thom schreef:rottweilers4ever schreef:Hmm..mijn vriend en ik hebben kinderplannen..
Mocht kindlief in hevige mate allergisch zijn,dan komt er een mooi hondenhuisje in de tuin met gemakken,een soort ruime kennel(we zijn met een andere woning bezig).
Ja,kinderen gaan voor op honden..maar ik heb 2 honden die graag buiten zijn dus die vinden dat absoluut niet erg,zo kan ik mn honden houden,en zijn mn honden ook nog gelukkig..![]()
Mocht kind niet allergisch zijn,blijven ze gewoon binnen en kunnen ze in en uit lopen.
Er wordt zowieso 4x per dag een uur per keer gewandeld,en speel en train ze ook,en dat zou ik in geval van allergisch kind ook doen of iig proberen.
Isabel, hebben jullie nu al een kinderwens....JUllie kennen elkaar nog maar zo kort, jij komt uit een rot-relatie, en bent nog zó jong, waarom niet nog een jaar of 2 even wachten, vraag ik me af......![]()
( totaal off topic dit....)
Zucht..
Ik ga hier niet mn hele prive neergooien

Heb het gewoon eindelijk getroffen en dan denk je wel eens na over de toekomst,en ik kan beter nu al bedenken hoe ik dat zou doen met honden dan op het moment supreme zelf en dan mn honden op MP dumpen.