Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreselijke ervaring met stichting ACE

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Lemuria

Re: Vreselijke ervaring met stichting ACE

Ongelezen bericht door Lemuria »

bouvierpoedel schreef:Bek houden en niet stoken in een bere goede relatie .Jij krijgt zo niet nog een oormerk in je andere oor gejast. :hmmm:
Ja sorry, maar ik had in het verleden een vreselijke ervaring met een relatie :jank: Ik zal d'r nooit overheen komen...
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

shinobi schreef:B&N je reactie is gewoon goed begrijpbaar, niks van die kinderachtige reacties aantrekken.
Je hebt de verkeerde naam , zit in het verkeerde topic op het verkeerde forum op het verkeerde internet geloof ik. :pffff:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lemuria

shinobi schreef:B&N je reactie is gewoon goed begrijpbaar, niks van die kinderachtige reacties aantrekken.
Wachwat? Reageer je nou serieus op een bericht uit maart? Die persoon komt hier niet eens meer geloof ik :denken:
Lemuria

bouvierpoedel schreef:
Je hebt de verkeerde naam , zit in het verkeerde topic op het verkeerde forum op het verkeerde internet geloof ik. :pffff:
Hate it when that happens :oohja:
bouvierpoedel
Zeer actief

Lemuria schreef:
bouvierpoedel schreef:Bek houden en niet stoken in een bere goede relatie .Jij krijgt zo niet nog een oormerk in je andere oor gejast. :hmmm:
Ja sorry, maar ik had in het verleden een vreselijke ervaring met een relatie :jank: Ik zal d'r nooit overheen komen...
Ojee ik voelde het , laat mij raden .? Ook oormerken.? Maar das echt gewoon pure liefde net als af en toe een blauw oog of een dikke lip zonder botox. :19: Echt.!!
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:
Lemuria schreef:
Het is wat. Wat ga jij aantrekken Lemuria?
Ik vind die tweede van links wel echt supergaaf. Maar misschien is zuurstokroze een beetje overkill?

Afbeelding
Mis wel een beetjje de versiering in ruches ,bloemen ,kantjes en franjes. :hmmm:
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:Ik ben niet van de kwikjes en strikjes. Dat weet je toch?
Ik dacht: leuk, eens iets heel anders dan anders.
Tot op de enkel graag en zo'n haarband met een grote bloem . Oh en mis een zelfde kleur tas en schoenen.
Beetje feestlijk en stijl mag wel hoor. :pffff:
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:
bouvierpoedel schreef:
Tara schreef:Ik ben niet van de kwikjes en strikjes. Dat weet je toch?
Ik dacht: leuk, eens iets heel anders dan anders.
Tot op de enkel graag en zo'n haarband met een grote bloem . Oh en mis een zelfde kleur tas en schoenen.
Beetje feestlijk en stijl mag wel hoor. :pffff:
Zo dan?

Afbeelding
Voor het sjieke zou die blauwe band in een mooie strik zijn en schouderbandjes. :pffff:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Tara schreef:Nou, je zegt het maar hoor. Het is jouw feessie, dus ik pas me wel aan. :mann:
Te bloot. Ik ben een dáme, hè? :hmmm:
Ik ga voor deze stijl:
Afbeelding

En Kees gaat zo:
Afbeelding
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

lieke schreef:
Tara schreef:Nou, je zegt het maar hoor. Het is jouw feessie, dus ik pas me wel aan. :mann:
Ik ga voor deze stijl:
Afbeelding

En Kees gaat zo:
Afbeelding
Jij houd je kop er ook niet bij hé liefje. :engel:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

lieke schreef:
Tara schreef:
ranetje schreef:Dit wordt nog een leuk topic :D :ok:
Oh, wat heerlijk! Dat uit zoveel gezanik dan toch ineens zoiets moois opbloeit! :I:
Wat wordt de dresscode? En mag ik ook komen?
Uiteraard ben je ook uitgenodigd. Dat geldt voor de hele harde forumkern :tongue:
Dresscode is black tie. Dat staat Kees zo chique :I:
Ah neee, ik wil bruidsmeisje zijn. Met een roze lange jurk met een heleboel roosjes :pffff:
Marion.

lieke schreef:
Ik ga voor deze stijl:
Afbeelding

En Kees gaat zo:
Afbeelding
Ik kan een hoepelrok maken voor onder mijn trouwjurk (is toch gerend, dus een klein hoepeltje kan er best onder), maar dan doe ik hem wel in een mierzoet roze Dylon-badje. Mag ik dan komen?

