_Inge_ schreef:En gewoon alle mensen die bij mijn honden zaten

Moderator: moderatorteam
_Inge_ schreef:En gewoon alle mensen die bij mijn honden zaten
Ja jij ook hoorHilde schreef:_Inge_ schreef:En gewoon alle mensen die bij mijn honden zaten![]()
En jij ging aan mij vragen wie ik was...je had me ook nog nooit gezien ofzochrico schreef:Estherten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
![]()
![]()
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had
_Inge_ schreef:En jij ging aan mij vragen wie ik was...je had me ook nog nooit gezien ofzochrico schreef:Estherten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
![]()
![]()
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had![]()
![]()
Kwam zeker door James
chrico schreef:_Inge_ schreef:En jij ging aan mij vragen wie ik was...je had me ook nog nooit gezien ofzochrico schreef:Estherten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
![]()
![]()
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had![]()
![]()
Kwam zeker door JamesOja dat was wel weer een stunt. Terwijl ik het vroeg dacht ik nog van hee wij hebben twee weken terug gewandeld
kitty2 schreef:
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
cloris schreef:kitty2 schreef:
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
Ben je niet in de war met Leane?ik ben toch heel braaf
Ik dacht even dat je mij nu ging beschrijven, want ik rook mezelf aan het eind van de dag :N:poembaa schreef:Mensen die alleen honden hebben en vervolgens vergeten dat ze zelf soms ook wel eens in bad moeten -> Ik heb niemand echt geroken, of stonk ik zelf genoeg? Men wat was het warm !
kitty2 schreef:Ik moest erg lachen om Ineke (fes/lou), Lieke vind ik ook een leuk mens, ik mocht gewoon dr collies kidnappen![]()
Niet zo raar bij die warmte, en dan ook nog eens de hele dag vanaf 's morgens al in touw geweest zijn.Zoek stok! schreef:Ik dacht even dat je mij nu ging beschrijven, want ik rook mezelf aan het eind van de dag :N:poembaa schreef:Mensen die alleen honden hebben en vervolgens vergeten dat ze zelf soms ook wel eens in bad moeten -> Ik heb niemand echt geroken, of stonk ik zelf genoeg? Men wat was het warm !
Jaloers!LongFields schreef: Heerlijk shirt, die gaat absoluut in mijn rugzak voor de Grossglockner week binnenkort!
Hondenforumberoemdheid! Ik was wel blij dat je haar niet had meegenomensamantha! schreef: Ik heb Babs trouwens ook verteld dat er veel mensen waren die naar haar vroegen en dat vondt ze geweldig![]()
Haha ik denk Babs zelf ookZoek stok! schreef:Hondenforumberoemdheid! Ik was wel blij dat je haar niet had meegenomensamantha! schreef: Ik heb Babs trouwens ook verteld dat er veel mensen waren die naar haar vroegen en dat vondt ze geweldig![]()
YvetteJ schreef:Maylala, die is supergezellig! En niet zo goed in fleecetouwen knopen![]()
haha wat een lieffie heb ik als ventje he!!!Jinx schreef:
Oh en de partner van Ayka-Zira-Honey, Jeff. Wat een enorm leuke kerel!
die kon je ook niet missen, was de hele dag op sjouwBrigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw
Haha, ze moest behoorlijk op gang komen eerst hoor!!Jinx schreef:Mayla is juist briljant in fleecetouwen knopen ja![]()
Ja ik ook, verschrikkelijk zeg :N:Jinx schreef:Oh ik rook mezelf trouwens halverwege de dag al. Wat een benauwd weertje was het zeg :N: