Ik hoop dat het dit jaar niet te lang duurt voordat de filmpjes van de raskeuringen op de site staan.

http://www.westminsterkennelclub.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Linda
Moderator: moderatorteam
Was dat niet omdat de filmpjes bij bepaalde rassen alleen voor de usa waren? (was een foutje)MonaToetje schreef:Ik heb vorig jaar 2 weken moeten wachten voordat ik de filmpjes van de Bostons kon bekijken.
L.
Ja, kan.ladybird schreef:Was dat niet omdat de filmpjes bij bepaalde rassen alleen voor de usa waren? (was een foutje)MonaToetje schreef:Ik heb vorig jaar 2 weken moeten wachten voordat ik de filmpjes van de Bostons kon bekijken.
L.
Dat is met een heleboel rassen in Amerika toch het geval?Rosalinde. schreef: schrok me kapot toen ik deze ierse setter zag, dat lijkt niet meer op het ras dat je hier in nederland ziet lopen
http://www.westminsterkennelclub.org/20 ... 77108.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zeggen zij waarschijnlijk ook over onze types.Rosalinde. schreef:ja dat klopt, vind het zo zonde!
ik vind de meeste amerikaanse handlers zo vreselijk irritantMaeve schreef: Moet altijd wel lachen hoe druk die handlers daar altijd bezig zijn, vooral die snoepjes voor de hond bewegen. Volgens mij was Nilo dit heul snel zat hoor
Hoezo dat?Podenji schreef:ik vind de meeste amerikaanse handlers zo vreselijk irritantMaeve schreef: Moet altijd wel lachen hoe druk die handlers daar altijd bezig zijn, vooral die snoepjes voor de hond bewegen. Volgens mij was Nilo dit heul snel zat hoor
nerveus gedragMonaToetje schreef:Hoezo dat?Podenji schreef:ik vind de meeste amerikaanse handlers zo vreselijk irritantMaeve schreef: Moet altijd wel lachen hoe druk die handlers daar altijd bezig zijn, vooral die snoepjes voor de hond bewegen. Volgens mij was Nilo dit heul snel zat hoor
Linda
waarschijnlijk schamen ze zich voor hun baas, en denken ze als ik nu gewoon rustig blijf staan is het sneller voorbijMaeve schreef:Nou inderdaad. Als Nilo een dolle bui heeft ben ik ook zo druk met hem, maar daar word ik dan wel op gewezen op de ringtraining hoor. Niet gewenst dus. Ik snap het ook niet zo. Ik vind het een veel slordiger beeld dan een handler dat de hond gewoon in stand zet en er dan naast of voor staat en even niets doet. En ik vind het knap dat de meeste honden daar zo rustig onder blijven.
Podenji schreef:waarschijnlijk schamen ze zich voor hun baas, en denken ze als ik nu gewoon rustig blijf staan is het sneller voorbijMaeve schreef:Nou inderdaad. Als Nilo een dolle bui heeft ben ik ook zo druk met hem, maar daar word ik dan wel op gewezen op de ringtraining hoor. Niet gewenst dus. Ik snap het ook niet zo. Ik vind het een veel slordiger beeld dan een handler dat de hond gewoon in stand zet en er dan naast of voor staat en even niets doet. En ik vind het knap dat de meeste honden daar zo rustig onder blijven.
Maeve schreef:Wat zijn die Tollers daar groot, vooral de reuen. Of de handlers erg klein![]()
Dat doen ze bij de honden die de neiging hebben om met hun hoofd wat laag door de ring te draven. Zo hopen ze dat de hond het hoofd wat meer heft tijdens het draven.Elvira schreef:Ik heb het filmpje van de goldens gezien en vraag me af waarom ze de honden steeds een pets tegen hun hoofd geven.