Er is alleen 1 ding waar hij volledig van in de stress schiet en misschien zelfs agressief kan worden.. en dat zijn ballonnen. Maakt niet uit of ze opgeblazen zijn of niet.
Dus die zijn hier nu verboden in huis
Moderator: moderatorteam

O ja, dat wakker maken, helemaal vergeten, dat heeft Mila ook als ze heel diep slaapt. Dan moet je haar echt niet onverwacht aanraken, want dan kan ze happen uit schrik. Het duurt bij haar dan ook altijd een seconde of 5 voordat ze echt wakker is en weer reageert op haar naam bijvoorbeeld.Elske schreef:Moos moet je echt niet per ongeluk wakker maken als hij diep ligt te slapen. Ook moet je als mannelijke dierenarts niet proberen hem te onderzoeken als hij geen snuitje om heeft. Bij een vrouwelijke dierenarts is het geen probleem dus gaan we daar maar heen.
Jake schiet compleet in de stress als hij met z'n poot in de soda moet. Hij trilt, kwijlt en er valt een berg haar uit maar hij zou nooit een lip optrekken of een grom laten horen.
Bij Puck kan alles, als ze maar aandacht krijgt is het goed
Kier ook, en ik schrok mij de kolerecloris schreef: Dus een zoen op zijn neus kan maar laat zijn buik maar met rust;) hij waarschuwt overigens wel.
Zo ook met vele honden die in de trimsalon komen waarvan het baasje nooit geloofd dat ze lief zijn geweest.Nanna schreef:Ik heb haarcooit eens geprikkerd met Simone. Beetpakken en neerzetten. Ik zie nóg jullie angstige gezichtjesteckeltoos schreef:Sarah wil absoluut geen gepongel aan haar lijf.
Aaien mag....zolang ze er zelf om vraagt.
Kinderen en postbodes zij niet echt geliefd.
Toch vond ze toen ze verlamd was alles goed.
Een paar keer per dag werd ze met de kont in een bak warm water gezet en afgedroogd zonder gebrom.
Moet je nu niet meer doen.![]()
Op schoot nemen en knuffelen is een ongewenste intimiteit.![]()
De dierenarts kon alles met haar

hahaha, dat heeft Mika ookSulluna schreef:Oh ja, die vergeet ik elke keerManuma schreef:Snoep geven. Je kunt Suus geen snoep geven.Sulluna schreef: Suus ..
![]()
Suus is gewoon een kruising met een piranha, kan zij ook niks aan doen. Koekje? HAP hand weg.
Dit is alsof ik je over Kai hoor vertellen!pioenroos schreef:Diem is niet zo van de lichamelijke intimiteiten. Knuffelen graag, maar niet eindeloos en geen contactliggen. Als het moet kan ik alles wel bij hem maar dingen aan zijn buik, zeker als hij moet liggen zijn NIET LEUK. Maar bv pillen slikt hij zo door als ik dat vriendelijk vraag en als nodig kan mijn hand tot schouder in zijn bek om iets op te vissen wat klem zitZijn voorwaarde is wel dat hij alles mag bekijken. Tot en met een graszaadje wat je van hem afplukt moet hij het zien en weten.
Niet elke dierenarts kan gemakkelijk alles bij hem. Maar 1 (mannelijke) dierenarts snapt hem. Hij legt netjes en rustig alles uit aan Diem en laat hem alles zien. ('kijk, dit elastiekje moet om je voorpoot, weet je nog?') En dan kan hij dus met alleen mij erbij om zijn kont tegen te houden, bloedprikken.
Hij zal overigens niet zijn tanden gebruiken om verzet te plegen maar wel zijn spieren en gewicht.