Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nog maar een keer, oosten des lands wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Marion. schreef:Oproepjeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:

Ik moet nog 6 pagina's vullen voor het fotoboek voor Sjakies baasjes. Dus gaarne dit gouden reetkevertje vaak op de foto te zetten :pffff:
ik weet niet of mijn camera bestand is tegen gouwe reetkevertjuhs :pffff:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

yamie schreef:ik weet niet of mijn camera bestand is tegen gouwe reetkevertjuhs :pffff:
:tong: :tong: :tong:
Wel tegen deze, want deze is leuk :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
yamie schreef:ik weet niet of mijn camera bestand is tegen gouwe reetkevertjuhs :pffff:
dat zal ik morgen middag wel beoordelen :mrgreen:
Marion.

yamie schreef:
Marion. schreef:
Weet je ook al met wie je terug kunt rijden? :mrgreen: :pffff:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
yamie schreef:
Marion. schreef:
uiteraard vind ik sjakie vreselijk leuk en miep en saar ook en zal het meeste van mijn foto kunsten besteden aan die goddelijke gouden kontjes en koppies :mann:
Marion.

yamie schreef:uiteraard vind ik sjakie vreselijk leuk en miep en saar ook en zal het meeste van mijn foto kunsten besteden aan die goddelijke gouden kontjes en koppies :mann:
Now we're talking :mrgreen:

Ik ben benieuwd naar Mégan :cheer: :cheer: :cheer:
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

yamie schreef:
Marion. schreef:
yamie schreef:
Marion. schreef: :tong: :tong: :tong:
uiteraard vind ik sjakie vreselijk leuk en miep en saar ook en zal het meeste van mijn foto kunsten besteden aan die goddelijke gouden kontjes en koppies :mann:
Ik ga verder niet mee met deze wandeling, maar ik hoop voor je dat ze goddelijk goud blijven Noor :smile: . Bij Saar kan dat binnen 5 seconden helemaal veranderd zijn :mrgreen: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Marion.

MoniqueDM schreef:Ik ga verder niet mee met deze wandeling, maar ik hoop voor je dat ze goddelijk goud blijven Noor :smile: . Bij Saar kan dat binnen 5 seconden helemaal veranderd zijn :mrgreen: .
En ook dan zijn ze goddelijk :pffff:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg :wink: . De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven :wink:. Oh ja, het is de RODE route dus geworden, je krijgt eerst de gele, en even verderop de rode.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 09 aug 2007 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Marion. schreef:
MoniqueDM schreef:Ik ga verder niet mee met deze wandeling, maar ik hoop voor je dat ze goddelijk goud blijven Noor :smile: . Bij Saar kan dat binnen 5 seconden helemaal veranderd zijn :mrgreen: .
En ook dan zijn ze goddelijk :pffff:
En ook de geur die ze verpreid is goddelijk :smile: . Gut zeg, wat een damp kan die Saar achterlaten :N: :mrgreen: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Hutsje schreef:Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg :wink: . De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven :wink:. Oh ja, het is de RODE route dus geworden, je krijgt eerst de gele, en even verderop de rode.
Is het dezelfde verzamelplek als vorige keer??? Ben namelijk een ramp met straatnamen en heb geen truus :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Hutsje schreef:Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg :wink: . De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven :wink:. Oh ja, het is de RODE route dus geworden, je krijgt eerst de gele, en even verderop de rode.
is die wel langs het water?
Marion.

Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik kom niet in Hardenberg. Ik kom van onderen (Vriezeveen?), N36. En ik knal boem de N34 op precies tussen Ommen en Hardenberg. Moet ik dan naar links of naar rechts?
Marion.

Nono schreef:Is het dezelfde verzamelplek als vorige keer??? Ben namelijk een ramp met straatnamen en heb geen truus :mrgreen:
Ik ook niet. Ik heb alleen een Noor uut Goor. En die weet het ook niet :boos:
Nono
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Nono schreef:Is het dezelfde verzamelplek als vorige keer??? Ben namelijk een ramp met straatnamen en heb geen truus :mrgreen:
een Noor uut Goor :smile:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Nono schreef:
Marion. schreef:
een Noor uut Goor :smile:
die praten wel veel , maar die zeggen eigenlijk maar weinig :mrgreen:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Marion. schreef:
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik kom niet in Hardenberg. Ik kom van onderen (Vriezeveen?), N36. En ik knal boem de N34 op precies tussen Ommen en Hardenberg. Moet ik dan naar links of naar rechts?
OP het eind van de N36 moet je rechtsaf voor hardenberg. Ik kom ook vanaf Vriezenveen, eigenlijk Almelo :wink: , maar neemvanaf de grote kruising bij Beerze de secondaire weg, ga daar dus rechtsaf en daarna linksaf door Diffelen richting de Oldenmeijer. Rjdt misschien niet ze snel, maar vast veel mooier.
Even een screenshot van google earth van hde plas en een stukje Oldemeijerweg.
Staat hier het punt op waar we de auto neer moeten zetten?
Afbeelding
Nono
Zeer actief
Contacteer:

Enne...... nu moet het duidelijker worden Elly? :denken: :80: :mrgreen:
Marion.

