:zal je net zien, zit ik uit me raampje te gluren naar rimpel ... hang ik bij marion achter op de trekhaak .. *grin* ...
Hoe weet jij nu dat ik sinds een half jaar, voor het eerst in mijn leven, een trekhaak heb :smile: :smile: :smile:

Jaja, inclusief zo'n lelijk dopje. Ik dacht, kommmm nu ik 40 word hoor ik toch een trekhaak te hebben. Hij is nog niet gebruikt tot dusver :mrgreen:
Daar vond ik jou wel een typetje voor .... :smile: :smile: :smile: :pffff:

en het ergste is nog .. ik heb er ook een... (en nee ik heb geen sleurhut hahaha)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ik neem wel iets mee voor bij de ijsthee. Moet dan maar vast trakteren :mrgreen:
Wat willen jullie? Nee, geen slagroom taart.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Elmar schreef:Ik neem wel iets mee voor bij de ijsthee. Moet dan maar vast trakteren :mrgreen:
Wat willen jullie? Nee, geen slagroom taart.
bokkepootjes :cheer: :cheer: :cheer:
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

leuk leuk, ik zal er zijn al heb ik geen idee waar ik moet zijn want ik ben er nog nooit geweest... :mrgreen:
moet ik nog iets meenemen?
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
yamie
Zeer actief
Contacteer:

bri schreef:leuk leuk, ik zal er zijn al heb ik geen idee waar ik moet zijn want ik ben er nog nooit geweest... :mrgreen:
moet ik nog iets meenemen?
gewoon een goed humeur en gezellige honden , die tegen een mormel kunnen :mrgreen:
bri
Zeer actief

oh, als dat voldoende is komt alles goed. gezellig, lijkt me leuk!
Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Oke 10 aug. staat dus vast nu?

Ik wil nog wel even vermelden dat janus een alles erop en eraan reu is van 1,5 die af en toe wel een beetje flauw kan reageren op vreemde alles erop en eraan reuen.
Hij heeft nog nooit geknokt hoor en ik verwacht ook niet dat hij dat gaat doen maar dan weten jullie dat even.
Als hij erg gaat lopen ouwehoeren gaat hij gewoon aan de lijn en dan is er niets aan de hand en loopt hij (vaak) wel gewoon mee :ok:

Weet iemand een adres en hoelang het rijden is?
Gaan er nog enschedeers mee?
bri
Zeer actief

misschien eenidee om een gezamelijk punt af te spreken?kunnen we samen naar de oldemeyer rijden..
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief

janus-powerrr schreef:Oke 10 aug. staat dus vast nu?

Ik wil nog wel even vermelden dat janus een alles erop en eraan reu is van 1,5 die af en toe wel een beetje flauw kan reageren op vreemde alles erop en eraan reuen.
Hij heeft nog nooit geknokt hoor en ik verwacht ook niet dat hij dat gaat doen maar dan weten jullie dat even.
Als hij erg gaat lopen ouwehoeren gaat hij gewoon aan de lijn en dan is er niets aan de hand en loopt hij (vaak) wel gewoon mee :ok:

Ik heb 2 niet volle reuen bij me, dus dat valt dan weer mee... 1 pupsel die wel vol is, (mowan dus), en thijs, maar thijs is al bang voor zijn eigen schaduw...

Keesje laat ik thuis, daar is het te lang voor wandelen. Zal wel goedkomen dus ;)
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marion, hoe lang wil je gaan wandeln? I.v.m. Sjakie?
Afbeelding
Marion.

P!nki schreef:
janus-powerrr schreef:Oke 10 aug. staat dus vast nu?

Ik heb 2 niet volle reuen bij me, dus dat valt dan weer mee... 1 pupsel die wel vol is, (mowan dus), en thijs, maar thijs is al bang voor zijn eigen schaduw...

Keesje laat ik thuis, daar is het te lang voor wandelen. Zal wel goedkomen dus ;)
Ik heb 1 intact reutje :cheer: :cheer: :cheer:
Maar die is nog jong, en die kan nog heel veel leren. Alleen maar goed voor hem dat er een Janus tussenloop :wink:
Marion.

