Bij een gewone wandeling is dat niet echt een probleem (meer) ik houd het in de gaten, gaat ze in de kliermodus, dan loopt ze maar gewoon door. Los is er meestal geen probleem, als er maar ruimte is om weg te komen voor allebei...
Maar goed, heb binnenkort eerste behendigheidswedstrijd en van de 2 keer dat ik een wedstrijd heb gezien is het nogal druk met honden bij de start, vanwege de mensen die op hun beurt wachten... Dat zou een probleem op kunnen gaan leveren met Jamey... Ik snap dat ik haar aandacht dan in principe bij mij moet houden en geen contact met anderen laten maken, maar soms werkt dat niet (vooral met andere eigenaren die in de 'het zal wel meevallen' modus staan)...
Optie waarvan ik weet dat ie werkt, is Jamey optillen. Gaat ze niet lopen klooien met andere honden, ook niet keffen enzo... Maar ik zet haar wel daarmee in een hoge positie, en opvoedingstechnisch lijkt het me niet helemaal oke om het zo op te lossen... Maar hoe dan... Zal ik een rood lintje in dr staart knopen