Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nog maar een keer, oosten des lands wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nono schreef:Nehhh, dat is niet 't Oosten. Dat is meer het midden :mrgreen:
Wat hebben jullie toch rare ideeën. Is Scheveningen dan ook het midden van het land? Ligt op dezelfde lijn namelijk, alleen dan precies in het andere uiterste van de landsgrenzen :mrgreen:
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Hutsje schreef:Is Hardenberg oosten genoeg? Eventueel de Oldenmeyer?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dan ben ik zeker van de partij :cheer:
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Marion. schreef:
Wat hebben jullie toch rare ideeën. Is Scheveningen dan ook het midden van het land? Ligt op dezelfde lijn namelijk, alleen dan precies in het andere uiterste van de landsgrenzen :mrgreen:
Dat krijg je he, als je uit het Oosten komt :mrgreen:

Maar het katjes bos in Nijverdal is misschien ook wel wat. Daar mogen in ieder geval honden loslopen.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Nono schreef:
Marion. schreef:
Dat krijg je he, als je uit het Oosten komt :mrgreen:

Maar het katjes bos in Nijverdal is misschien ook wel wat. Daar mogen in ieder geval honden loslopen.
heet dat ook echt zo? of ook anders, ik kan er nl niks over vinden en zegt me ook niks.
Marion.

Nono schreef:Dat krijg je he, als je uit het Oosten komt :mrgreen:
Tsss, volgens mij ben ik qua lengtegraad (of is het breedtegraad :mrgreen: ) oostelijker geboren dan jullie :pffff:

Waarom willen die Noordelingen allemaal zo graag in het Oosten wonen :mrgreen:
Nono schreef:Maar het katjes bos in Nijverdal is misschien ook wel wat. Daar mogen in ieder geval honden loslopen.
Nijverdal is helemaal goed wat mij betreft :ok:
Nono
Zeer actief
Contacteer:

Breedtegraad, denk ik :mrgreen: Maar Noordelingen? willen die ook in het Oosten wonen? :mrgreen:

@Yamie - Volgens mij heet het echt het katjesbos ja.
Marion.

Nono schreef:Breedtegraad, denk ik :mrgreen: Maar Noordelingen? willen die ook in het Oosten wonen? :mrgreen:
Ik heb Pieter uitgelegd wat ik bedoel, en hij zegt dat ik het over de lengtegraad heb :pffff:
Scheveningen en Arnhem liggen op dezelfde breedtegraad, en in die zin is dat het midden van het land. Groningen, Arnhem, Maastricht liggen op dezelfde lengtegraad, en zijn dus even "oostelijk".

Maar goed, doet er niet toe. Langer dan een uur ga ik niet rijden voor een wandeling, als het in een weekend van normale werkweken is. In mijn vakantie vind ik het prima om langer te rijden (en dan kan ik dus ook door de week)
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Wij wonen echt in het oosten van het land hoor hier in Hardenberg :jank:
Salland (Ommen_hardenberg toestanden) is Oosten...
Twente (almelo etc) is ook oosten....

Holterberg bij Raalte daaro in de buurt is zeker mooi lopen!
Heb ik eens gewandeld met Terra hier van het forum :ok:
lemelerberg is in hetweekend rete druk...ligt vlakbij Ommen/lemele...stukkie richting hellendoorn en Nijverdal.
Nono
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Nono schreef:Breedtegraad, denk ik :mrgreen: Maar Noordelingen? willen die ook in het Oosten wonen? :mrgreen:
Ik heb Pieter uitgelegd wat ik bedoel, en hij zegt dat ik het over de lengtegraad heb :pffff:
Scheveningen en Arnhem liggen op dezelfde breedtegraad, en in die zin is dat het midden van het land. Groningen, Arnhem, Maastricht liggen op dezelfde lengtegraad, en zijn dus even "oostelijk".
:80: :sst: :F:
Marion. schreef: Maar goed, doet er niet toe. Langer dan een uur ga ik niet rijden voor een wandeling, als het in een weekend van normale werkweken is. In mijn vakantie vind ik het prima om langer te rijden (en dan kan ik dus ook door de week)
Even afwachten dus.... :wink:
Nono
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:Wij wonen echt in het oosten van het land hoor hier in Hardenberg :jank:
Salland (Ommen_hardenberg toestanden) is Oosten...
Twente (almelo etc) is ook oosten....
Zo is dat, wij wonen gewoon in het Oosten! :ok: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Hardenberg is dus ook gewoon oosten. Dat zeg ik :19: :mrgreen:
Afbeelding
hercujess

