_Inge_ schreef:En gewoon alle mensen die bij mijn honden zaten
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En welke forummer is je het meest bijgebleven? :D 2010
Moderator: moderatorteam
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: En welke forummer is je het meest bijgebleven? :D

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ja jij ook hoorHilde schreef:_Inge_ schreef:En gewoon alle mensen die bij mijn honden zaten![]()

-
chrico
- Zeer actief
Esther
ten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
_Jules_
- Zeer actief
En jij ging aan mij vragen wie ik was...je had me ook nog nooit gezien ofzochrico schreef:Estherten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
![]()
![]()
Kwam zeker door James

-
Dazwa84
Ik dacht dat Marc en Martijn ook zouden komen?
-
chrico
- Zeer actief
_Inge_ schreef:En jij ging aan mij vragen wie ik was...je had me ook nog nooit gezien ofzochrico schreef:Estherten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
![]()
![]()
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had![]()
![]()
Kwam zeker door James
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vond Ellen (van Narda) en Samantha echt hele leuke meiden allebei, heb best een poosje bij hun gezeten en gekletst.
Verder kwam Mirjam (Rinneroos) op mij over als een heel vriendelijke en warme persoonlijkheid.
Dat van de mensen die ik nog niet kende.
Het was ook erg gezellig om weer eens bij te kletsen met oude bekenden, zoals Cloris, Brigitte, Sharmayne, Jacq1970 en *Linda* (of was het nou met hekjes, in ieder geval, die van de spaniel), Sonja, en nog vele anderen.
Verder kwam Mirjam (Rinneroos) op mij over als een heel vriendelijke en warme persoonlijkheid.
Dat van de mensen die ik nog niet kende.
Het was ook erg gezellig om weer eens bij te kletsen met oude bekenden, zoals Cloris, Brigitte, Sharmayne, Jacq1970 en *Linda* (of was het nou met hekjes, in ieder geval, die van de spaniel), Sonja, en nog vele anderen.
-
_Jules_
- Zeer actief
chrico schreef:_Inge_ schreef:En jij ging aan mij vragen wie ik was...je had me ook nog nooit gezien ofzochrico schreef:Estherten eerste omdat ik dacht dat ik haar vorig jaar al gezien had (wat niet waar was) haar daarna niet eens gegroet heb of mij voorgesteld, en toch ging zij later een gesprek aan
![]()
![]()
Nee er zijn meerdere die mij bijgebleven zijn, of door kletsen of doordat ik een heel ander persoon verwacht had![]()
![]()
Kwam zeker door JamesOja dat was wel weer een stunt. Terwijl ik het vroeg dacht ik nog van hee wij hebben twee weken terug gewandeld

