Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Ringmeester!!

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: De Ringmeester!!

Ongelezen bericht door LongFields »

bouvierpoedel schreef:
Mickie schreef:Het begon met een vraag over de taken van een ringmeester. Gooi Nanna erbij en ... :smile:
-------------------------------------------------------------

Nee nee :neenee: Longfield begon over bepaalde raseigenschappen . :lees:
Ere wie ere toekomt. :mrgreen:
Nee hoor, die eer komt geheel Nanna toe (zoals gewoonlijk), ik gebruikte alleen een woord wat zij erboven ook al aanhaalde, kijk maar:
Nanna schreef:Op de show droeg ik mijn dwergteckels sowieso vrij veel (of liet ze achter bij bekenden zodat ik op mijn gemak kon gaan shoppen) omdat er zat exposanten/bezoekers zijn die hun lompe poten maar van links naar rechts gooien; wèl uitwijken voor kwaadaardig grommende grote monsters maar klein grut finaal omvermaaien.
En dan niet eens sorry zeggen ook. Had je maar niet zo'n domme kuttelikker moeten kopen, waarschijnlijk :mrgreen:
Wel alles goed lezen hoor Bouvierpoedel! :mrgreen:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
LongFields schreef: Nee hoor, die eer komt geheel Nanna toe (zoals gewoonlijk)
Ik vlieg alleen uit de bocht als ik getriggerd wordt en ik moet zeggen dat BP me altijd enorm inspireert het slechte pad op te gaan :engel:
Ikke.???????? :80: :80:
Nee hoor Longfield begon over kuttenlikkers en toen stelde ik alleen maar een onschuldige vraag. :19:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Nanna schreef: Ik vlieg alleen uit de bocht als ik getriggerd wordt en ik moet zeggen dat BP me altijd enorm inspireert het slechte pad op te gaan :engel:
En ik moet zeggen dat het me knap begint te irriteren dat zoveel topics in dit puberale gevuilbek ontaarden.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
bouvierpoedel
Zeer actief

renee-uk schreef:
Nanna schreef: Ik vlieg alleen uit de bocht als ik getriggerd wordt en ik moet zeggen dat BP me altijd enorm inspireert het slechte pad op te gaan :engel:
En ik moet zeggen dat het me knap begint te irriteren dat zoveel topics in dit puberale gevuilbek ontaarden.
Daar is ook een topic voor geopend waar je je ergenis kunt plaatsen. :mrgreen:
renee-uk
Zeer actief

das fijn maar ik doe het liever op locatie en recht op de man af
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

Nanna schreef:
renee-uk schreef:das fijn maar ik doe het liever op locatie en recht op de man af
:mrgreen: Laat eens een ferme wind. Daar knap je van op :ok:
misschien moet jij je woorden eens omzetten in daden, wie weet raak je dan wat van je frustraties af :ok:
Afbeelding

bouvierpoedel
Zeer actief

renee-uk schreef:
Nanna schreef:
renee-uk schreef:das fijn maar ik doe het liever op locatie en recht op de man af
:mrgreen: Laat eens een ferme wind. Daar knap je van op :ok:
misschien moet jij je woorden eens omzetten in daden, wie weet raak je dan wat van je frustraties af :ok:
Dat zijn de moeilijke keuzes in het leven. :denken:
Frustratie vrij of een volgescheten broek [ in Nanna haar geval haar luier :(: ].??
Of lekker iemand op een forum irriteren.?? :denken:
Oohhh ....Moeilijk zo'n leven vol keuzes. :cool2:
renee-uk
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Dat zijn de moeilijke keuzes in het leven. :denken:
Frustratie vrij of een volgescheten broek [ in Nanna haar geval haar luier :(: ].??
Of lekker iemand op een forum irriteren.?? :denken:
Oohhh ....Moeilijk zo'n leven vol keuzes. :cool2:
ik zou zeggen open er een topic over, misschien kun je er ook nog een polletje bijdoen?
De koffiehoek lijkt me daar uitermate geschikt voor :ok:
Afbeelding

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Tring schreef:
Scooby schreef:
Tring schreef:Wat ik trouwens nóg irritanter vind, is dat er opeens een trend is van je hondje optillen als je in de ring staat. Ik moest even iemands hond voorbrengen omdat zij in de andere ring moest zijn met een andere hond. Heb het hondje mooi laten staan, aandacht getrokken, belonen, terwijl al die andere hondjes op de arm gehouden werden :pffff: . Als ik als toeschouwer kom, dan wil ik de hondjes graag in de ring zien staan, niet in de armen hangen..
Ik erger me er zowiezo aan dat Chihuahua's altijd maar gedragen lijken te moeten worden. Alsof het dier geen eigen beentjes heeft om op te staan? En dan maar verbaasd zijn dat al die Chihuahua's zo grommen naar al die andere honden. Nou, dat vind ik niet zo vreemd als je daar hoog in de lucht moet hangen!?!
Op show of normaal gesproken? Op show til ik Keeffer ook soms op, om dezelfde reden als die van Ladybird.
Op shows, maar ook in het dagelijks leven. Het lijkt wel of die beestjes niet zelf mógen lopen van sommige mensen...?! :19:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