Elmar schreef:OP het eind van de N36 moet je rechtsaf voor hardenberg. Ik kom ook vanaf Vriezenveen, eigenlijk Almelo :wink: , maar neemvanaf de grote kruising bij Beerze de secondaire weg, ga daar dus rechtsaf en daarna linksaf door Diffelen richting de Oldenmeijer. Rjdt misschien niet ze snel, maar vast veel mooier.
Kiek! Daar heb ik wat aan. Volgens mij komen wij ook langs Almelo. De parkeerplaats maak ik me nog maar even niet druk om. Als ik geen troep auto's met honden vind bel ik Jes wel :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Elmar schreef:OP het eind van de N36 moet je rechtsaf voor hardenberg. Ik kom ook vanaf Vriezenveen, eigenlijk Almelo :wink: , maar neemvanaf de grote kruising bij Beerze de secondaire weg, ga daar dus rechtsaf en daarna linksaf door Diffelen richting de Oldenmeijer. Rjdt misschien niet ze snel, maar vast veel mooier.
Kiek! Daar heb ik wat aan. Volgens mij komen wij ook langs Almelo. De parkeerplaats maak ik me nog maar even niet druk om. Als ik geen troep auto's met honden vind bel ik Jes wel :mrgreen:
gewoon proberen het gekrijs van een basset flupke op te vangen :mrgreen:
Nono
Zeer actief
Contacteer:

Ach we vinden het vast wel! Denk ik, hoop ik :mrgreen:
Marion.

yamie schreef:gewoon proberen het gekrijs van een basset flupke op te vangen :mrgreen:
Of iemand die in de viswijven-modus "FRITZZZZZZZZZ" roept :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Voor iedereen die vanaf Almelo komt en dus vanaf de N36 komt, op de kruizing bij Beerze (Marienberg, Hardenberg wordt hier aangegeven, Oldemeijer ook)

rechtsaf slaan ..... als je dan niet verder durft, een km of 8 doorrijden naar Hardenberg en op de rotonde linksaf, driekwart, je rijd dan door tot de stoplichten (na 3 km of zo) rechtdoor en RECHTS aanhouden, bij de volgende stoplichten rechts aanhouden en daar bij de SHELL, gele tankstation zet je je auto neer en kijk je goed naar een groene mitshubisieeee colt :mrgreen:

Als je wel verder durft te rijden ga je na het rechtsaf slaan bij het grote kruispunt in Beerze de eerste weg links, dat is een soort van secundaire weg wat Elly (Elmar) zegt.
Die weg slingert als een idioot door het prachtige landschap :mrgreen: Je komt dan vanzelf het bos inrijden en zolang je keurig de weg volgt, niet tegen het verkeer ingaat en doorrijdt (in totaal wel een km of 5 - 6 denk ik) dan zie je op een gegeven moment wel een grote waterplas aan je rechterkant met een grote parkeerplaats daar moet je NIET Zijn...je moet dan ngo steeds doorrijden en dan zie je na een paar km de RODE ROUTE aangegeven.
Marion.

mercedes2803 schreef:Als je wel verder durft te rijden ga je na het rechtsaf slaan bij het grote kruispunt in Beerze de eerste weg links, dat is een soort van secundaire weg wat Elly (Elmar) zegt.
Die weg slingert als een idioot door het prachtige landschap :mrgreen: Je komt dan vanzelf het bos inrijden en zolang je keurig de weg volgt, niet tegen het verkeer ingaat en doorrijdt (in totaal wel een km of 5 - 6 denk ik) dan zie je op een gegeven moment wel een grote waterplas aan je rechterkant met een grote parkeerplaats daar moet je NIET Zijn...je moet dan ngo steeds doorrijden en dan zie je na een paar km de RODE ROUTE aangegeven.
Is het zo eng daar? Nouuuu Noor, wij durven wel he? Met 3 terriërs en 3 reetkevertjes durft niemand ons wat te maken :smile: :smile: :smile:

Dank Hilje, komt goed! Ik rij de enge weg door tot de RODE route :mrgreen:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ik dus ook. Als jullie iemand met een rode fiat Panda heel zoekend rond zien kijken ben ik dat dus :mrgreen:
Nono
Zeer actief
Contacteer:

Dit is dus niet de verzamelplek van de vorige keer. Ik ga geloof ik maar heel op tijd weg, dan hoop ik dat ik er om 12.00 uur ben. Ik heb een witte mazda 323 voor het geval dat jullie die zien rondrijden :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Nono schreef:Dit is dus niet de verzamelplek van de vorige keer. Ik ga geloof ik maar heel op tijd weg, dan hoop ik dat ik er om 12.00 uur ben. Ik heb een witte mazda 323 voor het geval dat jullie die zien rondrijden :mrgreen:
waar is MJ als je der nodig hebt he hahahhha :mrgreen:
Nono
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:
Nono schreef:Dit is dus niet de verzamelplek van de vorige keer. Ik ga geloof ik maar heel op tijd weg, dan hoop ik dat ik er om 12.00 uur ben. Ik heb een witte mazda 323 voor het geval dat jullie die zien rondrijden :mrgreen:
waar is MJ als je der nodig hebt he hahahhha :mrgreen:
Ja wat een trut he, laat ze me zomaar alleen gaan :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Re: nog maar een keer, oosten des lands wandeling?

janus-powerrr schreef:Oke vrijdag 10 augustus om 12.00 bij oldemeyer.
Wie gaan er allemaal mee:

Carmen met Janus
Marion met Saar, Miep en Sjakie
Elmar zonder hond
Yamie met Moja, Mégan en Mandu
Nono met ?
Bri met ?
Pinki met thijs, elmo, mowan en sorbonne (toch?)
Hutsje met fritz (en kieffer?)
Kiki met daan
Hilje zonder rimpel ( :jank: ) met drinken ( :cheer: )

Misschien: Hercujess
zoww... :pffff:
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Euh...mijn truus kan het alleen vinden als ik een straatnaam intoets :roll:
Welke naam kan ik dan het beste aangeven? en mag ik van iemand het telefoon nummer voor als ik het toch niet kan vinden?
Ik rij trouwens in een rode toyota starlet, dus als je die langs ziet rijden met een dom blondje met een dikke prutlip erin..dan ben ik het :mrgreen:
Ik bekijk morgen nog of ik janus mee neem..twijfel nog steeds :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”