Op de een of andere manier lukte helaas het quoten niet.renee-uk schreef:nou dit is me te ingewikkeld hoor, waarom quote je niet gewoon?10eke schreef:renee-uk schreef:
"ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt dus kan er geen zinnig woord over zeggen.
maar wat heb jij gedaan dan?
ben je op een vliegtuig gesprongen en hebt dat hondje naar een andere da gebracht voor de roze spuit?
niet he, want je zegt zelf dat je daar nooit komt, in dat spanje!
ik begrijp echt niet wat je hier mee wil, behalve dan ace en die mevrouw in een heel slecht daglicht stellen en ik vraag me nog steeds af of en waarom dat belangrijker voor je lijkt dan de honden die wel uit de diverse spaanse hellen verlost worden, ook door ace!
je gaat voortdurend af op dingen van horen zeggen en of dat nou zo geweldig is wens ik toch echt te betwijfelen.
edit: en ja, wat je met je eigen hondje hebt meegemaakt is natuurlijk vreselijk en dat je daarvan nogal ondersteboven bent kan ik me heel goed voorstellen, maar zonder aan jouw gevoel daarover afbreuk te doen vind ik het best raar dat je dan een soort lastercampagne start tegen die stichting en daarvoor allerlei dingen in de strijd gooit die je niet persoonlijk kunt staven omdat je daar gewoon niet bij bent geweest.
ik denk dat -net zoals ik- een heleboel mensen zich een beter beeld zouden kunnen vormen als die mevrouw van ace hier ook zou posten, dan hoor je in elk geval de verhalen van twee kanten en kun je voor jezelf uitmaken wat je geloofwaardig vindt en wat niet.
nu kan dat niet omdat je de zaak maar van een kant hoort en die kant, vanwege de nare ervaring, ook niet direkt objectief genoemd kan worden."
Unquote
Waarom ontwijk je mijn vraag?
Mijn vraag komt neer op, stél dat er een dier in nood is, hevige pijn lijdt, dringend hulp nodig heeft.
Doe jij iets of doe jij niets?
'Die mevrouw van ACE' leest mee, ik heb haar diverse keren uitgenodigd om haar verhaal hier te komen doen...
Als 'die mevrouw van ACE' eerlijk te werk zou gaan, dan zou ik hier niet schrijven, was ik niet gaan spitten en had ik niet zoveel
opgegraven.
Die 'mevrouw van ACE' is een grote leugenaar en dat zou ik echt niet schrijven als ik daar geen bewijzen van had.
Welke Spaanse Hel heb jij bezocht?
Ik neem aan dat je daarmee een dodingsstation bedoelt, je verwijt mij dat ik voortdurend afga
op dingen van horen zeggen, dus ik mag aannemen dat jij zo'n dodingsstation, ook wel gemeente-asiel genoemd,
bezocht hebt?
Ik heb nog een vraag aan je: Ben jij op de een of andere manier betrokken bij ACE,
of bij een andere (aanverwante) organisatie?
alleen de eerste en de laatste zin kan ik nog volgen
ik heb je vraag niet ontweken, ik heb er een duidelijk antwoord op gegeven, dat jij nu weer een andere vraag stelt omdat je met mijn antwoord niet tevreden bent is een tweede en ik blijf niet aan de gang.
en het antwoord op je laatste vraag heb ik ook al ergens gegeven.
aangezien je toch zoveel tijd lijkt te hebben zoek je dat maar fijn op.
Jouw antwoord op mijn vraag was dat jij niet weet wat je zou doen als jij een hond zou zien liggen creperen van de pijn.
Ik weet bijna zeker dat jij iets zou doen om het hondje te helpen.
Ik lees inderdaad ergens dat je schrijft geen vriend van ACE te zijn.
Toch vind ik door jouw antwoord het erop lijken dat je wilt vergoeilijken dat ACE geen poot uitsteekt naar een hond in nood, terwijl ze juist zeggen dat hun doel is het redden van zoveel mogelijk honden.
Je hebt behoorlijke kennis van hoe organisaties werken en het laatste deel van mijn vraag heb je nog niet beantwoord, dus als je wilt?
Ben jij op de een of andere manier betrokken bij een andere, aan ACE verwante organisatie?
En er staat nog een onbeantwoorde vraag: Ben jij weleens in een dodingsstation geweest?