Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup dood gereden door wielrenner

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Pup dood gereden door wielrenner

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

marian* schreef:
~Suzanne~ schreef:Het zal wel fout vallen maar vind je het heel erg dat ik dit bericht betwijfel?
Er staat geen datum in en het geheel komt mij zo ongeloofwaardig over eerlijk gezegd. Ik snap dat er horken bestaan maar dit gaat mij tever.

Mocht het bericht wel kloppen mijn excuses maar ... ik heb er een raar gevoel bij ;-(

Suzanne
Nadat ik oudje Max ooit pal voor een toerfietser weg heb kunnen trekken geloof ik wel een beetje in.
Die vent had hem het liefst doormidden gereden :devil:
Ik ben ook geneigd naar dat bericht geloven, omdat wielrenners hier ook weinig kaas hebben gegeten van sociaal gedrag. Ik laat de honden altijd keurig wachten bij elke fietser, netjes op de helft van het fietspad, en soms scheelt het niks of zo'n debiel zou mij of de honden zomaar raken omdat ze MIDDEN OP HET FIETSPAD hun eigen Tour de France fantasie motten beleven.

En er zit ook nooit een leuke vent tussen, sorry als ik iemand beledig, maar het zijn allemaal smalle schoudertjes en chagrijnige koppen. Gaat toch lekker een echte sport doen, denk ik dan, waar je breed en blij van wordt, en gebruik die fiets gewoon om boodschappen mee te halen enzo.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik geloof het gelijk. Die kloothommels voelen zich te goed om op het fietspad te fietsen. Als ik toeter, word ik uitgescholden. Chuckje rijden ze met liefde dood, pasha ook nog wel en Ushi is een t*ringhond omdat ze niet opzij gaat, als die kneuzen weer eens op zondag ons hele bos af hebben gezet om een parcours te fietsen. Dat bos is zo "gemaakt" dat wandelaars met en zonder honden, wielrenners en ruiters geen last hoeven te hebben van elkaar, maar die wielrennertjes zetten dan met linten dat hele bos af :boos:

Ik heb laatst de route vrijwillig veranderd voor ze, door wat lintjes anders weg te hangen :engel:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Echt, die vent die zoiets doet is een kloothommel, dat vooropgesteld. Maar die agressie tegen wielrenners is ook echt niet normaal hoor.
Ik wielren zelf en het is echt bij de beesten af als je met je fiets door een suv van het talud afgeduwd wordt omdat de bestuurder nu eenmaal niet van wielrenners houdt. En heel eerlijk, een beetje beledigd doen als je op een fietspad loopt als er dan een fietser aankomt is niet op zijn plaats, kun je 20 keer geschrokken zijn van het feit dat het voor jou plotseling komt, maar op een fietspad kun je nu eenmaal fietsers verwachten.
En je zult ze de kost moeten geven die gezellig met de flex helemaal over de volle breedte van zo'n pad staan te lanterfanten en zelfs bij herhaaldelijk bellen niet eens fikkie opzij roepen. Natuurlijk ga je in de remmen als je dat ziet, en is degene die doorrijdt een aso, maar ik krijg echt kromme tenen bij alles wat je mij blijkbaar zomaar mag aandoen omdat ik op een snelle fiets fiets.
Ik ben ook nog steeds een mens in een zeer kwetsbare positie op zo'n moment en reken maar dat degene in mijn groep die een loslopende hond waar dat niet mag ontweek en daardoor een vervelende aanvaring met het asfalt kreeg (lees: is afgevoerd met de ambu) ook niet kon rekenen op überhaupt enige tekst, laat staan excuses van de hondenbaas, deze liep fijn door.

