Moderator: moderatorteam
Ik zou gewoon een schone sloot uitzoeken of lekker naar zee rijden (mits je natuurlijk een beetje in de buurt zit)iesje73 schreef:Nou ik wil onze pup even gaan wassen voor het eerst.
Na een paar wandelingen op de hei, gecombineerd met een duik in
een heerlijk vies vijvertje is ze inmiddels meer grijs als wit.
Ze is 3 maanden nu dus kan wel.
Neeltje schreef:Ik geloof dat ik Lotje dit filmpje nog maar even laat ziet deze week. Die vindt er echt 2x niks aan, al is ze tegenwoordig wel stil en gilt niet meer als een speenvarken. Föhnen is nog steeds een ellende. Ze vindt die apparaten maar enge dingen.
fenneke schreef:Dan nog , wassen is echt niet nodig
Op laten drogen en even door borstelen en klaar . Dan is hij/zij weer schoon .
Je verknoeit er meer mee dan dat het goed voor ze is
Zeker jou soort hond hoef je niet te wassen
Jij hebt duidelijk geen retriever.fenneke schreef:Dan nog , wassen is echt niet nodig
Zeker jou soort hond hoef je niet te wassen
Anne&Taar schreef:Jij hebt duidelijk geen retriever.fenneke schreef:Dan nog , wassen is echt niet nodig
Zeker jou soort hond hoef je niet te wassen![]()
Hier was ik ze ongeveer om de maand. Het zijn notoire rollers en zwemmers. In de zomer hebben ze, na meerdere keren per dag te zwemmen, ook vaak echt wat meer last van jeuk. Ik gebruik medicinale shampoos zoals allercalm en allerderm, die bevallen mij het beste omdat het de huid wat meer tot rust brengt. Overigens onzin dat je met af en toe wassen de huid schade toebrengt.
Fotogravinnetje schreef:Je verknoeit er de zelfreinigende werking van de vacht mee