Ze laat wel een aantal tekenen zien van dracht. Ze slaapt veel, eet erg graag en ze is ook wat dikker. Niet heel veel maar dat is ook niet gek met 1 pup.
De afgelopen weken is ze van 6.3 kilo naar 6.7 gegaan.
Nu maak ik mij een beetje ongerust want ik heb nog geen enkel teken van leven gezien of gevoelt van de pup(s). Bij een ander teefje wat ik heb, die had ook 1 pup, heb ik beweging gezien dat ik me gewoon verbaasde dat het er maar 1 was. Maar bij deze. Niets.
In de avond ligt ze bij me op de bank, dan kriebel ik haar buikje, hou mijn hand er wel eens op maar heb nog niet eens keer beweging gevoelt. Bij ieder nest luister ik vaak ook met een goedkope stetoscoop naar hartjes wat altijd erg leuk is om te doen. Maar ook nu. Niets. Daarnaast is er zoveel lawaai daar binnen dat ik het gewoon niet kan horen.
Ze is de afgelopen dagen we wat misselijk geweest maar verder is er niets bijzonders. Geen rare uitvloeiing, rare geurtjes, ontlasting is goed etc.
Maak ik mij nu teveel zorgen of heb ik zorgen met recht?
Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Kleine toevoeging, ze weegt vandaag 6,9 kilo.
Op foto's is het ook lastig te zien. Wanneer ze heeft gegeten is ze vooral rond en net onder haar ribben uitgezet.
Deze foto's zijn gemaakt op dag 20. ( en nee ze wilde niet poseren
Deze 2 zijn van vandaag(dag 57), wederom had ze geen zin.