Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

After Summer wandeling

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Jacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila :mrgreen: ) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
Ik snap even helemaal niet wat je bedoelt :19: het is toch een losloopwandeling?
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

alma2 schreef:
Jacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila :mrgreen: ) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
Ik snap even helemaal niet wat je bedoelt :19: het is toch een losloopwandeling?
Ja hoor Alma, overal mogen de honden los daar :ok:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ja, ik wil wel! Ik kom met Kiki en als Conguito er nog is gaat die ook mee. Tineke, trekt jouw fila snuffelende honden? :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Eline* schreef:Ja, ik wil wel! Ik kom met Kiki en als Conguito er nog is gaat die ook mee. Tineke, trekt jouw fila snuffelende honden? :mrgreen:
Ja hoor dat gaat prima :wink:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

tineke schreef:
Eline* schreef:Ja, ik wil wel! Ik kom met Kiki en als Conguito er nog is gaat die ook mee. Tineke, trekt jouw fila snuffelende honden? :mrgreen:
Prima! :ok: Conguito is nogal dol op andere patsertjes dus die zal ongetwijfeld even komen loeren!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Als ik kan kom ik ook. WS met 3 ( :N: ) honden, als er mensen mee willen helpen met opletten :mrgreen: .
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

:cheer: Ikke met Spyro en Xavier :cheer:
Ari@ne

Hutsje schreef:Als ik kan kom ik ook. WS met 3 ( :N: ) honden, als er mensen mee willen helpen met opletten :mrgreen: .
Cor weet het nog niet, maar hij let wel op hoor :mrgreen:
Vooral op Lijfje en die grote tas die ik dan bij me heb
:F:
Hutsje
Zeer actief

Teckelgek schreef:
Hutsje schreef:Als ik kan kom ik ook. WS met 3 ( :N: ) honden, als er mensen mee willen helpen met opletten :mrgreen: .
Die zit al in een tas :mrgreen:
Afbeelding
Ari@ne

Hutsje schreef:
Teckelgek schreef:
Die zit al in een tas :mrgreen:
Des te makkelijker :cheer: :cheer:
Hutsje
Zeer actief

Hahahahahha!
Afbeelding
Ari@ne

Hutsje schreef:Hahahahahha!
Ja lach maar :19: . We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen :mrgreen:

Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.
Hutsje
Zeer actief

Teckelgek schreef:
Ja lach maar :19: . We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen :mrgreen:

Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.
Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneem :wink: . 3 Honden is gewoon veel om in de gaten te houden in je eentje en het is voor FritZ erg leuk en voor Kiefer erg goed om te doen.
Afbeelding
Ari@ne

Hutsje schreef:
Teckelgek schreef:

Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneem :wink: . 3 Honden is gewoon veel om in de gaten te houden in je eentje en het is voor FritZ erg leuk en voor Kiefer erg goed om te doen.
:ok:
Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand :smile2:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

alma2 schreef:
Voor de heuvel is in de buurt van een weg, dus sommige honden blijven daar (begrijpelijk) vast... Alleen wil Jamey in zo'n situatie dus wel eens gaan lopen klieren, terwijl er geen probleem is als alles los (of dus vast en niet in de buurt) is :19:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Hutsje
Zeer actief

Teckelgek schreef:
Hutsje schreef:
Teckelgek schreef:

Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand :smile2:
:boos: :boos: :boos:
Afbeelding
Ari@ne

Hutsje schreef:
Teckelgek schreef:
Hutsje schreef:
Teckelgek schreef: Ja lach maar :19: . We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen :mrgreen:

:boos: :boos: :boos:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Eline* schreef:
tineke schreef:
Prima! :ok: Conguito is nogal dol op andere patsertjes dus die zal ongetwijfeld even komen loeren!
Die word door Micron wel weggejaagd :mrgreen: :wink:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ja ik, ik kan heel goed puppy's dragen :cheer: :cheer: Voor de duidelijkheid Kiefer Fritz of Huts lukt maar kleine stukjes :smile:

Serieus, ik wil best voor iemand mee helpen opletten,voor Buffy is de wandeling sowieso te massaal, maar ik vind het wel leuk om zelf mee te lopen en mijn dochter ook. Dochter kan overigens ook opletten, die is zeventien en loopt wat harder dan ik indien nodig.

Anne
Laatst gewijzigd door starfleet op 13 aug 2007 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook :ok:
Ik kan ook oppikken. Als jij mee zou rijden heb ik nog plek voor 1 persoon met een kleintje.

Anne (klein autootje)
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Wij komen ook met Cujo :cheer: Alleen als het echt heel warm is blijven we thuis dat red ze dan niet
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Demi schreef:Wij komen ook met Cujo :cheer: Alleen als het echt heel warm is blijven we thuis dat red ze dan niet
Jullie staan erbij :cheer: :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Lijkt me erg gezellig, mag ik wel op de misschienlijst. Afhankelijk van de honden die zich aanmelden bekijk ik of ze alledrie meegaan of een of twee.
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Voor het eerst ga ik een wandeling meelopen en ik vind het nu al doodeng :mrgreen:

Zet Knoeppie en mij maar op de lijst als je wil :N:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Reini
Zeer actief

Knoeppie schreef:Voor het eerst ga ik een wandeling meelopen en ik vind het nu al doodeng :mrgreen:

Zet Knoeppie en mij maar op de lijst als je wil :N:
Niet eng vinden joh, het is hartstikke leuk :ok: Ik zet je erbij!
Afbeelding
Sassie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sassie »

Lijkt me erg leuk :ok:
Zet me nog maar wel even op de misschienlijst maar ik probeer zeker te komen. Heb wat gemist vorig jaar geloof ik :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

starfleet schreef:
Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook :ok:
Ik kan ook oppikken. Als jij mee zou rijden heb ik nog plek voor 1 persoon met een kleintje.

Anne (klein autootje)
Nou geweldig. Dan gaan we er zeker komen :mrgreen:

Als dochter of jij eventueel een klein witje een beetje in de smiezen zouden willen houden hou ik me aanbevolen :mrgreen:
Ik weet van de vorige wandeling nog dat ik die dwergen regelmatig eventjes moest zoeken tussen de meute, en Saar is al zo'n mieperd, en veel praten met mensen was er dan ook niet bij :mrgreen: :wink:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Sassie schreef:Lijkt me erg leuk :ok:
Zet me nog maar wel even op de misschienlijst maar ik probeer zeker te komen. Heb wat gemist vorig jaar geloof ik :mrgreen:
Je staat erbij :ok:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef:
starfleet schreef:

Anne (klein autootje)
Nou geweldig. Dan gaan we er zeker komen :mrgreen:

Als dochter of jij eventueel een klein witje een beetje in de smiezen zouden willen houden hou ik me aanbevolen :mrgreen:
Ik weet van de vorige wandeling nog dat ik die dwergen regelmatig eventjes moest zoeken tussen de meute, en Saar is al zo'n mieperd, en veel praten met mensen was er dan ook niet bij :mrgreen: :wink:
je hebt van die oranje vlaggetjes die ze achterop kinderfietsjes vastmaken, zou dat niet iets zijn voor saar :mrgreen: ?
Nou :idea:

Ik dacht eraan om de draagtas weer mee te nemen. Voor jouw schoenen :smile:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
nou :idea:

:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:

Regel jij dan een buikband met vlaggetje voor Saar? Mogen jouw schoenen bij mij in de draagtas :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”