Hutsje schreef:Hardenberg is dus ook gewoon oosten. Dat zeg ik :19: :mrgreen:
Zeker weten! :boos:
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

mag ik ook mee? :mrgreen:
leuk leuk,
is het niet een optie om ergens te gaan wandelen waar het lekker rustig is en waar de honden lekker los kunnen lopen?
holterberg moet alles aangelijnd,
een van de enige plekjes die ik ken waar je hond los mag is twickel, maar ik kom ook net kijken... :wink:

welk weekend (of doordeweeks?)
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Ben laatst met een collega uit nijverdal in nijverdal wezen wandelen, volgens mij mochten de honden daar ook officieel loslopen? (janus zat alleen vast want teefje rook erg lekker..)
Ik zal dr zo es een sms sturen hoe dat daar heet, je kon er wel heel mooi wandelen.

Marion, die witte broeken kom je bij twickel idd wel tegen, en ook veeel goldens die niet vies mogen worden en bij hoge uitzondering wel met janus mogen snuffelen die er dan vervolgens even lekker tegenaan gaat hangen met zijn modderlichaam :smile: :smile:

Noor, ik wil je event. ook wel ophalen alleen moet je je smurfen dan wel op schoot houden want janus met (vreemde)hussels op de achterbank lijkt me geen strak plan. :mrgreen:

Dan nog ff een datum, het weekend van 18 en 19 augustus is mijn eerste vrije weekend weer, daarna 1 en 2 sept. maar 1 september is de puppen wandeling en ik neem niet aan dat de wandelaars dan 2 sept. weer op een forumwandeling zitten te wachten?
(mij maakt het niet uit want de puppenwandeling kom ik zonder hond)
C@rmen

bri schreef:mag ik ook mee? :mrgreen:
leuk leuk,
is het niet een optie om ergens te gaan wandelen waar het lekker rustig is en waar de honden lekker los kunnen lopen?
een van de enige plekjes die ik ken waar je hond los mag is twickel, maar ik kom ook net kijken... :wink:

Weet jij een plek dan waar het in het weekend lekker rustig is? :mrgreen:
C@rmen

Marion. schreef:

Maar goed, doet er niet toe. Langer dan een uur ga ik niet rijden voor een wandeling, als het in een weekend van normale werkweken is. In mijn vakantie vind ik het prima om langer te rijden (en dan kan ik dus ook door de week)
Van hoeveel tot hoeveel heb je vakantie? misschien kunnen we door de weeks ook nog een keer wandelen?
Alhoewel...jou dames zijn niet van het spelen of wel?
Hutsje
Zeer actief

janus-powerrr schreef:
leuk leuk,

Oldenmeyer :19: :wink:
Afbeelding
C@rmen

Hutsje schreef:
janus-powerrr schreef:
leuk leuk,

Oldenmeyer moet wel heel erg mooi/leuk zijn als je er zo'n fan van bent :wink: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door C@rmen op 26 jul 2007 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
bri
Zeer actief

als je naar twickel gaat op zondag ochtend (uur of half 10/ 10) dan is er geen drol te beleven
of zijn jullie niet van die vroege vogels?
oldemeyer mogen ze toch niet los?
Afbeelding
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Ik vind het ook erg gezellig om weer een keertje mee te gaan maar op een zaterdag kan ik pas weer in september..... dus misschien dan een keer als jullie eerder al zijn geweest nog een herhaling? :wink:
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Marion.

