Drie keer hoera voor het AD.nl
wat zit daar op de redactie's tegenwoordig???
Sensatiebeluste studenten die vast beginnen te tikken en het op ad.nl kwakken zonder ook maar iets te weten ?
Nah, nogmaals driewerf hoera voor de media in deze

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... rein.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Nabij het centraal station van Amsterdam heeft een trein een aanrijding gehad met een hond. Het dier zat vastgebonden aan de rails.
Triest. Mijn trein staat stil vanwege aanrijding met hond die aan spoor is vastgebonden.
— Patricia Piay¿ (@Triezz) Een woordvoerder van de NS kan nog niet veel over het voorval zeggen. Het bedrijf kreeg de melding 'Aanrijding met een dier' binnen via Teletekst 751 maar nog geen exacte toedracht van het ongeval.
Het incident veroorzaakte meerdere vertragingen. Meerdere twitteraars reageerden behoorlijk verontwaardigd.
Er staat dus ergens een trein stil omdat deze een aanrijding had met een hond die aan het spoor vastgebonden zat. Wat bezielt je dan?
— Sarai (@sarailandstra)
------------------------------------------
wat BEZIELT je inderdaad..
Nou ja..bezielen...
Volgens mij heb je iets niet in orde met je ziel als je een hond vastbindt op de rails

Het is in elk geval wel "effectief" en eerlijk gezegd; ik hou mijn hart vast om te horen wat voor ras het betrof

Het KAN natuurlijk nog zo zijn dat hond ontsnapt is met riem en al en zichzelf 'vastgelopen' heeft met zijn riem/ lus aan de rails, maar ik weet niet hoor....