Ja er zijn heel wat wielrenners waarbij het testosteron geen einde kent en die zich zeer asociaal gedragen, maar blijkbaar is dat laatste probleem breder dan de wielrenners want iemand naar het leven staan vanwege het type fiets dat hij/ zij bestuurt is ook niet helemaal normaal.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Als je je rechten aanmeet omdat je veel te hard gaat op zo'n rotfiets is dat ook niet normaal. De hele wereld hoeft niet opzij te gaan omdat jij op die rotfiets aan komt scheuren, en je hoeft ook niet van afstand iedereen die wel eens in de weg zou kunnen lopen, hel en verdoemenis toe te schreeuwen...
Daarbij, als je op je plaat hgaat, door wat voor oorzaak dan ook, en je ligt tot op het bot open, dan zou je je toch moeten afvragen of je sport nou wel zo veilig is....Misschien zou je dan wat aan je kleding of bescherming moeten doen...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

de meeste wielrenners hebben geen bel, iets met gewicht en aerodynamica, dus meestal als ze al geluid geven is het "sodemieter op" ga aan de kant :ugh:
ja daar worden ze errug populair van, de eerst volgende loopt t risico dat ik mijn klauw uitsteek, want ze hebben een ernstig imago probleem, helemaal zelluf gedaan :pffff:
:S:
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

En toch mag bij de kant van lief ook best stilgestaan worden, ze zijn natuurlijk niet allemaal mafketels en idd houden andere weggebruikers niet vaak rekening met hen. En idd, als het tot een ongeluk komt zijn ze kwetsbaar, net als die oudere dame die ik van straat op kon rapen met een hoofdwond omdat ze van haar fiets viel. Fietsers zijn gewoon kwetsbaar.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Lief
Zeer actief
Contacteer:

S@ndr@ schreef:de meeste wielrenners hebben geen bel, iets met gewicht en aerodynamica, dus meestal als ze al geluid geven is het "sodemieter op" ga aan de kant :ugh:
ja daar worden ze errug populair van, de eerst volgende loopt t risico dat ik mijn klauw uitsteek, want ze hebben een ernstig imago probleem, helemaal zelluf gedaan :pffff:
dus jij mept mij neer omdat iemand anders op ook zo'n soort fiets je eens iets heeft toegeschreeuwd? Dat bedoel ik dus met ongebreidelde agressie.

Ik heb btw wel een bel, weegt 20 gram, aerodynamica is niet im frage bij de gemiddelde toerfietser die zelf een kilootje of wat teveel meesleurt, dus dat is sowieso een kulargument. Maar het is niet dat mensen daarop reageren hoor, je kunt je een lamme duim bellen, er gebeurt gewoon niets.
En als je dan inmiddels genaderd bent krijg je de wind van voren, dat je wel eens had mogen waarschuwen (?)
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik denk dat de kant van Lief hooguit 5% van de wielrenners omvat. De rest is asociaal, ik ben tenminste nog nooit een fatsoenlijke tegengekomen.
Ik zal ze niet van de weg afrijden, maar als ze mij of mn honden proberen omver te rijden hebben ze een probleem...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik weet niet meer met wie ik in de duinen liep, maar daar fietse waarempel een wielrenner die ons bedankte omdat we de honden even bij ons hielden. We stonden met onze monden open (volgens mij was dat met lars en merit of met sannepp). Het is toch niet normaal, dat wij dan onze kin van het asfalt moeten schrapen, omdat een wielrenner eens beleefd is?

Als ik geen last heb van ze, hoeven ze van mij niet een ralut afgereden te worden, dat gaat natuurlijk nergens over. Maar geloof mij, rijdt er zo eentje een keer moedwillig een van mijn honden aan, dat er wel wat ergers gebeurd.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Selene schreef:En toch mag bij de kant van lief ook best stilgestaan worden, ze zijn natuurlijk niet allemaal mafketels en idd houden andere weggebruikers niet vaak rekening met hen. En idd, als het tot een ongeluk komt zijn ze kwetsbaar, net als die oudere dame die ik van straat op kon rapen met een hoofdwond omdat ze van haar fiets viel. Fietsers zijn gewoon kwetsbaar.
Ja en die voetganger en honden zijn niet kwetsbaar.
Kom zeg diegeen die op zo'n race geval zitten hebben voor mij meer uit te kijken omdat zij zelf moeten weten wat een gevaar aan snelheid zo'n kreng heeft.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Zal best waar zijn & fietsers zijn hufters maar een chi-pup van 11 weken.... die zijn toch tot 12 weken bij mams? & laat je die los bij een fietspad? Pup die je net hebt :scratch:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Het ligt voor een groot deel aan jezelf. Ik groet ze altijd vriendelijk en vraag of ze uitkijken voor mijn hondje. Nooit problemen.
Ja, natuurlijk zijn die gekken die keihard van achteren komen aansjezen een ander verhaal.....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

