crutz schreef:daantje schreef:we zijn ook niet vanplan om het haar in NL teshowen
We hebben haar toen ze kunnen overhalen , want de fokster was al aan het touren en , moest ook weer door naar spanje , dus vandaar hebben wij toen der tijd afgesproken . het was toen even niet anders .
nee, maar je kan altijd dingen uitzoeken of het in bepaalde lijnen voor komt en zo....en neem aan dat je wel regelmatig contact had met de fokker en dus ook gedurende het nest foto's van de pups hebt gezien
als je een hondje uit the USA koopt , gaat je toch ook niet steeds heen en weer vliegen .

heb hier pupkopers uit de VS en idd komen die niet heen en weer, sterker nog, ik zoek het pupje uit en ze vliegen alleen die kant op,
maar heb wel meer dan wekelijks contact met de pupkopers (ook al voor de geboorte van het nest), ze kunnen de pups de eerste weken op de webcam volgen en daarna maak ik om de paar dagen foto's waar ze ze op kunnen volgen...dus ver weg wil niet zeggen geen contact en niets van de puppen weten...
En dat niet alleen de fokster kon toen al bepaale of ze me kwaliteit zou geven !
We geven grofgeld hier voor uit , dus verwacht men wel wat !
als je een dekreu koop voor 6000 euro verwacht je ook dat ze zaad goed is(incl bewijs ) , en dat hij geen prostaatkanker heeft !
heeft hij dit achteraf wel , dan voel jeje ook niet happy
dan gaat men toch ook verhaal halen ? Of je koopt een reutje , voor de bedoeling als dekreu tegebruiken ,en achteraf dalen ze balletjes niet in .
balletjes horen gewoon met 8 wk (de leeftijd die een pup moet hebben als hij uit t buitenland komt) ingedaald te zijn, dus een pup die ze dan niet heeft moet je gewoonweg niet kopen als dekreu idd...
Ja idd , we hadden goed contact met de fokster , en kregen veel foto's
nooit wat gezien van het staartje .
toen we elkaar ontmoete , hadden ze echt haast en moeste nog ver rijden , dus ze waren ook weer snel weg , ze drukte haar in me armen , en gaf me man de papieren en was weg !
ik stapte direct de wagen in en ze sliep de heleweg op me schoot . thuis zette ik haar neer en d8

whow ?!!!
nam direct weer contact op , en vroeg , wat er gebeurdt was met haar staart , ze zei , nee nee alles is goed , ze heeft een zwiebel staartje dat hebbe meer puppe trekt helemaal bij !
meer dogo's hier in polen hebben de zelfde staart , en valle goed in de prijzen ! Ik liet het hier bij zitten .
tot sinds kort we merke dat ze iedereen zit tebelazeren , Ben gewoon beetje boos op der .
Als ik het had geweten op dat moment , dan had ik stennis gemaakt .
Maar als je dat beesje eenmaal in huis heb , dan kan ik het nie over me hart verkrijgen ...
En nu helemaal niet meer , nadat ik in polen ben geweest

ERG veel narigheid gezien daar , in die steden .