Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreselijke ervaring met stichting ACE

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

10eke
Actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Re: Vreselijke ervaring met stichting ACE

Ongelezen bericht door 10eke »

renee-uk schreef:
10eke schreef:renee-uk schreef:

"ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt dus kan er geen zinnig woord over zeggen.
maar wat heb jij gedaan dan?
ben je op een vliegtuig gesprongen en hebt dat hondje naar een andere da gebracht voor de roze spuit?
niet he, want je zegt zelf dat je daar nooit komt, in dat spanje!

ik begrijp echt niet wat je hier mee wil, behalve dan ace en die mevrouw in een heel slecht daglicht stellen en ik vraag me nog steeds af of en waarom dat belangrijker voor je lijkt dan de honden die wel uit de diverse spaanse hellen verlost worden, ook door ace!
je gaat voortdurend af op dingen van horen zeggen en of dat nou zo geweldig is wens ik toch echt te betwijfelen.

edit: en ja, wat je met je eigen hondje hebt meegemaakt is natuurlijk vreselijk en dat je daarvan nogal ondersteboven bent kan ik me heel goed voorstellen, maar zonder aan jouw gevoel daarover afbreuk te doen vind ik het best raar dat je dan een soort lastercampagne start tegen die stichting en daarvoor allerlei dingen in de strijd gooit die je niet persoonlijk kunt staven omdat je daar gewoon niet bij bent geweest.
ik denk dat -net zoals ik- een heleboel mensen zich een beter beeld zouden kunnen vormen als die mevrouw van ace hier ook zou posten, dan hoor je in elk geval de verhalen van twee kanten en kun je voor jezelf uitmaken wat je geloofwaardig vindt en wat niet.
nu kan dat niet omdat je de zaak maar van een kant hoort en die kant, vanwege de nare ervaring, ook niet direkt objectief genoemd kan worden."

Unquote

Waarom ontwijk je mijn vraag?

Mijn vraag komt neer op, stél dat er een dier in nood is, hevige pijn lijdt, dringend hulp nodig heeft.

Doe jij iets of doe jij niets?

'Die mevrouw van ACE' leest mee, ik heb haar diverse keren uitgenodigd om haar verhaal hier te komen doen...

Als 'die mevrouw van ACE' eerlijk te werk zou gaan, dan zou ik hier niet schrijven, was ik niet gaan spitten en had ik niet zoveel
opgegraven.

Die 'mevrouw van ACE' is een grote leugenaar en dat zou ik echt niet schrijven als ik daar geen bewijzen van had.

Welke Spaanse Hel heb jij bezocht?
Ik neem aan dat je daarmee een dodingsstation bedoelt, je verwijt mij dat ik voortdurend afga
op dingen van horen zeggen, dus ik mag aannemen dat jij zo'n dodingsstation, ook wel gemeente-asiel genoemd,
bezocht hebt?

Ik heb nog een vraag aan je: Ben jij op de een of andere manier betrokken bij ACE,
of bij een andere (aanverwante) organisatie?
nou dit is me te ingewikkeld hoor, waarom quote je niet gewoon?

alleen de eerste en de laatste zin kan ik nog volgen
ik heb je vraag niet ontweken, ik heb er een duidelijk antwoord op gegeven, dat jij nu weer een andere vraag stelt omdat je met mijn antwoord niet tevreden bent is een tweede en ik blijf niet aan de gang.
en het antwoord op je laatste vraag heb ik ook al ergens gegeven.
aangezien je toch zoveel tijd lijkt te hebben zoek je dat maar fijn op.
Op de een of andere manier lukte helaas het quoten niet.

Jouw antwoord op mijn vraag was dat jij niet weet wat je zou doen als jij een hond zou zien liggen creperen van de pijn.

Ik weet bijna zeker dat jij iets zou doen om het hondje te helpen.

Ik lees inderdaad ergens dat je schrijft geen vriend van ACE te zijn.