S@ndr@ schreef:de meeste wielrenners hebben geen bel, iets met gewicht en aerodynamica, dus meestal als ze al geluid geven is het "sodemieter op" ga aan de kant :ugh:
Leuk, dus als ik op de racefiets langs kom duw je mij gewoon van de weg af? 'Eigen schuld.' Want elke wielrenner is hetzelfde natuurlijk. :hmmm:

Er zijn ook wel wielrenners die wel rekening houden met de rest. Het zullen er vast weinig zijn, maar ik probeer toch altijd wel rekening te houden en pas mijn tempo wel aan (al helemaal voor kinderen/dieren). Nou fiets ik in een slakkentempo, dat scheelt. :wink:
Lief schreef: Ik wielren zelf en het is echt bij de beesten af als je met je fiets door een suv van het talud afgeduwd wordt omdat de bestuurder nu eenmaal niet van wielrenners houdt.

Is mij ook eens overkomen. Nou viel ik in de berm dus meneer nam nog de moeite om te stoppen gelukkig. Op de vraag waarom hij het deed: 'normaal gaan jullie soort ook nooit aan de kant.'
Ehm, okee, bedankt meneer. :mrgreen:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Eergisteren nog: ik was op weg naar de hei en moet daarbij over een kleine rotonde en dan meteen de eerste afslag nemen.
Die afslag doorkruist een fietspad dat langs de rotonde ligt, dus ik kijk altijd tevoren al of ik een wielrenner zie. Gisteren ook. Op weg naar de rotonde toe al gekeken en op de rotonde zelf ook.
Toch was daar toen ik de rotonde af wilde ineens een wielrenner die zonder ook maar enigzins om zich heen te kijken, af te remmen of wat dan ook over het pad langs de rotonde reed :oohja:
Als ik iets harder had gereden had ik hem aangereden :schrik:
Zo was er niks en zo was ie er :schrik:
Het losloopgebied daar wordt doorsneden door een fietspad en de uiterste rand van het losloopgebied is óók een fietspad.
Ik mag daar dus lopen en mijn hond ook. Toch word je meestal uitermate vuil bekeken als je niet snel genoeg aan de kant gaat als ze ineens achter je zitten en voorbij willen.
Iets van een gebied met zijn allen delen en rekening houden met elkaar kennen ze geloof ik niet.
Nou ja, als ook profs daar trainen ( Gert Jan Theunissen komt daar weleens met een groep geloof ik, en Sven Kramer ben ik er ook al eens tegen gekomen) kun je je iets bij de snelheden voorstellen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

_Leonie schreef:
Leuk, dus als ik op de racefiets langs kom duw je mij gewoon van de weg af? 'Eigen schuld.' Want elke wielrenner is hetzelfde natuurlijk. :hmmm:

Er zijn ook wel wielrenners die wel rekening houden met de rest. Het zullen er vast weinig zijn, maar ik probeer toch altijd wel rekening te houden en pas mijn tempo wel aan (al helemaal voor kinderen/dieren). Nou fiets ik in een slakkentempo, dat scheelt. :wink:
nee niet zonder aanleiding, maar als ik een brul krijg van "sodemieter op", dan loop je zeker dat risico tegenwoordig :wink: helaas, net iets te vaak gebeurt :Q:
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 11 aug 2013 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Lief
Zeer actief
Contacteer:

fes/lou schreef:Ik denk dat de kant van Lief hooguit 5% van de wielrenners omvat. De rest is asociaal, ik ben tenminste nog nooit een fatsoenlijke tegengekomen.
Ik zal ze niet van de weg afrijden, maar als ze mij of mn honden proberen omver te rijden hebben ze een probleem...
De meeste wielrenners zijn er niet op uit om jou of je honden omver te rijden. Ze gaan fietsen voor de ontspanning of de uitdaging en zitten heus niet te wachten op een ongeluk. Er zijn zelfs fietsers die zelf van honden houden...ik hoef mijn honden iig niet weg te sluiten voor de wielervrienden.
Ik zeg het, wielrenners zijn ook gewoon mensen. In Nederland is de wielersport steeds wijder verspreidt en vind je er evengoed tokken als normale huisvrouwen tussen. Ongeveer 95% van de renners die je tegenkomt zijn recreatief bezig, hebben geen figuur als Michael Boogerd en krijgen er dus ook niet vorstelijk voor betaald.
Dat deze, meestal in het dagelijks leven brave huisvaders, soms ineens de kolder in de kop krijgen als ze op de fiets zitten is een fenomeen dat eerder met het vervelende mannen onder elkaar die opgaan in hun onderlinge competitie gebeuren te maken heeft dan met het fietsen zelf. Het zijn dan ineens jongetjes die een wedstrijdje hebben en niet kijken naar wat op hun pad komt.
Ik pleit dan ook voor vrouwelijk tegengas in de groepen, want dat vermindert dit gedrag echt enorm.
_Leonie
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Leonie »

S@ndr@ schreef: nee niet zonder aanleiding, maar als ik een brul krijg van "sodemieter op", dan loop je zeker dat risico tegenwoordig :wink: helaas, net iets te vaak gebeurt :Q:
Dan kan ik het mij voorstellen. Ik dacht al. :mrgreen:
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Lief schreef:
fes/lou schreef:Ik denk dat de kant van Lief hooguit 5% van de wielrenners omvat. De rest is asociaal, ik ben tenminste nog nooit een fatsoenlijke tegengekomen.
De meeste wielrenners zijn er niet op uit om jou of je honden omver te rijden. Ze gaan fietsen voor de ontspanning of de uitdaging en zitten heus niet te wachten op een ongeluk. Er zijn zelfs fietsers die zelf van honden houden...ik hoef mijn honden iig niet weg te sluiten voor de wielervrienden.
Ik zeg het, wielrenners zijn ook gewoon mensen. In Nederland is de wielersport steeds wijder verspreidt en vind je er evengoed tokken als normale huisvrouwen tussen. Ongeveer 95% van de renners die je tegenkomt zijn recreatief bezig, hebben geen figuur als Michael Boogerd en krijgen er dus ook niet vorstelijk voor betaald.
Dat deze, meestal in het dagelijks leven brave huisvaders, soms ineens de kolder in de kop krijgen als ze op de fiets zitten is een fenomeen dat eerder met het vervelende mannen onder elkaar die opgaan in hun onderlinge competitie gebeuren te maken heeft dan met het fietsen zelf. Het zijn dan ineens jongetjes die een wedstrijdje hebben en niet kijken naar wat op hun pad komt.
Ik pleit dan ook voor vrouwelijk tegengas in de groepen, want dat vermindert dit gedrag echt enorm.
:ok:

En de michael boogerd figuren kom ik trouwens meestal alleen tegen
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.

