hoihoi,
Ik zal nog eens goed nadenken,
ik wil natuurlijk niet dat de knie overbelast raakt en zo nog slechter word.
een operatie liever niet als t niet perce moet.
Aan de andere kant, als we haar hier in t veld uitlaten, en we doen haar los, rent ze van de ene nara de andere kant, ze springt over heel hoog gras heen ( ze is zelf niet zo groot

) en springt ook over beekjes heen met veel plezier.
Misschien kunnen we t overwegen, en als t maar 1 keer weer "uit de com" schiet ermee stoppen.
Thuis zit Tibbie altijd met spriet te spelen. spriet is wat dat betreft best ruw. ze pakt tibbie bij een poot een zit dan gek te doen, tibbie zit ondertussen aan spriets oor, en maar gek doen, dan met zn alles op een touw af, en aan tibbie merk je niks.
soms als ze heel erg lang gelegen heeft en ze staat op, dan zit t ff verkeerd. ff strekken, en verder gaan.
ik weet natuurlijk niet of t haar allemaal pijn doet, want dat laat ze inderdaad niet snel blijken.
Hebben nog meer mensen een mening hier over?
of misschien ideen van een andere hondensport waar je die knie niet echt belast?
Ze vind t in iedergeval ontzettend leuk om iets te leren. we hebben EG1 met haar gedaan, en als we haar riem al pakten op maandag om half 8, dan stond ze al piepent en kwispelend bij de voordeur dat ze mee wilde.
Groetjes
Anne