*Wolf* schreef:Tuurlijk kun je het zo ingewikkeld maken als je wilt. ZIJ daaro, laat die maar verrotten, ons probleem niet
Maar ik heb verder niet veel zin in deze discussie, sommige mensen hebben gewoon niets met buitenlandse honden en staan ook niet open voor welk argument ook.
Laat me raden, zelf fok je honden

Oh god geen zin in de discussie maar wel allemaal onzin verkondigen en beschuldigingen .
Vind het mooi dat mensen daar iets proberen te doen en mensen waar dan ook blij zijn met zo'n hond . Maar net wat ik zeg , als je onderdeel word van het probleem als zijnde instand houden dan houd het op.
Wil de buurman ook best helpen als hij ziek is om zijn kont af te vegen en een luier te verschonen maar als hij het zelf weer kan dan moet hij het ook weer zelf doen ,maar ben niet bereid om zijn luier te blijven verschonen omdat het henm zo lekker uitkomt.
Of zijn hondje uit laten ,maar als hij er voor de rest niet naar omkijkt dan houd het ook op.
Heb een beetje het idee dat er in sommige landen alleen maar achteruit geleund word en er geen flikker veranderd omdat het probleem wel word opgelost door een stelletje buitenlanders met een goed hart en een paar bij elkaar geschraapte centen .
Je houd namelijk iets in stand ipv het beter te maken .
Het begint te lijken op kinderadoptie uit het buitenland.