Mensen laten lullen! Onze kapster is als de dood voor mijn hond (naja grotere ja laten wennen. Ik wist dat er nog wel wat werk in zou gaan zitten. Ik wist dat ze niet met kinderen kon, maar ik wist ook dat ze het wel ooit heeft gekunt. Ondanks mijn eigen schrik dat het niet goed zou kunnen gaan, had ik er toch wel vertrouwen in. Ik heb in het begin de box in de keuken gehad en Ohana er regelmatig voorzichtig aan laten snuffeln en veeeeeeel koekjes gegeven. Vanachter het hekje een koekje in het handje gestopt en zo aan de hond gegeven. Op den duur gewoon heel brutaal met baby in de armen de hond naar binnen gehaald, en wonder boven wonder ging dit perfect, zonder dat ze aandacht gaf! Ikw as zooooo blij! Dat wil je niet weten. En hoe ze ook mopperde of opgefokt werd soms, hoe rustiger en kalmer ik bleef. Ging ik dan naar boven dan kwam alle stress en schrik er wel ff uit

maar het heeft wel gewerkt. Na 8/9 maanden zaten ze samen gezellig op de bank. De kleine met de voetjes over de hond heen.

Wat een beetje werk en aandacht al niet kan veroorzaken he
Maar jij hebt staffies, dus dat zal nog al lichelijk goed gaan!
Veel plezier met je zwangerschap (ondanks alle kwaaltijes blijft het heeeerlijk, het gevoel van leven!) En straks heel veel plezier met je kleine en je honden!
Groetjes Marieta