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
kitty2 schreef:
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
Ben je niet in de war met Leane?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Brigitte
- Zeer actief
cloris schreef:kitty2 schreef:
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
Ben je niet in de war met Leane?ik ben toch heel braaf
- Rinne Roos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
- Aantal honden: 9
Alleen maar leuke, vrolijke mensen gezien gisteren!
Tiny en Des, Jessica (Hutsje), MJ, Suzanne (Longfields), Inge O (bleef bij halloooo!, verder hadden we geen tijd want de honden raakten in elkaar verstrikt
), Mayla (heb je je fleecetouw nog boven je bed gehangen?), Fes/Lou (dank voor het vasthouden van het geboefte!), Kaiou, (sorry, ik ben jullie echte namen alweer kwijt
), hallo Bri (kom je nog violen), (ik heb Tank en Elektra geaaid!
), Nanna, Reny, Carolein (wordt echt tijd voor je eigen account hier), Léonie, Manon, Alma (volgend jaar gevorderden agility met RR?), Kitty, JML and husband, Veertje, Jinx en Lars (hallo en dag!) en nu ben ik vast nog heel veel mensen vergeten
En van de bekenden was het weer een leuk weerzien met Sharmayne, Nel, Naomi, Marloes, Marleen, Hilde, Rosita en iedereen die mijn dag gekleurd heeft.
Tiny en Des, Jessica (Hutsje), MJ, Suzanne (Longfields), Inge O (bleef bij halloooo!, verder hadden we geen tijd want de honden raakten in elkaar verstrikt
En van de bekenden was het weer een leuk weerzien met Sharmayne, Nel, Naomi, Marloes, Marleen, Hilde, Rosita en iedereen die mijn dag gekleurd heeft.
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Contacteer:
Ik vond sowieso alles helemaal leuk. Weet je, van te voren weet je niet wat je kunt verwachten. Zo'n forum van internet.... hmmmm, zal mij benieuwen wat voor mensen daar op af komen ....
Mensen die alleen honden hebben en vervolgens vergeten dat ze zelf soms ook wel eens in bad moeten -> Ik heb niemand echt geroken, of stonk ik zelf genoeg? Men wat was het warm !
Mensen die de hele dag niks te doen hebben en vervolgens op zo'n doe dag ook niet tot actie te schoppen zijn -> Ik heb maar weinig mensen zien zitten. Of je was in de benen met je hond, of met dingen helpen, of met rond lopen en beppen. Het merendeel liep continue rond, gezelluggggghhhh !!!
Mensen die honden hebben als familielid en vervolgens geen idee hebben hoe honden kunnen zijn. Bv " iieegggg, die enge hond deed grrt naar mijn poezelige lieve schatje" -> Volgens mij heb ik uberhaupt geen "grrt" gehoord (bijzonder trouwens, vind je niet?)
Kortom, mij is vooral weer eens bijgebleven wat een leuke mensen toch altijd dingen gaan doen met hun hond !!!!
Mensen die alleen honden hebben en vervolgens vergeten dat ze zelf soms ook wel eens in bad moeten -> Ik heb niemand echt geroken, of stonk ik zelf genoeg? Men wat was het warm !
Mensen die de hele dag niks te doen hebben en vervolgens op zo'n doe dag ook niet tot actie te schoppen zijn -> Ik heb maar weinig mensen zien zitten. Of je was in de benen met je hond, of met dingen helpen, of met rond lopen en beppen. Het merendeel liep continue rond, gezelluggggghhhh !!!
Mensen die honden hebben als familielid en vervolgens geen idee hebben hoe honden kunnen zijn. Bv " iieegggg, die enge hond deed grrt naar mijn poezelige lieve schatje" -> Volgens mij heb ik uberhaupt geen "grrt" gehoord (bijzonder trouwens, vind je niet?)
Kortom, mij is vooral weer eens bijgebleven wat een leuke mensen toch altijd dingen gaan doen met hun hond !!!!
- M@ri@nne
- Zeer actief
Groetjes, Marianne.

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik dacht even dat je mij nu ging beschrijven, want ik rook mezelf aan het eind van de dag :N:poembaa schreef:Mensen die alleen honden hebben en vervolgens vergeten dat ze zelf soms ook wel eens in bad moeten -> Ik heb niemand echt geroken, of stonk ik zelf genoeg? Men wat was het warm !

Linda, Izzie en Bram
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
kitty2 schreef:Ik moest erg lachen om Ineke (fes/lou), Lieke vind ik ook een leuk mens, ik mocht gewoon dr collies kidnappen![]()
Ik vond jou ook een enig mens. We hebben erg gelachen. Wat betreft het kidnappen: jij had het helemaal verkeerd begrepen. Ik gaf je de collies mee, naar ik dacht op permanente basis. Maar je gaf ze weer terug en dát was nou net niet de bedoeling
En verder heb ik ontzettend leuk gekletst met Jeanette (Kaiou) en Reny en Carolein. Lieve en warme mensen
Natuurlijk met nog meer mensen even zitten praten. Machie (jonger dan ik dacht
Vind het vooral grappig dat ik van de meesten de hond herkende van foto's op het forum en dan pas de bijbehorende eigenaar leerde kennen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Niet zo raar bij die warmte, en dan ook nog eens de hele dag vanaf 's morgens al in touw geweest zijn.Zoek stok! schreef:Ik dacht even dat je mij nu ging beschrijven, want ik rook mezelf aan het eind van de dag :N:poembaa schreef:Mensen die alleen honden hebben en vervolgens vergeten dat ze zelf soms ook wel eens in bad moeten -> Ik heb niemand echt geroken, of stonk ik zelf genoeg? Men wat was het warm !
Ik rook mezelf niet aan het eind van de dag, mijn icebreaker t-shirt van merinowol heeft z'n beloftes waargemaakt.
Heerlijk shirt, die gaat absoluut in mijn rugzak voor de Grossglockner week binnenkort!
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Maylala, die is supergezellig! En niet zo goed in fleecetouwen knopen