Ongelezen bericht door monky555 »

Nanna schreef:Ik kom weinig wielrenners tegen. Mountainbikers des te meer. En ik vind 98% gewoon vriendelijk hoor :19:
De voorste remt af en zegt dan netjes "er komen er zo nog een paar hoor mevrouw".
Ze stappen zelfs wel eens af (vanwege Bakkie natuurlijk :engel: ) en maken dan een praatje.
Of zouden het mijn grote tieten zijn :LOL:
Er zit een groot verschil tussen renners en bikers.
Ik heb jaren lang op een biker route gelopen met mijn los rennend wild, nooit een slecht woord gevallen, altijd netjes stoppen en bedanken als ik de honden bij elkaar had.
Wielrenners hebben gewoon weinig respect voor andere weg gebruikers, en al helemaal niks met honden. Nou en ik heb niks met mensen op zo'n achterlijke fiets :pffff:
Nee hoor, ik zeg altijd netjes sorry, maar krijg ik zo'n achterlijk antwoord of ze gaan express mijn honden vervelen dan ben ik tokkie nr 1 hoor :W:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Tja, hier ook alleen negatieve ervaringen met wielrenners.
Wij noemen ze dan tegenwoordig ook die klote fietsnichten.
Jammer voor de enkeling die zich misschien wel netjes gedraagt.

Diegenen die ik tegenkwam in het bos letten ook niet op je hond.
Rijden dan n.b. niet op een fietspad (wat er wel naast ligt!) maar op de wandelpaden waar ze niet eens op mogen.
Heb ooit al meegemaakt dat bijna mijn paard vanonder mijn kont vandaan gereden werd door zo een wannabee :(

Is niet iets van deze tijd, dat was 20 jaar geleden ook al zo.

Helaas heb ik nog geen wielrenners meegemaakt die rekening houden met mede-weg-gebruikers.

Wat een verhaal zeg met die wawa...bah!
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Lief schreef:

Tsja, en ik ( en alle andere wandelaars ) loop daar ook te recreeeren :19:
Jammer voor de wielrenners, maar ik hou me aan de regels en het zou fijn zijn als zij het ook zouden doen en niet dachten dat het pad van hun was.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Hier ook hoor, maar de meeste mensen die hier zeuren en hard doorrijden zijn oudere mensen als je bezig bent om je honden aan de kant te roepen dan roepen ze dat je die rothonden aan moet lijnen terwijl het gewoon losloopgebied is, het ene fietspad is ook gelijk voetpad. Dus ik roep altijd mijn honden bij me en soms gaat dat wat langzamer dan anders.

Als mensen het nou nog aardig zeggen maar ze roepen je pas wat toe als ze al voorbij zijn want dan durven ze pas. Het is maar een enkeling die je bedankt als je je honden aan de kant hebt, tegen de mensen die niks zeggen zeg ik altijd: alstublieft dank uw wel.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
linn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collie (langhaar)

Ongelezen bericht door linn »

Als het verhaal waar is vindt ik dat erg triest. Ik ben zelf ook één van de wielrenners maar ik rij niet opzet over een hond heen, wat wel erg irritant is dat mensen hun hond aan de flexriem over de hele breedte van het fietspad laten lopen. Als ik (ja op de racefiets ga je nou eenmaal hard en is je plaats op toch op het fietspad) over zo'n flexriem heen ga lig ik van onder tot boven open. Dus het was niet de wielrenner die het hondje dood reed maar een hufter die nou eenmaal op een racefiets zat. Ik en vele mede wielrenners houden ons net zo goed aan de regels, ben niet aso en schreeuw niet naar mensen die mij hinderen alleen met de snelheid die je maakt sta je niet 1,2,3 stil en ga je liever ook niet onderuit dus dan manoeuvreer je er zo goed mogelijk om heen . Ik fiets zelf nooit in een groep (altijd met zijn tweeën), want daar ontstaat vaak het haantjes gedrag en die fietsen mij ook rustig de berm in omdat ze nou eenmaal harder gaan.
Afbeelding
joeyophof
Zeer actief

Ongelezen bericht door joeyophof »

Lief schreef:
Eens.

Ik erger mij zelf meer aan de oudere mensen die allemaal een electische fiets hebben en nergens op letten, omdat de andere mensen wel opletten of omdat ze hun ook moeten respecteren.