yamie schreef:dat geeft niet hoor, maar echt het Oosten is dat natuurlijk ook niet ( midden Nederland valt dat bij mij onder..)
Nou. Ik ben vanochtend vergeten op het bordje te kijken. Maar in minder dan 10 minuten rij je tegen de grens aan. Wat zal het zijn in kilometers, 15 km ofzo. Gewoon op loopafstand van Duitsland, en jij vind dat niet het Oosten :denken: :denken: :denken:
C@rmen

Marion. schreef:
yamie schreef:dat geeft niet hoor, maar echt het Oosten is dat natuurlijk ook niet ( midden Nederland valt dat bij mij onder..)
Nou. Ik ben vanochtend vergeten op het bordje te kijken. Maar in minder dan 10 minuten rij je tegen de grens aan. Wat zal het zijn in kilometers, 15 km ofzo. Gewoon op loopafstand van Duitsland, en jij vind dat niet het Oosten :denken: :denken: :denken:
Maar oostelijker dan enschede vind je bijna niet :pffff: :wink:
Marion.

janus-powerrr schreef:
Marion. schreef:
Maar oostelijker dan enschede vind je bijna niet :pffff: :wink:
Haha, ok jullie hebben allemaal gelijk :mrgreen:

Nou, noem maar plek en datum en ik roep wel of ik dat oostelijk genoeg vind :smile: :smile: :smile:
hercujess

Hutsje schreef:
janus-powerrr schreef:
leuk leuk,

:smile: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

bri schreef:als je naar twickel gaat op zondag ochtend (uur of half 10/ 10) dan is er geen drol te beleven
of zijn jullie niet van die vroege vogels?
oldemeyer mogen ze toch niet los?
Wat denk je, na deze vraag:
? :mrgreen:
Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

hercujess schreef:
Hutsje schreef:
janus-powerrr schreef:
leuk leuk,

:smile: :mrgreen:
Jes heeft idd wel gelijk... :mrgreen:
Twickel en Beerze mijd ik in het weekend... vind ik veels te druk dan. :N:
De Oldemeijer is fijn wandelen, niet druk, rauschen in de bossen en ze kunnen er ook nog zwemmen. :cheer:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Op de sallandse heuvelrug vlakbij Avonturenpark Hellendoorn ligt een losloopbos voor honden.
Ten westen van Hellendoorn, mogen honden loslopen in een flink bosgebied rond hotel-restaurant 'De Uitkijk'.
Er is een enorme kuil (zandafgraving) waar ze leuk kunnen spelen.
Baasjes en welopgevoede honden zijn in 't hotel-restaurant welkom.
Ik ben er een keer op zondag geweest en het was daar erg rustig :ok:
bri
Zeer actief

okeej wat wordt t nu?
twickel is geen optie, evenals de "toeristische" bossen (vooral nu..) bij de holterberg, vasse ed

is oldemeyer of dat gebied bij hellendoorn een optie?
Afbeelding
Marion.

bri schreef:okeej wat wordt t nu?
twickel is geen optie, evenals de "toeristische" bossen (vooral nu..) bij de holterberg, vasse ed

Ik ben van 6 tot 20 augustus vrij. Dan kan ik dus iedere dag. Alleen dat eerste weekend vier ik mijn 40ste verjaardag, dus dan kan ik niet (zondag ook niet, dan moet ik bijkomen).

Maar Carmen, mijn honden spelen inderdaad niet met vreemden. Da's niet erg, want lopen vinden ze wel leuk. Dus zo lang het geen 'picknick' is, vinden ze het leuk.
En voor Sjakie lijkt me dit wel leuk en leerzaam :wink:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
bri schreef:okeej wat wordt t nu?

Ik ben van 6 tot 20 augustus vrij. Dan kan ik dus iedere dag. Alleen dat eerste weekend vier ik mijn 40ste verjaardag, dus dan kan ik niet (zondag ook niet, dan moet ik bijkomen).

Maar Carmen, mijn honden spelen inderdaad niet met vreemden. Da's niet erg, want lopen vinden ze wel leuk. Dus zo lang het geen 'picknick' is, vinden ze het leuk.
En voor Sjakie lijkt me dit wel leuk en leerzaam :wink:
Maar Sjakie mag nog niet zo lang :19:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”