Ik ben ook geneigd naar dat bericht geloven, omdat wielrenners hier ook weinig kaas hebben gegeten van sociaal gedrag. Ik laat de honden altijd keurig wachten bij elke fietser, netjes op de helft van het fietspad, en soms scheelt het niks of zo'n debiel zou mij of de honden zomaar raken omdat ze MIDDEN OP HET FIETSPAD hun eigen Tour de France fantasie motten beleven.marian* schreef:Nadat ik oudje Max ooit pal voor een toerfietser weg heb kunnen trekken geloof ik wel een beetje in.~Suzanne~ schreef:Het zal wel fout vallen maar vind je het heel erg dat ik dit bericht betwijfel?
Er staat geen datum in en het geheel komt mij zo ongeloofwaardig over eerlijk gezegd. Ik snap dat er horken bestaan maar dit gaat mij tever.
Mocht het bericht wel kloppen mijn excuses maar ... ik heb er een raar gevoel bij ;-(
Suzanne
Die vent had hem het liefst doormidden gereden
En er zit ook nooit een leuke vent tussen, sorry als ik iemand beledig, maar het zijn allemaal smalle schoudertjes en chagrijnige koppen. Gaat toch lekker een echte sport doen, denk ik dan, waar je breed en blij van wordt, en gebruik die fiets gewoon om boodschappen mee te halen enzo.