Toch vind ik door jouw antwoord het erop lijken dat je wilt vergoeilijken dat ACE geen poot uitsteekt naar een hond in nood, terwijl ze juist zeggen dat hun doel is het redden van zoveel mogelijk honden.

Je hebt behoorlijke kennis van hoe organisaties werken en het laatste deel van mijn vraag heb je nog niet beantwoord, dus als je wilt?

Ben jij op de een of andere manier betrokken bij een andere, aan ACE verwante organisatie?

En er staat nog een onbeantwoorde vraag: Ben jij weleens in een dodingsstation geweest?
10eke
Actief

renee-uk schreef:
Maryanne schreef:
Mijn vraag komt neer op, stél dat er een dier in nood is, hevige pijn lijdt, dringend hulp nodig heeft.

Doe jij iets of doe jij niets?
Nou, als ik dat zou zien zou ik 100% zeker iets doen. Ik zou het niet aan kunnen zien :(

Verder lees ik dat "Mevr. Ace" mee leest dus als ze commentaar wil geven of zich zelf wil verdedigen kan ze zich toch aanmelden. Maar blijkbaar is ze nog niet zover óf er valt niks te verdedigen. In ieder geval heb ik geen moeite met dit topic en voor diegenen die het wel hebben : lees het lekker niet. :ok:
dier en leed is, als het met de server switch niet veranderd is, niet openbaar, dus meelezen zonder lid te zijn kan niet.

en ik weet niet of het je opgevallen is, maar vragen beantwoorden doen de dames geen van beiden.
ze zijn wel heel goed in irrelevante opmerkingen maken nav gegeven antwoorden en draaien als een draaimolentje in een rukwind is ze ook niet vreemd.
dat 10eke een soort eenmansoorlog is begonnen kan ik me nog wel voorstellen, al vrees k dat het weinig zoden aan de dijk zal zetten en zijn er -lijkt mij- betere manieren dan deze, maar wat dat hondenvrouwtje met ace te verhapstukken heeft weet ik niet en kan me eigenlijk weinig schelen ook, ze komt sowieso niet erg geloofwaardig over bij me.
het lijkt me meer een rancuneus tiepje dat van de gelegenheid gebruik maakt om wat oude rekeningen te vereffenen.

met het hondenvrouwtje was ik al klaar en met 10eke eigenlijk ook wel na haar laatste bericht, ik heb geen geduld voor deze manier van discussieren dus ik volg je raad op en ga lekker niet meer lezen hier :ok:
Geloof mij, mevrouw ACE leest mee!
Mevrouw ACE heeft mij laten weten geen tijd te hebben om op het forum te reageren, net zoals ze ook liet weten geen tijd te hebben gehad om de dierenarts te bellen (heb ik zwart op wit hoor), ze zullen het wel te druk hebben met hondjes redden en gouden mandjes zoeken.

Laat maar weten welke vragen ik niet beantwoord heb.

Wedden dat je dit leest?
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

10eke schreef: Geloof mij, mevrouw ACE leest mee!
Mevrouw ACE heeft mij laten weten geen tijd te hebben om op het forum te reageren, net zoals ze ook liet weten geen tijd te hebben gehad om de dierenarts te bellen (heb ik zwart op wit hoor), ze zullen het wel te druk hebben met hondjes redden en gouden mandjes zoeken.
Mevrouw Ace zal achter jou aan moeten blíjven lopen omdat je OVERAL bezig bent met zwartmaken. Die zal toch even gek zijn om haar tijd te verkloten aan forummen, ze zal genoeg te doen hebben :19: Wat immers ook weer contraproductief is, want alle moeite die ze in jouw gezever steekt, kan ze niet steken in de stichting :roll:
Donnaperra
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Donnaperra »

Mooi he 10eke, hoe bovenstaand groepje begint te kronkelen van ellende. Je bang maken, proberen weg te sturen, roepen dat het allemaal maar grieven zijn en contraproductief.
Ja,ja, het gaat ze te lang duren, die vriendinnetjes en vriendjes van Fabje. En dan worden ze lelijk.

het geeft aan dat je op de goede weg bent. Zij(dat relgroepje hierboven) hoeven alleen maar het knopje aan te vinken dat ze geen interesse meer hebben in dit topic en ze zijn klaar.

