Was net met Dina in de Delfts Hout.. Kwamen we mensen tegen die met een aantal honden aan het wandelen waren, waaronder een Ambull.
Maar goed..bull was zeg maar beetje zelfde type als Dina..Moest ook zn gelijk hebben zeg maar

Werd dus een beetje over en weer gesnauwd.. veel geschreeuw weinig wol zeg maar, ambull aan de winnende hand (vond ik prima, ziet Dina ook een keer dat ze niet altijd kan winnen) maar goed..Vrouwtje van de ambull haalt m eraf.. wordt wat gemept (

Leek me niet verstandig om door te fietsen want 1) vluchtgedrag en 2) krijgt t baasje van de bull m nooit te pakken..
maar goed, weer 'ruzie' Bull won nu echt want Dina lag op r rug...(k zou bijna zeggen, mooi zo)
Ondertussen was het vrouwtje van de bull er weer, mept die hond van Dina af...en grijpt m bij zn nekvel om hem zo in een onderdanige houding te dwingen..(en ondertussen maar mopperen op die hond)
Nou is mijn vraag..(lang verhaal he

Ik heb ook een paar keer het advies gekregen om het te doen met Dina.. Haar laten liggen/op haar rug gooien wanneer we (kleine) hondjes tegen kwamen. Heb het nooit gedaan om dat het volgensmij alleen maar (meer) frustratie met zich mee brengt.
Is dat zo, of bekijk ik het te veel vanuit een menselijk standpunt en ziet een hond het allemaal heel anders?
Bedankt...
Ellemieke