Ja sorry, maar ik had in het verleden een vreselijke ervaring met een relatiebouvierpoedel schreef:Bek houden en niet stoken in een bere goede relatie .Jij krijgt zo niet nog een oormerk in je andere oor gejast.![]()

Moderator: moderatorteam
Ja sorry, maar ik had in het verleden een vreselijke ervaring met een relatiebouvierpoedel schreef:Bek houden en niet stoken in een bere goede relatie .Jij krijgt zo niet nog een oormerk in je andere oor gejast.![]()
Je hebt de verkeerde naam , zit in het verkeerde topic op het verkeerde forum op het verkeerde internet geloof ik.shinobi schreef:B&N je reactie is gewoon goed begrijpbaar, niks van die kinderachtige reacties aantrekken.
Wachwat? Reageer je nou serieus op een bericht uit maart? Die persoon komt hier niet eens meer geloof ikshinobi schreef:B&N je reactie is gewoon goed begrijpbaar, niks van die kinderachtige reacties aantrekken.
Hate it when that happensbouvierpoedel schreef:Je hebt de verkeerde naam , zit in het verkeerde topic op het verkeerde forum op het verkeerde internet geloof ik.shinobi schreef:B&N je reactie is gewoon goed begrijpbaar, niks van die kinderachtige reacties aantrekken.
Ojee ik voelde het , laat mij raden .? Ook oormerken.? Maar das echt gewoon pure liefde net als af en toe een blauw oog of een dikke lip zonder botox.Lemuria schreef:Ja sorry, maar ik had in het verleden een vreselijke ervaring met een relatiebouvierpoedel schreef:Bek houden en niet stoken in een bere goede relatie .Jij krijgt zo niet nog een oormerk in je andere oor gejast.![]()
Ik zal d'r nooit overheen komen...
Mis wel een beetjje de versiering in ruches ,bloemen ,kantjes en franjes.Tara schreef:Het is wat. Wat ga jij aantrekken Lemuria?Lemuria schreef:Ja sorry, maar ik had in het verleden een vreselijke ervaring met een relatiebouvierpoedel schreef:Bek houden en niet stoken in een bere goede relatie .Jij krijgt zo niet nog een oormerk in je andere oor gejast.![]()
Ik zal d'r nooit overheen komen...
Ik vind die tweede van links wel echt supergaaf. Maar misschien is zuurstokroze een beetje overkill?
Tot op de enkel graag en zo'n haarband met een grote bloem . Oh en mis een zelfde kleur tas en schoenen.Tara schreef:Ik ben niet van de kwikjes en strikjes. Dat weet je toch?
Ik dacht: leuk, eens iets heel anders dan anders.
Voor het sjieke zou die blauwe band in een mooie strik zijn en schouderbandjes.Tara schreef:Zo dan?bouvierpoedel schreef:Tot op de enkel graag en zo'n haarband met een grote bloem . Oh en mis een zelfde kleur tas en schoenen.Tara schreef:Ik ben niet van de kwikjes en strikjes. Dat weet je toch?
Ik dacht: leuk, eens iets heel anders dan anders.
Beetje feestlijk en stijl mag wel hoor.
Te bloot. Ik ben een dáme, hè?Tara schreef:Nou, je zegt het maar hoor. Het is jouw feessie, dus ik pas me wel aan.
Jij houd je kop er ook niet bij hé liefje.lieke schreef:Te bloot. Ik ben een dáme, hè?Tara schreef:Nou, je zegt het maar hoor. Het is jouw feessie, dus ik pas me wel aan.![]()
Ik ga voor deze stijl:
En Kees gaat zo:
Ah neee, ik wil bruidsmeisje zijn. Met een roze lange jurk met een heleboel roosjeslieke schreef:Uiteraard ben je ook uitgenodigd. Dat geldt voor de hele harde forumkernTara schreef:Oh, wat heerlijk! Dat uit zoveel gezanik dan toch ineens zoiets moois opbloeit!ranetje schreef:Dit wordt nog een leuk topic![]()
![]()
Wat wordt de dresscode? En mag ik ook komen?![]()
Dresscode is black tie. Dat staat Kees zo chique
Ik kan een hoepelrok maken voor onder mijn trouwjurk (is toch gerend, dus een klein hoepeltje kan er best onder), maar dan doe ik hem wel in een mierzoet roze Dylon-badje. Mag ik dan komen?lieke schreef:Te bloot. Ik ben een dáme, hè?Tara schreef:Nou, je zegt het maar hoor. Het is jouw feessie, dus ik pas me wel aan.![]()
Ik ga voor deze stijl:
En Kees gaat zo:
Jippieeeeeeeeeeeeeeeee, feestjelieke schreef:Alle kleuren mogen. En omdat het een forumbruiloft wordt, is iedereen van harte uitgenodigd. Wel met hoepelrok of vadermoordenaar.
