Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Precies dit ja.Emma schreef: ↑23 mar 2021 16:01 Oh dit wordt weer zo'n internet hit. Waarbij de eigenaar zich vol op de borst klopt, wat voor goeds ie allemaal voor dat hondje doet.
Dat op allerlei kunstgrepen in leven gehouden wordt.
En als de urinewegen toch problemen geven, haken we er wel ergens een stoma zakje aan.
En natuurlijk crowd funding, om alle operaties te betalen en het rolstoelkarretje.
Na ja, vroeger was het natuurlijk ook drama. Werden er pups met het verkeerde kleurtje verzopen.
Dus ja![]()
crutz schreef: ↑23 mar 2021 17:55 Ik volg ze al een tijdje.
Snap ook echt niet dat deze pup in leven gehouden isde moeder verstootte het ook werd gezegd.
Ze is wat ik begreep ook niet meer bij de fokker, maar bij haar eigenaar
Afgelopen week is de pup blijkbaar heel slecht geweest, opgenomen en was sprake van CT/MRI, alles natuurlijk om geld binnen te halen lijkt het wel. Want hoe zieliger het verhaal, hoe meer donaties.
Pauline schreef:crutz schreef: ↑23 mar 2021 17:55 Ik volg ze al een tijdje.
Snap ook echt niet dat deze pup in leven gehouden isde moeder verstootte het ook werd gezegd.
Ze is wat ik begreep ook niet meer bij de fokker, maar bij haar eigenaar
Afgelopen week is de pup blijkbaar heel slecht geweest, opgenomen en was sprake van CT/MRI, alles natuurlijk om geld binnen te halen lijkt het wel. Want hoe zieliger het verhaal, hoe meer donaties.dus de fokker heeft een pasgeboren misvormde pup verkocht of weggegeven aan iemand die er eens leuk een medische mallemolen op los gaat laten?
Met alle dieren en mensen in nood op de wereld, is het wel heel triest dat hier geld naartoe gaat. Er zijn 1000 betere bestemmingen voor te vinden...