Toen Lilo hier net was hield ik mijn hart vast omdat ze zo lomp-vrolijk deed tegen Pippi, die dat helemaal niet gewend was van voorzichtige en respectvolle Jack, en dat heeft Lilo dus in het begin de nodige halen bezorgd.
Maar in plaats van dat Lilo een beetje inbondt, gaat het steeds wilder. :N: Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Lilo springt gewoon bovenop Pippi, of ze maait haar even tegen de vlakte met een poot, ze geeft van die kleine knabbelbeetjes op Pippi's buik, en ondertussen heeft Pippi Lilo's kop tussen tien vlijmscherpe nagels en zet grommend haar tanden in Lilo.
Pippi is een vrij felle kat, als iets haar niet zint bijt en krabbelt ze flink van zich af, en Lilo zou dus onder de schrammen moeten zitten (zoals wij
Overigens is Lilo wel superbeleefd naar Timber (andere kat) toe, die krijgt hoogstens een duwtje met haar neus, en Timber geeft kopjes. En allebei de katten kunnen prima met Jack, maar met Jack wordt alleen door de kamer gerend en lekker tegen elkaar aan geslapen, Jack 'stoeit' niet met de katten.
Maar goed, mijn punt is dus dat ik af en toe mijn hart vasthou als er weer zo'n Pippi-klauw over een Lilo-oog wordt gehaald. :N: Iemand die dit kent en blijft dit wel goed gaan?