LongFields schreef:Nou, je hebt ook zat mensen die honden van een formaat flink groter dan jouw kuttenlikkers nog niet eens zien staan of liggen hoor. De keren dat er iemand tegen mijn honden is aangebotst of op een staart is gaan staan kan ik niet meer tellen op de vingers van 1 hand.
Sommige mensen zijn gewoon lomp en onoplettend, dat heeft niet zo zeer met het formaat hond te maken als wel met de mensen zelf.
Inderdaad. Daarbij zie ik op shows meer kleine hondjes die enorm uitvallen dan grotere honden, eerlijk gezegd...?!
bouvierpoedel
Zeer actief

Scooby schreef:
LongFields schreef:Nou, je hebt ook zat mensen die honden van een formaat flink groter dan jouw kuttenlikkers nog niet eens zien staan of liggen hoor. De keren dat er iemand tegen mijn honden is aangebotst of op een staart is gaan staan kan ik niet meer tellen op de vingers van 1 hand.
Sommige mensen zijn gewoon lomp en onoplettend, dat heeft niet zo zeer met het formaat hond te maken als wel met de mensen zelf.
Inderdaad. Daarbij zie ik op shows meer kleine hondjes die enorm uitvallen dan grotere honden, eerlijk gezegd...?!
En dat komt dan weer omdat ze altijd gedragen worden en op schoot of in nek mogen hangen.
En zijn de mama's moe dan mag hij in zijn eigen mooie disigner buggy of wandelwagen.
En allamaal hebben ze hun eigen garderobe en hebbedingetjes om een gelukkig hondenkind te zijn.
:N:
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tring »

bouvierpoedel schreef:
Scooby schreef:
En dat komt dan weer omdat ze altijd gedragen worden en op schoot of in nek mogen hangen.
En zijn de mama's moe dan mag hij in zijn eigen mooie disigner buggy of wandelwagen.
En allamaal hebben ze hun eigen garderobe en hebbedingetjes om een gelukkig hondenkind te zijn.
:N:
Wat een vooroordelen toch weer. Heus niet iedereen gaat zo met zijn/haar Chihuahua om. Maar daarvoor zie je er dan ook te weinig, om een goed oordeel te kunnen vellen :W: . Als er op een grote hond gestaan wordt, levert dat toch minder schade op dan wanneer er op pak 'em beet 2kg hond gestaan wordt. Dus het optillen op shows kan ik zeer goed begrijpen ;). Op shows zie ik de hondjes vrijwel altijd in rennetjes zitten, bij de exposanten. Rennetjes zijn toch niet echt een Chihuahua ding, dat zie ik bij veel meer rassen.
xx Marr en Keeff
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Natuurlijk gaan een boel mensen normaal met hun hondje om.
Maar je kunt niet ontkennen dat het vreselijk trendy is om ze rond te rijden in kinderwagens en kleertjes aan te trekken.
En dat zijn er misschien nog wel meer dan de normale eigenaar.
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

bouvierpoedel schreef: Maar je kunt niet ontkennen dat het vreselijk trendy is om ze rond te rijden in kinderwagens en kleertjes aan te trekken.
ja en op show zijn dat meestal de bezoekershonden en niet de ingeschreven honden. :wink:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

ladybird schreef:
bouvierpoedel schreef: Maar je kunt niet ontkennen dat het vreselijk trendy is om ze rond te rijden in kinderwagens en kleertjes aan te trekken.
ja en op show zijn dat meestal de bezoekershonden en niet de ingeschreven honden. :wink:
Nou ik weet zat van die showers/fokkers die er thuis ook een kermis atractie van maken hoor.
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

Scooby schreef:
Alleen op shows ? 90% van de kleine hondjes die ik tegen kom, valt uit. Ik liet laatst Nelson uit en kwam bij een klein grasveldje met een pad. Rechts van het pad stond een man met een jack russel, links stond een wit hondje met krullen (weet niet wat het voor moest stellen). Iets verder stond nog een man. De jack begon te grommen toen ik aan kwam, even later begon het witte hondje te blaffen, de jack ook en even later bleek er ook nog een tekkel te staan (die had ik in het donker over het hoofd gezien). Deze blafte "gezellig" mee. Ik moest Nelson tussen 3 grommende, blaffende honden door krijgen. De eigenaren vonden het de normaalste zaak van de wereld dat hun honden uitvielen en lieten ze lekker hun gang. Op de ringtraining hing er een tijdje geleden een chihuhua in de kuiten van m'n moeder. Eigenaar zei er niets van.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”