Reticule, handschoenen en kek hoedje met voile gewenst doch niet verplicht.
Enige restrictie die ik verder nog aanbreng is dat een ieder een zónnig humeur meebrengt. Zanikers worden zonder pardon door uitsmijter Nanna middels maat 43 naar buiten geëscorteerd.
Marion. schreef:Jippieeeeeeeeeeeeeeeee, feestjelieke schreef:Alle kleuren mogen. En omdat het een forumbruiloft wordt, is iedereen van harte uitgenodigd. Wel met hoepelrok of vadermoordenaar.
Enige restrictie die ik verder nog aanbreng is dat een ieder een zónnig humeur meebrengt. Zanikers worden zonder pardon door uitsmijter Nanna middels maat 43 naar buiten geëscorteerd.![]()
![]()
![]()
Over mijn humeur zul je niets te klagen hebben, en ik laat de jurk gewoon door de stomerij strijken (kun je daar ook niet over klagen).
Wanneer en waar?
En gevulde eitjes?lieke schreef:Marion. schreef:Jippieeeeeeeeeeeeeeeee, feestjelieke schreef:Alle kleuren mogen. En omdat het een forumbruiloft wordt, is iedereen van harte uitgenodigd. Wel met hoepelrok of vadermoordenaar.
Enige restrictie die ik verder nog aanbreng is dat een ieder een zónnig humeur meebrengt. Zanikers worden zonder pardon door uitsmijter Nanna middels maat 43 naar buiten geëscorteerd.![]()
![]()
![]()
Over mijn humeur zul je niets te klagen hebben, en ik laat de jurk gewoon door de stomerij strijken (kun je daar ook niet over klagen).
Wanneer en waar?
Zaterdag 20 juni. Bij Kees thuis. Ik maak de salades, hors d'oeuvres en desserts en bak zelf de broden en Kees bedient de bbq.
En als jullie héél lief zijn, maak ik ook nog ouderwetse punch (mét en zonder alcohol voor de leden van de blauwe knoop onder ons) en maak ik van die schattige canapéetjes en zelfgemaakt ijs.
Nee hoor, jurken of vadermoordenaars verplicht maar ik zei niet dat het sexegebonden waslor1_1984 schreef:Ik geloof dat ik maar thuis blijf aangezien jurken verplicht zijn.
JUNIlieke schreef:Zaterdag 20 juni.
Ik blijf crashenTara schreef:Heb jij een BOB dan? Of kom je met het OV?Lemuria schreef:Ik doe alles aan als er maar een feestje is met alcohol![]()
Kees en ik verloten de functies voor getuigen. Tegen een redelijk tarief zijn er lootjes te krijgen. En een weddingplanner is niet nodig. Ik ben nl. zelf een stér in organiseren. Met militaire precisie puzzel ik zo'n dag in een handomdraai in elkaar.JYBD schreef:Bij de weg, hebben jullie al getuigen? Of een weddingplanster? Ik bied mijn diensten aan! Tegen een redelijk tarief.
Laat ik nu een aardig moppie op de doedelzak kunnen spelen? Hierbij dus geboekt??lieke schreef:Kees en ik verloten de functies voor getuigen. Tegen een redelijk tarief zijn er lootjes te krijgen. En een weddingplanner is niet nodig. Ik ben nl. zelf een stér in organiseren. Met militaire precisie puzzel ik zo'n dag in een handomdraai in elkaar.JYBD schreef:Bij de weg, hebben jullie al getuigen? Of een weddingplanster? Ik bied mijn diensten aan! Tegen een redelijk tarief.
Crashers zijn uiteraard ook welkom. Tegen een zacht prijsje uiteraard.
Bier schenken doen we ook wel. 't Heeft niet zoveel cachet als Moët & Chandon maar à la, voor één keer zie ik het door de vingers.
O en Tara, nog even over Ceetje als trouwringendrager: ik moet je helaas teleurstellen. Ik heb zelf een uitermate chique schotse herdershond in Lyndie en die oogt wat beter als bruidsmeisje. Ze krijgt een heuse sjerp in officiële clankleuren en draagt in haar bek een satijnen kussentje met het oormerk dat bij Kees ter plekke door het oor wordt geschoten op het moment dat het ja-woord klinkt.
En uiteraard dienen op dat moment alle aanwezige forummers in luid gejuich uit te barsten. Misschien regel ik tegen die tijd nog een doedelzakje of twee op de ceremonie op gepaste wijze luister bij te zetten.
Breek jij je mooie hoofdje daar nou maar niet over. Dat regelt Lieke wel.bouvierpoedel schreef:Een vraagje. Mag ik wel vervoerd worden zonder oornummer voor de bruiloft.?