En mijn moeder heeft nog ouderwetse krulspelden, dus die kan vast mijn haar prachtig opsteken :cheer: :cheer: :cheer:
Wanneer, wanneer???
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Alle kleuren mogen. En omdat het een forumbruiloft wordt, is iedereen van harte uitgenodigd. Wel met hoepelrok of vadermoordenaar.
Reticule, handschoenen en kek hoedje met voile gewenst doch niet verplicht.
Enige restrictie die ik verder nog aanbreng is dat een ieder een zónnig humeur meebrengt. Zanikers worden zonder pardon door uitsmijter Nanna middels maat 43 naar buiten geëscorteerd. :hmmm:
Afbeelding
Marion.

lieke schreef:Alle kleuren mogen. En omdat het een forumbruiloft wordt, is iedereen van harte uitgenodigd. Wel met hoepelrok of vadermoordenaar.
Enige restrictie die ik verder nog aanbreng is dat een ieder een zónnig humeur meebrengt. Zanikers worden zonder pardon door uitsmijter Nanna middels maat 43 naar buiten geëscorteerd. :hmmm:
Jippieeeeeeeeeeeeeeeee, feestje :cheer: :cheer: :cheer:

Over mijn humeur zul je niets te klagen hebben, en ik laat de jurk gewoon door de stomerij strijken (kun je daar ook niet over klagen).
Wanneer en waar?
lieke
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
lieke schreef:Alle kleuren mogen. En omdat het een forumbruiloft wordt, is iedereen van harte uitgenodigd. Wel met hoepelrok of vadermoordenaar.

Over mijn humeur zul je niets te klagen hebben, en ik laat de jurk gewoon door de stomerij strijken (kun je daar ook niet over klagen).
Wanneer en waar?

Zaterdag 20 juni. Bij Kees thuis. Ik maak de salades, hors d'oeuvres en desserts en bak zelf de broden en Kees bedient de bbq.
En als jullie héél lief zijn, maak ik ook nog ouderwetse punch (mét en zonder alcohol voor de leden van de blauwe knoop onder ons) en maak ik van die schattige canapéetjes en zelfgemaakt ijs.
Afbeelding
Marion.

lieke schreef:
Marion. schreef:

Wanneer en waar?

Zaterdag 20 juni. Bij Kees thuis. Ik maak de salades, hors d'oeuvres en desserts en bak zelf de broden en Kees bedient de bbq.
En als jullie héél lief zijn, maak ik ook nog ouderwetse punch (mét en zonder alcohol voor de leden van de blauwe knoop onder ons) en maak ik van die schattige canapéetjes en zelfgemaakt ijs.
En gevulde eitjes?
En als jullie geen taxi's regelen doe ik dat zelf wel. Ben niet van de blauwe knoop, maar een biertje op een feestje vind ik wel lekker. Of ben ik dan weer ordinair?
Lemuria

Ik doe alles aan als er maar een feestje is met alcohol :cheer: :balon:
lieke
Zeer actief
Contacteer:

lor1_1984 schreef:Ik geloof dat ik maar thuis blijf aangezien jurken verplicht zijn. :F:
Nee hoor, jurken of vadermoordenaars verplicht maar ik zei niet dat het sexegebonden was :wink:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

lieke schreef:Zaterdag 20 juni.
JUNI :80: ?! Op jullie leeftijd kun je dingen als trouwen echt niet meer zover vooruitschuiven hoor :neenee: . Voor je het weet ben je de pijp uit of heeft BP toch nog dat touw gevonden :hmmm: .
Lemuria

Tara schreef:
Lemuria schreef:Ik doe alles aan als er maar een feestje is met alcohol :cheer: :balon:
Heb jij een BOB dan? Of kom je met het OV? :mrgreen:
Ik blijf crashen :E:
nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door nyckle »

