Heeft iemand ervaring hoe je dat doet in de winter? Vraag me af wanneer het te koud is (wil niet al te tuttig doen

Gr. Marijke
Moderator: moderatorteam
Eigenlijk merk je het vanzelf welmarye83 schreef:Heb ik nog helemaal niet over nagedacht.
Zal dat voor Caja ook nodig zijn nu ze nog een dunne vacht heeft.
Ik heb de kar overigens altijd dicht.
Ja, jouw hond krijgt meer vacht dan de mijne ooit zal krijgenmarye83 schreef:Ik wacht het wel af.
Ik heb eventueel wel een kruik speciaal voor dieren.
Hopelijk groeit haar vacht een beetje vlot.
Als ze er wel last van krijgt kan ik altijd nog een jas voor haar bestellen (of een kindertrui ofzo?).
Caja zit soms wel tot een uur in de kar dus het moet wel prettig voor haar zijn.
Ja met een hond als Dante zou ik ook een hondenjas aanschaffen.Moon schreef:Ja, jouw hond krijgt meer vacht dan de mijne ooit zal krijgenmarye83 schreef:Ik wacht het wel af.
Ik heb eventueel wel een kruik speciaal voor dieren.
Hopelijk groeit haar vacht een beetje vlot.
Als ze er wel last van krijgt kan ik altijd nog een jas voor haar bestellen (of een kindertrui ofzo?).
Caja zit soms wel tot een uur in de kar dus het moet wel prettig voor haar zijn.. Hij heeft geen ondervacht dus moet het doen met ong. 1cm haar! Nooit een probleem als hij lekker in beweging is, maar zo stilzittend krijgt hij het echt wel koud
O, ja die beschermhoes! Maar ik dacht dat die was bedoeld om de kar te beschermen als hij buiten moet staan? Zou dat niet te veel afsluiten, m.a.w. krijgt hij dan genoeg luchtandre schreef:leg er een orginele schapenvacht in....
en voor de doggy-ride is er ook een beschermhoes voor de regen en de wind te koop...
Oké, dat zou ideaal zijn want Dante heeft echt een hekel aan regen. Krijgt hij een keer een flinke bui over zich heen dan ben ik bang dat hij de kar als negatief gaat zien (want zo'n type is hij welmarye83 schreef:Ze krijgen wel voldoende lucht hoor, er zitten gaatjes in.
Ik gebruik hem bij de regen en ze heeft er wel eens zonder problemen een uur met hoes ingezeten.
Hé, Liesbeth! Leuk weer eens van je te 'horen'! Gefeliciteerd met je zwangerschap; zie ik nu pas! Hoe is het met de Braccootjes in het hoge noorden? Is je puber nog een beetje in de hand te houden :N:Pendrag schreef:Waar je al niet tegenaan kunt lopen met zo'n kortharige hond. Zou ik inderdaad ook pas bij stilstaan als je het zelf tegenkomt.
Hoe is het nu met Dante? Weet je nu wel wat hij exact heeft? Duurt vast frustrerend lang voor jullie allebei.
Hé, Netty dat klinkt ook interessant! Ik ben geen lid van de KNJV maar misschien kan ik het via 'googelen' vinden, ik ga eens zoekenranetje schreef:Er zijn ook speciale dekjes (nou ja, zeg maar dekken) te koop voor grotere honden.
Ik kan het niet meer terugvinden, maar er heeft eens zoiets in het "jagertje"gestaan. Om jachthonden te beschermen tegen de kou als ze na het werk in de auto moeten wachten op de baas.