Hij heeft bepaalde rituelen zoals elke ochtend gaan huilen als ik boven mijn tanden ga poetsen, zich dood houden als hij mee gaat slapen voor de nacht, wegschieten als hij in de auto mee gaat wandelen, maar alleen in de ochtend
Toen hij zijn bruid Fientje op bezoek had gehad was dat allemaal over. Hij was zo gedwee dat ik bang was dat hij haar miste en een beetje inzakte. Hij leek vreemd genoeg ineens volwassen te zijn geworden maar dat is waarschijnlijk een vermenselijking.
Echter na een tweede dekking zagen we hetzelfde gebeuren. Sancho werd ineens rustig en braaf.Dat duurde een aantal maanden en na verloop van tijd denk je er zelf ook niet meer aan. Zijn ondeugd en zijn rare rituelen keerden terug.
Maar nu een jaar later weer een leuk meisje op bezoek is geweest zien we het wéér gebeuren
Hij is akelig braaf. Saai dus
Ik kan het niet verklaren. Het zal toch niet zo zijn dat zijn hormonen nu in rust zijn omdat hij eindelijk toe kon geven aan een oerdrang? Of liever; eindelijk voor nageslacht heeft proberen te zorgen? Want zijn Ikea aardbei voorzag ook al een flink deel in die oerdrang
Maar het is te opvallend en te duidelijk om nog toeval genoemd te worden.
Herkenbaar...? Hoe verklaren jullie dit?