ja ik heb haar gekregen met de informatie: kleine podenco kruising, zindelijk, kan alleen zijn, heeft enkele onzekerheden.. achteraf: behoeftes in huis als ik weg ging naar school of boodschappen ging ze piepen en blaffen, als ze alleen beneden sliep met de 3 poezen blafte ze de hele buurt bij elkaar. en ik kon bijna niet de straat op met haar om haar uit te laten, het gaat wel steeds beter soms een terug slag maar het heeft me wel inlaten zien dat ze heel druk kan zijn, luisteren als het moet, dingen willen vangen( podenco) maar aan de andere kant... ze is heel trouw, zet haar poot in iedere voet afdruk die ik maak, leert snel, gaat nu niet meer achter vogels aan, en kan rustig een dag in haar mandje liggen tukken. ik las dat Jion haar hondje had laten testen, zit er ook wel over na te denken want het zou heel erg kunnen helpen met haar training om over haar angsten heen te komen. maar 80 euro vind ik een redelijk bedrag om uit te geven. ( ivm het afgelopen 3/4 jaar de vele dierenarts kosten door de Leishmania)
dus eerst maar even kijken of mensen een ingeving hebben naar de andere helft van haar lichaam.