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Contacteer:
Hihi, da's er een voor "wist je dat ..." hihihi
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Patrol omdat ze zo anders was als ik gedacht had.
Ze was langer, blonder en jonger dan ik dacht
Solly
En Gerda van Oosje en Sanya, die wilde ik al heel lang eens ontmoeten.
Ze was langer, blonder en jonger dan ik dacht
Solly
En Gerda van Oosje en Sanya, die wilde ik al heel lang eens ontmoeten.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Mayla is juist briljant in fleecetouwen knopen ja
Oh ik rook mezelf trouwens halverwege de dag al. Wat een benauwd weertje was het zeg :N:
Oh ik rook mezelf trouwens halverwege de dag al. Wat een benauwd weertje was het zeg :N:
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ik heb inderdaad een tijdje samen met Ellen gekletst met Suzanne(longfields), super gezellig!
Verder heb ik nog gezellig gekletst met onder andere: LivingXL, Jacky, Judith, Reny, JML en vast nog veel meer mensen die ik nu vergeet.
Ook gezellig gekletst met de workshopleiders van de workshops waar Macho en ik aan meededen en leuke nieuwe oefeningen opgedaan.
En uiteraard was het ook heel gezellig met veel mensen die ik al kende van wandelingen/shows/hondenschool.
Al met al was het gewoon super gezellig
Ik heb Babs trouwens ook verteld dat er veel mensen waren die naar haar vroegen en dat vondt ze geweldig
Verder heb ik nog gezellig gekletst met onder andere: LivingXL, Jacky, Judith, Reny, JML en vast nog veel meer mensen die ik nu vergeet.
Ook gezellig gekletst met de workshopleiders van de workshops waar Macho en ik aan meededen en leuke nieuwe oefeningen opgedaan.
En uiteraard was het ook heel gezellig met veel mensen die ik al kende van wandelingen/shows/hondenschool.
Al met al was het gewoon super gezellig
Ik heb Babs trouwens ook verteld dat er veel mensen waren die naar haar vroegen en dat vondt ze geweldig
Laatst gewijzigd door samantha! op 22 aug 2010 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Jaloers!LongFields schreef: Heerlijk shirt, die gaat absoluut in mijn rugzak voor de Grossglockner week binnenkort!
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Hondenforumberoemdheid! Ik was wel blij dat je haar niet had meegenomensamantha! schreef: Ik heb Babs trouwens ook verteld dat er veel mensen waren die naar haar vroegen en dat vondt ze geweldig![]()

Linda, Izzie en Bram
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Haha ik denk Babs zelf ookZoek stok! schreef:Hondenforumberoemdheid! Ik was wel blij dat je haar niet had meegenomensamantha! schreef: Ik heb Babs trouwens ook verteld dat er veel mensen waren die naar haar vroegen en dat vondt ze geweldig![]()
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
JML en Sam ook erg leuke mensen, nog ff lekker zitten kletsen over The UK

-
shanty
YvetteJ schreef:Maylala, die is supergezellig! En niet zo goed in fleecetouwen knopen![]()
Echt wel ! wat een geweldig mens haha
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
haha wat een lieffie heb ik als ventje he!!!Jinx schreef:
Oh en de partner van Ayka-Zira-Honey, Jeff. Wat een enorm leuke kerel!
hij heeft ook een erg leuke dag gehad ginster maar hij was blij dat hij in z'n bedje mocht kruipen!!

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
die kon je ook niet missen, was de hele dag op sjouwBrigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Hell no
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Haha, ze moest behoorlijk op gang komen eerst hoor!!Jinx schreef:Mayla is juist briljant in fleecetouwen knopen ja![]()
Ja ik ook, verschrikkelijk zeg :N:Jinx schreef:Oh ik rook mezelf trouwens halverwege de dag al. Wat een benauwd weertje was het zeg :N:
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)