Femia schreef:Géén typefoutje dus:mrgreen: Stabijna of Stafly is een bekende uitdrukking. Die moet Marjolein nog wel kennen van het Stabijforum.
Ik vind Bauke wél een mooie stamboomloze Stabij, kan er niets aan doen.
Het belangrijkste is toch dat hij lief is?
Hou op, schei uit. Bij ons op de etage is een nieuw bedrijf gekomen, en de huishond is een Stabij. Jurre. En hij is heel mooi, en heel lief, en iedere keer als ik de hoek omloop naar mijn kamer en hij zit 2 deuren verderop met een schuine kop te kijken (allemaal glazen deuren), dan tovert hij weer een glimlach op mijn gezicht
Tuurlijk zijn alle honden lief en mooi. Daar gaat het niet om.
Femia schreef:Dat de RV niets voor Stabijna's doet begrijp ik heel goed, mijn aanmerking is alleen dat ze mij ronduit grof afsnauwde zo'n 7 jaar geleden omdat ik een vraag stelde over invloed van Prednison op de vacht van de Stabij.
En dat alleen maar omdat wij geen hond met een stamboom hebben.
Harrie is en blijft mijn kanjer!
Ik snap dat je schrok van die grofheid. In die tijd, toen je net je stamboomloze Stabij had gekocht.
Maar als je er nu reëel over nadenkt? Een vereniging wat betaald wordt door leden, die het RAS hoog in het vaandel hebben, gerund door vrijwilligers... vind jij dat die in hun vrije tijd maar helpdesk moeten zijn voor mensen die een paar weken daarvoor zo weinig mogelijk geld voor een "ras"-hond wilden uitgeven?[/i]