Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila ) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
Ik snap even helemaal niet wat je bedoelt het is toch een losloopwandeling?
Jacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila ) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
Ja lach maar . We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen
Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.
Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneem . 3 Honden is gewoon veel om in de gaten te houden in je eentje en het is voor FritZ erg leuk en voor Kiefer erg goed om te doen.
Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.
Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneem . 3 Honden is gewoon veel om in de gaten te houden in je eentje en het is voor FritZ erg leuk en voor Kiefer erg goed om te doen.
Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand
Voor de heuvel is in de buurt van een weg, dus sommige honden blijven daar (begrijpelijk) vast... Alleen wil Jamey in zo'n situatie dus wel eens gaan lopen klieren, terwijl er geen probleem is als alles los (of dus vast en niet in de buurt) is
Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand
Teckelgek schreef:
Hutsje schreef:Als ik kan kom ik ook. WS met 3 ( :N: ) honden, als er mensen mee willen helpen met opletten .
Ja ik, ik kan heel goed puppy's dragen Voor de duidelijkheid Kiefer Fritz of Huts lukt maar kleine stukjes
Serieus, ik wil best voor iemand mee helpen opletten,voor Buffy is de wandeling sowieso te massaal, maar ik vind het wel leuk om zelf mee te lopen en mijn dochter ook. Dochter kan overigens ook opletten, die is zeventien en loopt wat harder dan ik indien nodig.
Anne
Laatst gewijzigd door starfleet op 13 aug 2007 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Ik kan ook oppikken. Als jij mee zou rijden heb ik nog plek voor 1 persoon met een kleintje.
Anne (klein autootje)
Nou geweldig. Dan gaan we er zeker komen
Als dochter of jij eventueel een klein witje een beetje in de smiezen zouden willen houden hou ik me aanbevolen
Ik weet van de vorige wandeling nog dat ik die dwergen regelmatig eventjes moest zoeken tussen de meute, en Saar is al zo'n mieperd, en veel praten met mensen was er dan ook niet bij
Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Ik kan ook oppikken. Als jij mee zou rijden heb ik nog plek voor 1 persoon met een kleintje.
Anne (klein autootje)
Nou geweldig. Dan gaan we er zeker komen
Als dochter of jij eventueel een klein witje een beetje in de smiezen zouden willen houden hou ik me aanbevolen
Ik weet van de vorige wandeling nog dat ik die dwergen regelmatig eventjes moest zoeken tussen de meute, en Saar is al zo'n mieperd, en veel praten met mensen was er dan ook niet bij
je hebt van die oranje vlaggetjes die ze achterop kinderfietsjes vastmaken, zou dat niet iets zijn voor saar ?
Nou
Ik dacht eraan om de draagtas weer mee te nemen. Voor jouw schoenen