Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

'Gucci-hondje' in kartonnen doos

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

kaatjuh89
Vaste gebruiker

'Gucci-hondje' in kartonnen doos

Ongelezen bericht door kaatjuh89 »

Klik!

Gerummmm... Dat doe je toch niet! :hmmm:
Whoever said that diamonds are a girl's best friend, never owned a dog.
Ria8653
Actief

Re: 'Gucci-hondje' in kartonnen doos

Ongelezen bericht door Ria8653 »

Och, het schaap. Dit ras staat ook hoog op m'n lijstje van "wie weet ooit"...Zulke lieve honden.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Nah ja, die ben je toch zo kwijt op marktplaats? Waarom in een kartonnen doos dumpen? :piew:
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Gek he'. Is dat nou dumpen in de zin van "vries je kapot dan vries je maar kapot" (bij wijze van spreken) of is het meer "ten vondeling leggen". Als het je geen reet zou schelen geef je het beestje niet een dekentje mee maar duw je hem gewoon ergens uit de auto en rij je snel hard weg. Deze zit dan in een doosje met een dekentje, als of er "zorg aan besteed is". Alleen snap ik dan de plek weer niet helemaal. Leg hem dan in een woonwijk of naast het assiel of zo en geef het wat te eten mee.

Zit m.i. iets meer achter dan "weg met dat kutbeest".
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

cornelia schreef:Gek he'. Is dat nou dumpen in de zin van "vries je kapot dan vries je maar kapot" (bij wijze van spreken) of is het meer "ten vondeling leggen". Als het je geen reet zou schelen geef je het beestje niet een dekentje mee maar duw je hem gewoon ergens uit de auto en rij je snel hard weg. Deze zit dan in een doosje met een dekentje, als of er "zorg aan besteed is". Alleen snap ik dan de plek weer niet helemaal. Leg hem dan in een woonwijk of naast het assiel of zo en geef het wat te eten mee.

Zit m.i. iets meer achter dan "weg met dat kutbeest".
Zou best kunnen :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Sommige mensen worden boos op hun hond. Jaja, boos. Boos op een pup die jankt snachts bv. Of boos op een pup die een echt Gucci tasje kapot gebeten heeft. Of een pup die op de bank heeft geplast en dat nog een keer doet na een berisping.

Dit soort hondjes worden door hele drukke meisjes gekocht die heel erg veel te doen hebben en die hele aparte verwachtingen van dat hondje hebben. Hij moet eigenlijk stil hangen en thuis lekker in een mandje of lief spelen. Dat ze poepen en plassen komt al heel slecht uit.

Ik kwam laatst weer van die meisjes tegen. Hondje was een naakt chihuahua'tje van ik schat 1 kilo. Een vreselijk scharminkel. Beestje liep los op straat. Meisje baasje stond te kleppen met mensen en liet naakte mormeltje wat rond scharrelen in de mensenmassa in een winkelstraat op zaterdag. Ineens zag meisje dat hondje te ver weg was gelopen en begon te schreeuwen. HEEEE!!!!! HIERKOMEN JIJ! En hondje begon te rennen. Meisje begon te lachen en ging hondje vangen. Hondje rende met staart tussen de benen een winkel in en werd door baasje onder een kledingrek uit geplukt en berispt. BEN JIJ GEK GEWORDEN en maar schreeuwen tegen dat hondje. Mijn hart brak. Ik kan dat dus niet aanzien. Ik ben er vrijwel zeker van dat dit hondje dood zal gaan voor het 1 jaar is. Bang voor baasje, baasje let nergens op en hondje was zo kwetsbaar als een hamster die je los zou laten in een winkelstraat.

De vriendin van dat meisje had ook een dergelijk hondje maar hield het op de arm.

Ik zie dat tegenwoordig heel vaak. Ongedurige dames met kleine hondjes waar ze op eerste gezicht echt niet goed voor en vooral mee zijn.

Ik kan mij dus zomaar voorstellen dat dit hondje een geschenkje was van een ex vriendje en dat het uit boosheid maar ergens weggezet is. Want een hondje van je ex wil je niet en op marktplaats zetten is zo'n gedoe als je in een emotionele bui bent en het moet allemaal NU NU NU... :roll:

Ik merk dat ik die hele kleine mormels zielig begin te vinden als ze niet bij een lieve begripvolle baas zit
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik zie zulke taferelen gelukkig maar zelden want ik zou ook mijn bek open trekken tegen zo iemand.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Had ie wel een jasje aan? :wink:
Sorry ik bekijk de link liever niet...
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”