Ik snap even helemaal niet wat je bedoeltJacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After Summer wandeling
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3

-
Ari@ne
Ja hoor Alma, overal mogen de honden los daaralma2 schreef:Ik snap even helemaal niet wat je bedoeltJacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
het is toch een losloopwandeling?
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja, ik wil wel! Ik kom met Kiki en als Conguito er nog is gaat die ook mee. Tineke, trekt jouw fila snuffelende honden? 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
tineke
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Prima!tineke schreef:Ja hoor dat gaat primaEline* schreef:Ja, ik wil wel! Ik kom met Kiki en als Conguito er nog is gaat die ook mee. Tineke, trekt jouw fila snuffelende honden?
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Ari@ne
- Hutsje
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Hutsje
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Hutsje
- Zeer actief
Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneemTeckelgek schreef:Ja lach maarHutsje schreef:Hahahahahha!. We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen
![]()
Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.

-
Ari@ne
Hutsje schreef:Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneemTeckelgek schreef:Ja lach maarHutsje schreef:Hahahahahha!. We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen
![]()
Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.. 3 Honden is gewoon veel om in de gaten te houden in je eentje en het is voor FritZ erg leuk en voor Kiefer erg goed om te doen.
Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Voor de heuvel is in de buurt van een weg, dus sommige honden blijven daar (begrijpelijk) vast... Alleen wil Jamey in zo'n situatie dus wel eens gaan lopen klieren, terwijl er geen probleem is als alles los (of dus vast en niet in de buurt) isalma2 schreef:Ik snap even helemaal niet wat je bedoeltJacksel schreef:Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...
het is toch een losloopwandeling?

You'll be in my heart... Always...
- Hutsje
- Zeer actief
Teckelgek schreef:Hutsje schreef:Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneemTeckelgek schreef:Ja lach maarHutsje schreef:Hahahahahha!. We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen
![]()
Maar even serieus, Cor houdt vast wel een oogje in het zeil bij FritZ en/of Kiefer als je wilt.. 3 Honden is gewoon veel om in de gaten te houden in je eentje en het is voor FritZ erg leuk en voor Kiefer erg goed om te doen.
![]()
Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand

-
Ari@ne
Hutsje schreef:Teckelgek schreef:Hutsje schreef:Lijf zal een groot gedeelte in de tas zitten, dat wordt teveel voor haar. ALS ik haar al meeneemTeckelgek schreef: Ja lach maar. We krijgen trouwens eerst nog 1 september, dus genoeg kansen
![]()
![]()
Drie is idd erg veel, en je moet ook oppassen dat je niet weer zulke taferelen krijgt als vorige maand![]()
![]()

-
tineke
Die word door Micron wel weggejaagdEline* schreef:Prima!tineke schreef:Ja hoor dat gaat primaEline* schreef:Ja, ik wil wel! Ik kom met Kiki en als Conguito er nog is gaat die ook mee. Tineke, trekt jouw fila snuffelende honden?Conguito is nogal dol op andere patsertjes dus die zal ongetwijfeld even komen loeren!
- starfleet
- Erelid
Ja ik, ik kan heel goed puppy's dragenHutsje schreef:Als ik kan kom ik ook. WS met 3 ( :N: ) honden, als er mensen mee willen helpen met opletten.
Serieus, ik wil best voor iemand mee helpen opletten,voor Buffy is de wandeling sowieso te massaal, maar ik vind het wel leuk om zelf mee te lopen en mijn dochter ook. Dochter kan overigens ook opletten, die is zeventien en loopt wat harder dan ik indien nodig.
Anne
Laatst gewijzigd door starfleet op 13 aug 2007 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- starfleet
- Erelid
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
-
Reini
- Zeer actief
-
Sassie
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Nou geweldig. Dan gaan we er zeker komenstarfleet schreef:Ik kan ook oppikken. Als jij mee zou rijden heb ik nog plek voor 1 persoon met een kleintje.Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Anne (klein autootje)
Als dochter of jij eventueel een klein witje een beetje in de smiezen zouden willen houden hou ik me aanbevolen
Ik weet van de vorige wandeling nog dat ik die dwergen regelmatig eventjes moest zoeken tussen de meute, en Saar is al zo'n mieperd, en veel praten met mensen was er dan ook niet bij

-
Reini
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
NouInge O schreef:je hebt van die oranje vlaggetjes die ze achterop kinderfietsjes vastmaken, zou dat niet iets zijn voor saarMoos schreef:Nou geweldig. Dan gaan we er zeker komenstarfleet schreef:Ik kan ook oppikken. Als jij mee zou rijden heb ik nog plek voor 1 persoon met een kleintje.Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Anne (klein autootje)![]()
Als dochter of jij eventueel een klein witje een beetje in de smiezen zouden willen houden hou ik me aanbevolen![]()
Ik weet van de vorige wandeling nog dat ik die dwergen regelmatig eventjes moest zoeken tussen de meute, en Saar is al zo'n mieperd, en veel praten met mensen was er dan ook niet bij![]()
?
Ik dacht eraan om de draagtas weer mee te nemen. Voor jouw schoenen