Dat gehamer op bepaalde woorden die geschreven zijn in de OP. Zo ontzettend vermoeiend.
Afijn.
Als jullie het topic eens nalezen zul je zien dat ik helemaal niet overal tegenin ga, ik zeg dat achteraf gezien ik dingen anders had kunnen doen. Maar dat is altijd, en al helemaal als je de kans heb om via een filmpje bepaalde situaties nog 100 keer te bekijken.
Ik blijf in jullie ogen koppig omdat ik niet toe wil geven dat Kaz 'onstabiel' is. Dat is niet koppig zijn, dat is gewoon achter mijn mening staan. Als we het dan omdraaien blijven jullie drammen omdat ik maar niet zeg wat jullie horen willen. En dan heb ik het voornamelijk over Dinos en Heavy. Want sorry, maar wat ik zo van jullie lees, vooral van jou Heavy, zijn jullie geen mensen waarvan ik iets aan wil nemen omdat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft. Dinos jij noemt het gedrag van de staf vriendelijk. Heavy jij noemt het druk en onstuimig.

Nou dan is het wmb al snel klaar met de discussie hoor. Dinos jij noemde het netjes hoe hij het deed voor het eerst in een roedel. Het is verre van netjes, hij dwingt contact af op een hele vervelende manier. Alle honden die voor het eerst mee gaan in de roedel zijn rustig, kijken de kat uit te boom. Deze hond veroorzaakt onrust in de groep.
Het is in mijn ogen heel wat anders. Het is een hele vervelende spanning, dwingend, patserig een 'ik maak wel uit wat er hier gebeurt' spanning.
Dat Kaz er op vloog verbaasde me inderdaad heel erg. Maar ik snáp het wel. Vind ik het dan maar oke? Nee absoluut niet (voor de 3749x)
Dat ik er van overtuigd ben dat hij dat nu niet opeens bij allerlei reuen met spanning gaat doen maakt dat jullie mij koppig vinden.
Ik ken mijn hond en ken zijn gedrag. Zoals meerdere hier ook hebben ervaren, hij heeft gewoon een hekel aan deze hond. Naja dat kan. Daarvoor hoeft je hond niet opeens anders voor te zijn.
En heavy wbt jouw 'advies' ik zit helemaal niet te bedenken waarom hij dit deed. Ik wéét waarom hij dit deed. En waar heb ik ooit gezegd dat Kaz leider is van een roedel?
Kijk mijn reacties kunnen kinderachtig zijn, Dinos, heb je helemaal gelijk in. En is zeer onnodig. Maar jullie bepalen dingen voor mij, schrijven dingen die ik nooit heb gezegd en verdraaien woorden. Ik kan mezelf blijven herhalen maar op een gegeven moment word ik er ook wel een beetje gallisch van.
Ik neem liever dingen aan van mensen die het gedrag van de staf bvb al juist zien. Jullie zien totaal iets anders en kunnen mijn inziens de situatie dus niet goed inschatten zoals die was. Dat maakt dat ik in jullie ogen koppig ben wellicht, maar dat ik dus geen advies van jullie aan wil nemen, omdat in mijn ogen jullie de plank volledig mis slaan.
Reacties als 'kaz snijdt meerdere keren de pas af' en dergelijke... Tjah. Misschien dat hij twee keer voor hem loopt, maar dat is wat anders dan blokken.
Wel zie ik veel spanning bij Kaz op de filmpjes, achteraf. Maar hij snijdt de staf de pas niet expres af. Dit soort dingen worden er alleen maar bij gehaald om een punt te willen maken, wat ontzettend irritant is overigens.
Ook worden de 3 keren nu achter elkaar geplakt en erger gemaakt dan dat het daadwerkelijk was. Dat is niet reëel maar jullie verwachten wel van mij dat ik dan nog serieus reageer? Zoals Renée al zei, de eerste en tweede keer waren in de roedel vlak na elkaar. En de tweede keer had ik hem niet meteen weer los moeten laten. De derde keer was weken later in het weekend en dus niet tijdens mijn werk en begonnen ze beide met vechten. Dat is heel wat anders dan hoe jij het schrijft Dinos.
En dan schrijf je 'want er zijn hier mensen die het met Jezus mevrouw eens zijn'
Eh ja? Dus? Want dat kan er bij jou écht niet in? Dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben? Als mensen het met mij eens zijn begin jij meteen weer over kliekjes en vriendinnetjes. Nou Dinos, als er iemand niet bij kliekjes hoort dan ben ik het wel. Het kan ook gewoon zo zijn dat mensen het met me eens zijn omdat ze hetzelfde zien als ik. Ik vind het van jou enorm kinderachtig dat als mensen tegen jou in gaan omdat ze het niet met je eens zijn of als mensen mij hierin gelijk geven jij meteen begint over 'opkomen voor mij'. Kijk ook eens naar je eigen gedrag in topics, zou schelen voor je met een vinger gaat wijzen
En heavy: nergens staat dat Kaz een daddy is. (Vermoeiend he? De hele tijd andere dingen schrijven dan dat ik daadwerkelijk geschreven heb) Je leeft echt in een fantasie wereld ofzo.
Ja Kaz gebruik ik bij het trainen van honden met angst, honden met agressie, onzekere honden en noem het maar op. En waarom niet? Omdat hij een irritante reu op zijn flikker geeft moet ik daar dan maar mee stoppen? Van wie? Van jou? Dat is dus het hele punt.
Toentertijd had je al geen verstand van honden
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... laten+zijn" onclick="window.open(this.href);return false;
(Ik ook niet overigens)
Alleen bij jou is het nog steeds hetzelfde. Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt als je deze staf vrolijk en onstuimig noemt. Het enige wat jij wilt, al máánden is op mij negatief kunnen reageren wanneer je daar de kans voor krijgt. Kansloos dus, bij deze zal ik daar ook verder niet meer op in gaan. Want je voegt in mijn ogen niets toe. En qua kennis al helemaal niet.
Dinos, mijn excuses voor het ge'ksst'. Maar het zou ook fijn zijn als je je eigen reacties ook eens terug leest. Je begon op een gegeven moment over mijn hus en dat is niet fair. Dat jij er een andere mening over hebt dan ik, prima. Maar ik ga er verder geen discussie meer over voeren.
Ik weet hoe Kaz is, ik weet hoe ik mijn werk moet doen en ik vertrouw op mijn kennis en ervaringen. Ik maak nou eenmaal fouten, dan is menselijk. Maar ik sta achter mijn menig als ik zeg dat Kaz gewoon nog steeds dezelfde hond is.