Maar nee, het moet een forum van schelden worden zodat de moderator zegt: dit topic wordt gesloten.
Wat jammer dat ze hun eigen belang boven de hondjes stellen. Ik hoop dat de rest van de "besloten' lezers dat niet doen.

Het is vreselijk wat er met jouw hond is gebeurd en met de kleine hond in dat dodingsstation en zo kan ik nog vele honden opnoemen als ik er ff voor ga zitten. Ook mijn hond was binnen 4 maanden weg. Maar daar klaag ik niet eens over. Het is zo jammer dat iemand die zoveel goed zou kunnen doen in de wereld van mee helpen het klimaat voor de honden te verbeteren zo op eigen genoegdoening zit te wachten.
Ik denk dat er vast wel meer mensen zijn met een vreselijke ervaring.
Wij leven in ieder geval met je mee. En met je overleden hond ook.
Dierenleed moeten we samen aanpakken
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Donnaperra schreef:Mooi he 10eke, hoe bovenstaand groepje begint te kronkelen van ellende. Je bang maken, proberen weg te sturen, roepen dat het allemaal maar grieven zijn en contraproductief.
Ja,ja, het gaat ze te lang duren, die vriendinnetjes en vriendjes van Fabje. En dan worden ze lelijk.

het geeft aan dat je op de goede weg bent. Zij(dat relgroepje hierboven) hoeven alleen maar het knopje aan te vinken dat ze geen interesse meer hebben in dit topic en ze zijn klaar.

Maar nee, het moet een forum van schelden worden zodat de moderator zegt: dit topic wordt gesloten.
Wat jammer dat ze hun eigen belang boven de hondjes stellen. Ik hoop dat de rest van de "besloten' lezers dat niet doen.

Het is vreselijk wat er met jouw hond is gebeurd en met de kleine hond in dat dodingsstation en zo kan ik nog vele honden opnoemen als ik er ff voor ga zitten. Ook mijn hond was binnen 4 maanden weg. Maar daar klaag ik niet eens over. Het is zo jammer dat iemand die zoveel goed zou kunnen doen in de wereld van mee helpen het klimaat voor de honden te verbeteren zo op eigen genoegdoening zit te wachten.
Wat een gelul zeg over vriendjes, vriendinnetjes en relgroepje :kotz: ik lees al vanaf het begin mee hier en leef ook mee met ts vanwege dr overleden hond. Maar ze verpest het volledig voor zichzelf en anderen door als een hangende plaat in dit topic te blijven schrijven. En door op het hele forum verder afwezig te zijn.

Ik ben het er helemaal mee eens dat doodzieke honden soms beter af zijn zonder vliegreis etc, maar die boodschap was al een flink aantal pagina's geleden overgekomen hoor. De lezers van het HF zijn wel op de hoogte nu, tijd om ergens anders verder te spammen wat mij betreft :ok:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Donnaperra schreef:Mooi he 10eke, hoe bovenstaand groepje begint te kronkelen van ellende. Je bang maken, proberen weg te sturen, roepen dat het allemaal maar grieven zijn en contraproductief.
Beterschap :flower:
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

-Lilo- schreef:

Wat een gelul zeg over vriendjes, vriendinnetjes en relgroepje :kotz: ik lees al vanaf het begin mee hier en leef ook mee met ts vanwege dr overleden hond. Maar ze verpest het volledig voor zichzelf en anderen door als een hangende plaat in dit topic te blijven schrijven. En door op het hele forum verder afwezig te zijn.

Ik ben het er helemaal mee eens dat doodzieke honden soms beter af zijn zonder vliegreis etc, maar die boodschap was al een flink aantal pagina's geleden overgekomen hoor. De lezers van het HF zijn wel op de hoogte nu, tijd om ergens anders verder te spammen wat mij betreft :ok:
Ik begrijp dus echt niets van deze reacties. Ik zie ts, in elk geval de laatste pagina's, alleen maar verschijnen om vragen te beantwoorden en verduidelijking te geven waar daarom wordt gevraagd. Maar nee, dat mag niet, want dan is ze aan het spammen en verpest ze het zich voor zichzelf. Echt, ik kan me niet voorstellen dat mensen die oprecht geïnteresseerd zijn om een hond uit het buitenland te adopteren zich zo ergeren als steeds weer dezelfde mensen hier, met voornamelijk rashonden, dat wel :19:
dagmar88
Zeer actief

*Wolf* schreef: Ik begrijp dus echt niets van deze reacties. Ik zie ts, in elk geval de laatste pagina's, alleen maar verschijnen om vragen te beantwoorden en verduidelijking te geven waar daarom wordt gevraagd. Maar nee, dat mag niet, want dan is ze aan het spammen en verpest ze het zich voor zichzelf. Echt, ik kan me niet voorstellen dat mensen die oprecht geïnteresseerd zijn om een hond uit het buitenland te adopteren zich zo ergeren als steeds weer dezelfde mensen hier, met voornamelijk rashonden, dat wel :19:

:oeps: Om tot die conclusie te komen moet je wat aan je ogen mankeren, geen idee hebben wie wie is, of de onderschriften uitgeschakeld hebben.
Maar goed, jij vindt het wel normaal om mensen van allerlei rare dingen te beschuldigen om je punt te maken?
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Je kent dit forum duidelijk erg goed.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
*Wolf*
Zeer actief

dagmar88 schreef: Maar goed, jij vindt het wel normaal om mensen van allerlei rare dingen te beschuldigen om je punt te maken?
Zoals ik eerder al aangaf: ik geloof wat ze zegt. Omdat ik al lang genoeg meedraai in dit wereldje om te weten dat ACE géén zuivere koffie is.
Donnaperra
Vaste gebruiker

Maar ze verpest het volledig voor zichzelf en anderen door als een hangende plaat in dit topic te blijven schrijven.
Haha en jij bent er nog anno bladzijde 23. jullie zijn niet alleen een relgroepje maar ook nog eens een stelletje oliebollen. Welke gek leest nu 23 bladzijden en is het er niet mee eens???? Nou vraaaag ik je!!!
Ik ben het er helemaal mee eens dat doodzieke honden soms beter af zijn zonder vliegreis etc,

Heb je wel eens van het woord understatement gehoord? Dat is niet 'soms' dat is 'altijd".
El presidente had dat hondje niet moeten laten liggen en filmen maar moeten meenemen. En dan een zachte dood moeten gunnen. Dan was je een grote meid geweest. Mens, dit topic moet nog wel 123 bladzijden doorgaan. Tot eindelijk iedereen er eens van doordrongen is wat een monsterlijke praktijken we hier gezien hebben op het filmpje.
maar die boodschap was al een flink aantal pagina's geleden overgekomen hoor. De lezers van het HF zijn wel op de hoogte nu, tijd om ergens anders verder te spammen wat mij betreft
Verrek, ik wist niet dat jij hier de domeinnaam betaalde.
Dat had ik een flink aantal pagina's geleden dan maar ff kenbaar gemaakt.
Ik zou mijn geld maar beter aan El presidente geven.
Tenminste zo noemt de mevrouw waar het hier al 23 bladzijden over gaat zich.
dagmar88
Zeer actief

*Wolf* schreef:
dagmar88 schreef: Maar goed, jij vindt het wel normaal om mensen van allerlei rare dingen te beschuldigen om je punt te maken?
Zoals ik eerder al aangaf: ik geloof wat ze zegt. Omdat ik al lang genoeg meedraai in dit wereldje om te weten dat ACE géén zuivere koffie is.

:vaag: Hoe kan dit een reactie zijn op wat ik schrijf?
Of geloof je dit?
Mooi he 10eke, hoe bovenstaand groepje begint te kronkelen van ellende. Je bang maken, proberen weg te sturen, roepen dat het allemaal maar grieven zijn en contraproductief.

:19: De inhoud is helemaal niet waar mensen over vallen. Wel de manier waarop.
Donnaperra
Vaste gebruiker

Je kent dit forum duidelijk erg goed.[/quote]

Jij ook blijkbaar. :o
marian*
Erelid
Contacteer:

kent dit forum duidelijk erg goed.
.
In elk geval heel wat beter dan jij als je hier mensen ziet kronkelen van ellende.
Laatst gewijzigd door marian* op 13 okt 2014 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Donnaperra
Vaste gebruiker

*Wolf* schreef:[
Zoals ik eerder al aangaf: ik geloof wat ze zegt.
Omdat ik al lang genoeg meedraai in dit wereldje om te weten dat ACE géén zuivere koffie is.
Zouden ze daarom geen Spaanse website hebben ? :o
Donnaperra
Vaste gebruiker

marian* schreef:
.
In elk geval heel wat beter dan jij als je hier mensen ziet kronkelen van ellende.
Dat komt omdat ik van dieren houd en mijn roze bril heb afgezet.
-Lilo-
Zeer actief

Donnaperra schreef:
Maar ze verpest het volledig voor zichzelf en anderen door als een hangende plaat in dit topic te blijven schrijven.
Haha en jij bent er nog anno bladzijde 23. jullie zijn niet alleen een relgroepje maar ook nog eens een stelletje oliebollen. Welke gek leest nu 23 bladzijden en is het er niet mee eens???? Nou vraaaag ik je!!!
-lilo- schreef:Ik ben er nog ja, omdat ik zelf een buitenlandse hond heb en graag op de hoogte blijf van dat wereldje. Ik ben het ermee eens dat dit absoluut niet kan etc.etc.
Ik ben het er helemaal mee eens dat doodzieke honden soms beter af zijn zonder vliegreis etc,

Heb je wel eens van het woord understatement gehoord? Dat is niet 'soms' dat is 'altijd".
El presidente had dat hondje niet moeten laten liggen en filmen maar moeten meenemen. En dan een zachte dood moeten gunnen. Dan was je een grote meid geweest. Mens, dit topic moet nog wel 123 bladzijden doorgaan. Tot eindelijk iedereen er eens van doordrongen is wat een monsterlijke praktijken we hier gezien hebben op het filmpje.
-lilo- schreef:Ik had het met mijn 'soms' niet alleen over de hond van het filmen, maar over zieke honden algemeen. Die kunnen soms beter af zijn met een stressvolle vliegreis en daarna nog een jaar in een liefdevol gezin ipv in een kil asiel. Monsterlijke praktijken zal vast, ik heb het filmpje niet gezien, maar ik las iets over een hond in doodsnood die wel werd gefilmd en niet werd geholpen. Agree, dat is onacceptabel. Maar dat was al gezegd.
maar die boodschap was al een flink aantal pagina's geleden overgekomen hoor. De lezers van het HF zijn wel op de hoogte nu, tijd om ergens anders verder te spammen wat mij betreft
Verrek, ik wist niet dat jij hier de domeinnaam betaalde.
Dat had ik een flink aantal pagina's geleden dan maar ff kenbaar gemaakt.
Ik zou mijn geld maar beter aan El presidente geven.
Tenminste zo noemt de mevrouw waar het hier al 23 bladzijden over gaat zich.
-lilo- schreef:En mijn geld is naar een ander Spaans asiel gegaan, helaas.
Edit: quoten en telefoon ent tapatalk = mislukte post. Sorry
Laatst gewijzigd door -Lilo- op 13 okt 2014 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Donnaperra
Vaste gebruiker

En mijn geld is naar een ander Spaans asiel gegaan, helaas.
Waarom helaas? Je zult toch wel gekeken hebben wat ze met dat geld doen?
Daarom is een goed jaarverslag zo belangrijk. Gewoon transparantie.
Kan niet zo moeilijk zijn als je het eerlijk bedoeld.
Ik hoop dat je centjes goed terecht zijn gekomen.
-Lilo-
Zeer actief

Donnaperra schreef:
En mijn geld is naar een ander Spaans asiel gegaan, helaas.
Waarom helaas? Je zult toch wel gekeken hebben wat ze met dat geld doen?
Daarom is een goed jaarverslag zo belangrijk. Gewoon transparantie.
Kan niet zo moeilijk zijn als je het eerlijk bedoeld.
Ik hoop dat je centjes goed terecht zijn gekomen.
Ik reageerde op jouw sarcastische suggestie dat ik m'n geld maar naar el presidente moest brengen.
marian*
Erelid
Contacteer:

Donnaperra schreef:
marian* schreef:
.
Dat komt omdat ik van dieren houd en mijn roze bril heb afgezet.
Op dit forum zitten weinig of geen mensen die nog een rose bril dragen en als ze die bij aanmelding nog op hebben ligt hij al snel ergens te verstoffen. Wat al eerder is aangegeven weet " men" het nu wel en doet dit topic niet meer wat het volgens ts zou moeten doen. Als je al zolang lid bent als jij zou je dat moeten weten.
Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

dagmar88 schreef:
*Wolf* schreef:

:vaag: Hoe kan dit een reactie zijn op wat ik schrijf?
Of geloof je dit?

:19: De inhoud is helemaal niet waar mensen over vallen. Wel de manier waarop.
Er lijken nu twee dingen door elkaar te lopen. Bovenstaande beschuldiging dringt niet eens tot me door, daar heb ik niets mee.

Ik heb het natuurlijk over wat de t.s. over ACE schrijft. En mij stoort het niet dat ze alleen in dit topic schrijft. Ik reken mensen niet af op de hoeveelheid verschillende topics waar ze in posten, het gaat mij om de inhoud. De een weet veel over één enkel onderwerp en graaft door tot op de bodem, de ander babbelt over van alles graag mee. Allemaal prima.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

*Wolf* schreef:
-Lilo- schreef:

Ik begrijp dus echt niets van deze reacties. Ik zie ts, in elk geval de laatste pagina's, alleen maar verschijnen om vragen te beantwoorden en verduidelijking te geven waar daarom wordt gevraagd. Maar nee, dat mag niet, want dan is ze aan het spammen en verpest ze het zich voor zichzelf. Echt, ik kan me niet voorstellen dat mensen die oprecht geïnteresseerd zijn om een hond uit het buitenland te adopteren zich zo ergeren als steeds weer dezelfde mensen hier, met voornamelijk rashonden, dat wel :19:
Ik heb een stamboomloze hond op dit moment en een stamboomhond. Hiervoor een x-ft/kh herplaatser. Maar ik begrijp dat je alleen wat mag zeggen over deze lasterpraktijken als je een zielige ten dode opgeschreven hond in huis hebt gehaald?

