ik weet niet of mijn camera bestand is tegen gouwe reetkevertjuhsMarion. schreef:Oproepjeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik moet nog 6 pagina's vullen voor het fotoboek voor Sjakies baasjes. Dus gaarne dit gouden reetkevertje vaak op de foto te zetten

Moderator: moderatorteam
uiteraard vind ik sjakie vreselijk leuk en miep en saar ook en zal het meeste van mijn foto kunsten besteden aan die goddelijke gouden kontjes en koppiesMarion. schreef:Weet je ook al met wie je terug kunt rijden?yamie schreef:dat zal ik morgen middag wel beoordelenMarion. schreef:yamie schreef:ik weet niet of mijn camera bestand is tegen gouwe reetkevertjuhs![]()
![]()
![]()
Wel tegen deze, want deze is leuk![]()
Ik ga verder niet mee met deze wandeling, maar ik hoop voor je dat ze goddelijk goud blijven Nooryamie schreef:uiteraard vind ik sjakie vreselijk leuk en miep en saar ook en zal het meeste van mijn foto kunsten besteden aan die goddelijke gouden kontjes en koppiesMarion. schreef:Weet je ook al met wie je terug kunt rijden?yamie schreef:dat zal ik morgen middag wel beoordelenMarion. schreef:![]()
![]()
![]()
Wel tegen deze, want deze is leuk![]()
En ook de geur die ze verpreid is goddelijkMarion. schreef:En ook dan zijn ze goddelijkMoniqueDM schreef:Ik ga verder niet mee met deze wandeling, maar ik hoop voor je dat ze goddelijk goud blijven Noor. Bij Saar kan dat binnen 5 seconden helemaal veranderd zijn
.
Is het dezelfde verzamelplek als vorige keer??? Ben namelijk een ramp met straatnamen en heb geen truusHutsje schreef:Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg. De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven
. Oh ja, het is de RODE route dus geworden, je krijgt eerst de gele, en even verderop de rode.
is die wel langs het water?Hutsje schreef:Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg. De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven
. Oh ja, het is de RODE route dus geworden, je krijgt eerst de gele, en even verderop de rode.
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik kom niet in Hardenberg. Ik kom van onderen (Vriezeveen?), N36. En ik knal boem de N34 op precies tussen Ommen en Hardenberg. Moet ik dan naar links of naar rechts?Hutsje schreef:Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg. De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven
OP het eind van de N36 moet je rechtsaf voor hardenberg. Ik kom ook vanaf Vriezenveen, eigenlijk AlmeloMarion. schreef:Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik kom niet in Hardenberg. Ik kom van onderen (Vriezeveen?), N36. En ik knal boem de N34 op precies tussen Ommen en Hardenberg. Moet ik dan naar links of naar rechts?Hutsje schreef:Het ligt aan de Oldenmeyer weg, een centraal punt daar vlakbij is begraafplaats de Larixhof, het is een kilometer verder op dezelfde weg. De Larixhof en de Oldenmeyer worden als je Hardenberg inrijdt al aangegeven
Kiek! Daar heb ik wat aan. Volgens mij komen wij ook langs Almelo. De parkeerplaats maak ik me nog maar even niet druk om. Als ik geen troep auto's met honden vind bel ik Jes welElmar schreef:OP het eind van de N36 moet je rechtsaf voor hardenberg. Ik kom ook vanaf Vriezenveen, eigenlijk Almelo, maar neemvanaf de grote kruising bij Beerze de secondaire weg, ga daar dus rechtsaf en daarna linksaf door Diffelen richting de Oldenmeijer. Rjdt misschien niet ze snel, maar vast veel mooier.
gewoon proberen het gekrijs van een basset flupke op te vangenMarion. schreef:Kiek! Daar heb ik wat aan. Volgens mij komen wij ook langs Almelo. De parkeerplaats maak ik me nog maar even niet druk om. Als ik geen troep auto's met honden vind bel ik Jes welElmar schreef:OP het eind van de N36 moet je rechtsaf voor hardenberg. Ik kom ook vanaf Vriezenveen, eigenlijk Almelo, maar neemvanaf de grote kruising bij Beerze de secondaire weg, ga daar dus rechtsaf en daarna linksaf door Diffelen richting de Oldenmeijer. Rjdt misschien niet ze snel, maar vast veel mooier.
Is het zo eng daar? Nouuuu Noor, wij durven wel he? Met 3 terriërs en 3 reetkevertjes durft niemand ons wat te makenmercedes2803 schreef:Als je wel verder durft te rijden ga je na het rechtsaf slaan bij het grote kruispunt in Beerze de eerste weg links, dat is een soort van secundaire weg wat Elly (Elmar) zegt.
Die weg slingert als een idioot door het prachtige landschapJe komt dan vanzelf het bos inrijden en zolang je keurig de weg volgt, niet tegen het verkeer ingaat en doorrijdt (in totaal wel een km of 5 - 6 denk ik) dan zie je op een gegeven moment wel een grote waterplas aan je rechterkant met een grote parkeerplaats daar moet je NIET Zijn...je moet dan ngo steeds doorrijden en dan zie je na een paar km de RODE ROUTE aangegeven.
Ja wat een trut he, laat ze me zomaar alleen gaanyamie schreef:waar is MJ als je der nodig hebt he hahahhhaNono schreef:Dit is dus niet de verzamelplek van de vorige keer. Ik ga geloof ik maar heel op tijd weg, dan hoop ik dat ik er om 12.00 uur ben. Ik heb een witte mazda 323 voor het geval dat jullie die zien rondrijden
zoww...janus-powerrr schreef:Oke vrijdag 10 augustus om 12.00 bij oldemeyer.
Wie gaan er allemaal mee:
Carmen met Janus
Marion met Saar, Miep en Sjakie
Elmar zonder hond
Yamie met Moja, Mégan en Mandu
Nono met ?
Bri met ?
Pinki met thijs, elmo, mowan en sorbonne (toch?)
Hutsje met fritz (en kieffer?)
Kiki met daan
Hilje zonder rimpel () met drinken (
)
Misschien: Hercujess