Overigens zit mijn broer in de nederlandse selectie en hebben ze allemaal netjes een bel of zeggen ze "Pardon, mag ik er even langs" oid. En mijn vader fietst ook met oud profs om bij te trainen en die maken er ook een wedstrijd van, maar je kan de echte wielrenners wel onderscheiden van de mensen die de sport aan het verzieken zijn door de toenemende populatie van de wielrenners. Waardoor het gevolg is dat ze niet goed met de fiets overweg kunnen en dergelijke.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Nanna schreef:Ik kom weinig wielrenners tegen. Mountainbikers des te meer. En ik vind 98% gewoon vriendelijk hoor :19:
De voorste remt af en zegt dan netjes "er komen er zo nog een paar hoor mevrouw".
Ze stappen zelfs wel eens af (vanwege Bakkie natuurlijk :engel: ) en maken dan een praatje.
Of zouden het mijn grote tieten zijn :LOL:
Als jij urenlang op een hobbelig bospad hebt gecrosst in je felgekleurde pakje op je veel te kleine zadeltje als man sijnde komen die grote tieten echt niet meer binnen hoor :LOL:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Cleva schreef:
Overigens vind ik het helemaal niet erg als ze sprintpelotonnetje spelen. Ik vind alleen wel dat een valpartij daar ook bij hoort.
Flexlijnen over het fietspad horen natuurlijk niet maar als je zo nodig geruisloos met 40 kilometer per uur rond moet razen kom je weleens iemand tegen die dat niet had zien aankomen.
:LOL:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Ik ken de persoon, het is wel degelijk echt gebeurd.
Vreselijk triest gebeuren. Wat zijn mensen toch ontzettend sociale, verdraagzame wezens :ugh: not.
mijn goldens
Zeer actief

Ongelezen bericht door mijn goldens »

maart schreef:Ik ken de persoon, het is wel degelijk echt gebeurd.
Vreselijk triest gebeuren. Wat zijn mensen toch ontzettend sociale, verdraagzame wezens :ugh: not.
Wat ik op FB lees, is ze er echt kapot van........
En dan krijgt ze ook nog PBtjes waar je niet op zit te wachten :boos:
Wens ze maar veel sterkte, zal ze nodig hebben.
Verschrikkelijk om zoiets mee te maken, het zal je hondje maar zijn
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

Kruimel53 schreef: In mijn geval was het een flexlijn over het wandelpad, in het aanlijngebied, en de fietser die daar met 40/uur aan kwam scheuren vanaf de heuvel achter mij had ik dus echt niet in de gaten totdat hij de flex uit mijn handen rukte tijdens zijn dubbele salto met schroef.
Hij had alleen wat fraaie blauwe plekken en kneuzingen, z'n fiets was total loss. Voor hetzelfde geld had hij al z'n botten gebroken inclusief z'n nek. Overigens maakte hij duizend excuses nadat hij z'n asem terug had, en heeft hij nog hompelend en wel helpen zoeken naar hond Bas, die in blinde paniek aan de kletter gegaan was met de flex achter zich aan. En zich gelukkig met die flex aan een struik had vastgeknupt, waarna hij zielig ging woefen.
:LOL: :LOL: sorry maar zeer vermakelijk geschreven.
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

Kruimel53 schreef:
Cleva schreef:
Kruimel53 schreef: In mijn geval was het een flexlijn over het wandelpad, in het aanlijngebied, en de fietser die daar met 40/uur aan kwam scheuren vanaf de heuvel achter mij had ik dus echt niet in de gaten totdat hij de flex uit mijn handen rukte tijdens zijn dubbele salto met schroef..

Hahaha!

Ja, lach maar :roll: ik schrok me helemaal de tandjes toen ik 'm zag vliegen, en helemaal van de klap bij het landen. Ik dacht echt dat hij z'n nek gebroken had. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gerend als toen om te kijken oftie nog leefde.
Je hond of de fietser :mann:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”