de laatste tijd beginnen mensen steeds te vragen wat we met de honden gaan doen
hoezo vraag ik dan altijd...
ben je niet bang dat ze jaloers worden?
Nee zeg ik dan altijd.. het ligt aan jezelf hoe je je honden bij je kind betrekt toch?
ik heb de hele tijd al in mijn gedachten hoe ik het wil gaan doen..
als ik thuis beval en alles is een beetje netjes boven dan mogen de honden gelijk komen kijken.
ze mogen erbij als het kindje in het badje word gedaan, verschoont word noem maar op..
zo goed mogelijk bij alles betrekken..
hoe ga je dat dan met uitlaten doen..
ben ik alleen zie ik het wel... slaapt het kind kan ik gewoon normaal de honden uitlaten... is het wakker.. doe ik ze gewoon allemaal alleen en de kinderwagen mee..
is jan erbij kunnen we gewoon alles in 1 keer doen baby wakker of niet (bruno gaat bij mijn broer wonen 30 maart)
het zal veel werk worden ja.. maar dat heb ik er voor over..
sommige mensen snappen dat niet of zo..
heb ook een paar keer de vraag gekregen.. doe je ze niet weg dan???
waarom zou ik
is toch veel te druk.. en de meesten zijn zomaar bang dat er wat gebeurd (hond die het kindje bijt of zo)
ik vraag hun toch ook niet als ze met een vliegtuig op vakantie gaan.. zou je dat nou wel doen.. straks stort het vliegtuig neer... of zo (oke het is iets anders maar die kans is ook klein)
ja ik zal mijn honden weg doen.. maar maak wel foto's met tunis en mijn buik voor het geboorte kaartje..
ik denk dat ik nog wel vaker die vragen zal krijgen... maar laat ze maar praten.