Hutsje schreef:Marion, hoe lang wil je gaan wandeln? I.v.m. Sjakie?
Gewoon, het kleine rondje wat jullie daar altijd doen? Ik heb me niet aangemeld voor het lange lopen, maar voor de mede-oosterlingen die ik wel eens wil zien. De dames schikken zich maar een dagje (het is middenin mijn vakantie, dus ze krijgen wandeltijd genoeg die dagen :wink: )
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Als ik het voor elkaar kan krijgen, plan ik die dag geen hondjes in en dan ben ik ook van de partij, anders helaas :jank:
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Ik moet dan werken :jank:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Gewoon, het kleine rondje wat jullie daar altijd doen? Ik heb me niet aangemeld voor het lange lopen, maar voor de mede-oosterlingen die ik wel eens wil zien. De dames schikken zich maar een dagje (het is middenin mijn vakantie, dus ze krijgen wandeltijd genoeg die dagen :wink: )
Eh, nouw, dwe vorige keer hebben we daar 2 uur gewandeld :wink:
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:
Marion. schreef:
Keejjjjj :ok:
Al zegt tijdsduur me erg weinig :wink:

Sjaak gaat hier gewoon ook mee op de grote rondes hoor. Daar waar de dames trutten, mag hij even naast me zitten en uitrusten. Ik heb nog wel de rugzak geprobeerd, maar dat wil hij niet :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:
Marion. schreef:
Keejjjjj :ok:
Al zegt tijdsduur me erg weinig :wink:

Sjaak gaat hier gewoon ook mee op de grote rondes hoor. Daar waar de dames trutten, mag hij even naast me zitten en uitrusten. Ik heb nog wel de rugzak geprobeerd, maar dat wil hij niet :mrgreen:

Oh joh, en hoe lang zijn de grote rondes? Ik hou hier echt wel de 5 minuten per maandregel aan, ze spelen ook nog genoeg. Maar ik ben altijd erg voorzichtig met afstanden. Het punt is dus dat we verschhillende routes kunnen lopen. De laatste keer hebben we er 2 gelopen, en dat is een kleine 8 km. De rode route is 2,9 (uit mijn hoofd) en de gele is 4,2 (uit mijn hoofd). De kleine doe je ongeveer een uurtje over met een groep denk ik. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik Kiefer wel of niet meeneem. Hij zit nu op 3 kwartier.
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Oh joh, en hoe lang zijn de grote rondes? Ik hou hier echt wel de 5 minuten per maandregel aan, ze spelen ook nog genoeg. Maar ik ben altijd erg voorzichtig met afstanden.
Misschien zou ik het met Sjaak moeten doen, omdat hij logé is, maar wij doen dus niet aan kilometers.

Natuurlijk ook geen rondes van 20 km, maar voor de rest sjouwt hij gewoon mee. En voor Sjakie doen we wel vaker bankjezitten (peuken roken :mrgreen: ). Maar geen aangepaste rondjes, dan doen we Saar tekort. Ik neem wel eens apart Sjaak mee, dat Saar en Miep met Pieter een rondje doen.
Weet je Jes, als een hond van normaal lopen HD ontwikkelt....dan zit het er ook al in, volgens mij :19:
Marion.

Hutsje schreef:De rode route is 2,9 (uit mijn hoofd) en de gele is 4,2 (uit mijn hoofd). De kleine doe je ongeveer een uurtje over met een groep denk ik. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik Kiefer wel of niet meeneem. Hij zit nu op 3 kwartier.
Ik vind de kleine route prima hoor. Is al meer dan wat we vorige week op Roggebot hebben gelopen :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Oh joh, en hoe lang zijn de grote rondes? Ik hou hier echt wel de 5 minuten per maandregel aan, ze spelen ook nog genoeg. Maar ik ben altijd erg voorzichtig met afstanden.
Misschien zou ik het met Sjaak moeten doen, omdat hij logé is, maar wij doen dus niet aan kilometers.

Natuurlijk ook geen rondes van 20 km, maar voor de rest sjouwt hij gewoon mee. En voor Sjakie doen we wel vaker bankjezitten (peuken roken :mrgreen: ). Maar geen aangepaste rondjes, dan doen we Saar tekort. Ik neem wel eens apart Sjaak mee, dat Saar en Miep met Pieter een rondje doen.
Weet je Jes, als een hond van normaal lopen HD ontwikkelt....dan zit het er ook al in, volgens mij :19:
Nou, er zit nog wel een verschil in normaal lopen of afstanden, zeker voor een snelgroeiende pup van een groot ras :wink: .
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:De rode route is 2,9 (uit mijn hoofd) en de gele is 4,2 (uit mijn hoofd). De kleine doe je ongeveer een uurtje over met een groep denk ik. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik Kiefer wel of niet meeneem. Hij zit nu op 3 kwartier.
Ik vind de kleine route prima hoor. Is al meer dan wat we vorige week op Roggebot hebben gelopen :mrgreen:
Het maakt mij niet uit, ik hoor wel wat de rest wil :wink:
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:Nou, er zit nog wel een verschil in normaal lopen of afstanden, zeker voor een snelgroeiende pup van een groot ras :wink: .
Wees gerust. We lopen nu geen afstanden. En Sjakie heeft de hoogte al bereikt. Al veel te snel naar mijn zin, maar ik blijf maar gewoon braaf de Eukanuba Puppy Large Breed voeren :19:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”