Voor de vegans geef ik een cursus "roken op de BBQ in het pannetje".
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Mag ik dan eindelijk mijn roze tutu aan, dan studeer ik een bruiloftsdansje in. :cheer:
Afbeelding
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Bij de weg, hebben jullie al getuigen? Of een weddingplanster? Ik bied mijn diensten aan! Tegen een redelijk tarief. :cheer:
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
lieke
Zeer actief
Contacteer:

JYBD schreef:Bij de weg, hebben jullie al getuigen? Of een weddingplanster? Ik bied mijn diensten aan! Tegen een redelijk tarief. :cheer:
Kees en ik verloten de functies voor getuigen. Tegen een redelijk tarief zijn er lootjes te krijgen. En een weddingplanner is niet nodig. Ik ben nl. zelf een stér in organiseren. Met militaire precisie puzzel ik zo'n dag in een handomdraai in elkaar.
Crashers zijn uiteraard ook welkom. Tegen een zacht prijsje uiteraard.
Bier schenken doen we ook wel. 't Heeft niet zoveel cachet als Moët & Chandon maar à la, voor één keer zie ik het door de vingers.

O en Tara, nog even over Ceetje als trouwringendrager: ik moet je helaas teleurstellen. Ik heb zelf een uitermate chique schotse herdershond in Lyndie en die oogt wat beter als bruidsmeisje. Ze krijgt een heuse sjerp in officiële clankleuren en draagt in haar bek een satijnen kussentje met het oormerk dat bij Kees ter plekke door het oor wordt geschoten op het moment dat het ja-woord klinkt.
En uiteraard dienen op dat moment alle aanwezige forummers in luid gejuich uit te barsten. Misschien regel ik tegen die tijd nog een doedelzakje of twee op de ceremonie op gepaste wijze luister bij te zetten.
Afbeelding
Pino01
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door Pino01 »

Mag ik jullie eerst feliciteren met het voorgenomen huwelijk. Ik ga. Nu maar meteen een sexy jurk uitzoeken en met de kapper overleggen hoe ik mijn haar mooi kan opsteken met heel veel krullen.
Maar mogen de viervoeters ook komen want dan is het feest pas compleet :gjump: :gjump: :gjump: :gjump: :gjump:
bouvierpoedel
Zeer actief

Een vraagje. Mag ik wel vervoerd worden zonder oornummer voor de bruiloft.? :mann:
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

lieke schreef:
JYBD schreef:Bij de weg, hebben jullie al getuigen? Of een weddingplanster? Ik bied mijn diensten aan! Tegen een redelijk tarief. :cheer:
Kees en ik verloten de functies voor getuigen. Tegen een redelijk tarief zijn er lootjes te krijgen. En een weddingplanner is niet nodig. Ik ben nl. zelf een stér in organiseren. Met militaire precisie puzzel ik zo'n dag in een handomdraai in elkaar.
Crashers zijn uiteraard ook welkom. Tegen een zacht prijsje uiteraard.
Bier schenken doen we ook wel. 't Heeft niet zoveel cachet als Moët & Chandon maar à la, voor één keer zie ik het door de vingers.

O en Tara, nog even over Ceetje als trouwringendrager: ik moet je helaas teleurstellen. Ik heb zelf een uitermate chique schotse herdershond in Lyndie en die oogt wat beter als bruidsmeisje. Ze krijgt een heuse sjerp in officiële clankleuren en draagt in haar bek een satijnen kussentje met het oormerk dat bij Kees ter plekke door het oor wordt geschoten op het moment dat het ja-woord klinkt.
En uiteraard dienen op dat moment alle aanwezige forummers in luid gejuich uit te barsten. Misschien regel ik tegen die tijd nog een doedelzakje of twee op de ceremonie op gepaste wijze luister bij te zetten.
Laat ik nu een aardig moppie op de doedelzak kunnen spelen? Hierbij dus geboekt??
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik heb mijn outfit voor het evenement van het jaar al helemaal klaar.
Afbeelding
Afbeelding
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Een feestje :cheer: wat leuk :cheer:

Mag ik ook bruidsmeisje zijn? Want ik heb daar echt de jurk voor!

Afbeelding
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

bouvierpoedel schreef:Een vraagje. Mag ik wel vervoerd worden zonder oornummer voor de bruiloft.? :mann:
Breek jij je mooie hoofdje daar nou maar niet over. Dat regelt Lieke wel.
Jouw taak is bek houwe en mooi wezen :zweep: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”