Jammer dan ik zeg wat ik vind. En als je hier zoveel neer te pennen hebt kun je dat op de rest van t forum ook doen. Als je t forum alleen misbruikt voor laster kun je beter wat anders verzinnen idd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

En toch , als dit nu allemaal ging over een paar broodfokhonden van dezelfde fokker die de pijp uit waren gegaan dan waren de reakties juist aanmoedigend geweest om nog meer te posten en te vertellen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
marian*
Erelid
Contacteer:

bouvierpoedel schreef:En toch , als dit nu allemaal ging over een paar broodfokhonden van dezelfde fokker die de pijp uit waren gegaan dan waren de reakties juist aanmoedigend geweest om nog meer te posten en te vertellen.
Nee, als dat zou gebeuren is Farmfood er snel bij om het topic te verwijderen en een verbod op het noemen van de naam af te kondigen. Dat is al eens gebeurd bij een broodfokker uit Hilversum.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Tara schreef:Ach mens, klets toch niet zo dom.
Ik ga in elk geval helemaal nergens inhoudelijk in op het verhaal, want ik geloof gerust dat er heel veel dingen niet deugen bij deze stichting. Maar het is echt totaal contraproductief om het te doen op de manier waarop 10eke bezig is. Het roept alleen maar irritatie op, en als je goed zou lezen zou je zien dat het inmiddels een welles-nietesgebeuren is geworden, het gaat al lang niet meer over Ace, het gaat alleen nog maar om wie er gelijk heeft. Dat is niks meer of minder dan drammen en dreinen, en daar is dit forum niet voor.
En vragen blijven herhalen of jij het goedkeurt dat een creperend hondje naar Nederland gehaald wordt. Maar goed, het lieve teefje kan mag wat mij betreft ook weer de steen opzoeken om een hele lange winterslaap te houden. Liefst nu voorgoed.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nee jij bent een flapje vriendin of zoiets, dat kan nie anders... :LOL:
Als je t niet met DE zogenaamde kenners die maar 1 topic kennen eens bent hoor je bij t flap kliekje
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

malinois schreef:Nee jij bent een flapje vriendin of zoiets, dat kan nie anders... :LOL:
Als je t niet met DE zogenaamde kenners die maar 1 topic kennen eens bent hoor je bij t flap kliekje
Nee hoor, dan ben je ACE vriend en heb je blijkbaar connecties. En anders moet je eerst door de toetsingscommissie door antwoord te geven of jij een doodziek hondje naar Nederland zou halen.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Die overleden zieke hond is diep triest.
En ik weet zeker dat iedereen het hier heel triest vindt.

Ik denk dat 10eke beter af is zonder jouw steun Donnaperra, want het wordt zo wel heel erg rellerig met dit soort ongenuanceerde uitspraken over forummers op dit honden forum.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

ranetje schreef:Ik denk dat 10eke beter af is zonder jouw steun Donnaperra, want het wordt zo wel heel erg rellerig met dit soort ongenuanceerde uitspraken over forummers op dit honden forum.
Dat ben ik met je eens. De posts van Donnaperra zijn vaak aanmatigend, rellerig en op de man gespeeld (itt tot de (meeste) posts van 10eke), dat doet het topic echt geen goed. Ik hoop voor 10eke dat Donnaperra wat wijzer wordt en hiermee ophoudt.
10eke
Actief

Lemuria schreef:
10eke schreef: Geloof mij, mevrouw ACE leest mee!
Mevrouw Ace zal achter jou aan moeten blíjven lopen omdat je OVERAL bezig bent met zwartmaken. Die zal toch even gek zijn om haar tijd te verkloten aan forummen, ze zal genoeg te doen hebben :19: Wat immers ook weer contraproductief is, want alle moeite die ze in jouw gezever steekt, kan ze niet steken in de stichting :roll:
Waarom laat mevr. ACE haar advocaat dan geen procedure tegen mij starten?

ACE is geen stichting.

ACE is niet verplicht om aan wie dan ook een financieel jaarverslag te tonen.

ACE is een organisatie die zich bezighoudt met de verkoop van honden.

Ze noemen het adopteren maar adverteren massaal op een handelssite als Marktplaats om zoveel mogelijk honden te verkopen.

Een hond is geen handelswaar en hoort dus ook niet op een handelssite.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”