Ja, we houden wel van spelletjes. Rhodi kende wat doggydance en hij zal dat ook wel leren.
Op dit moment kan hij perfect pootjes geven. Zit en af gaan aardig, soms haalt hij ze door elkaar. Back is een makkie, Hide ietsje lastiger maar wel leuk. Blijf word aardig begrepen, al is het soms wat moeilijk om op exact die ene plek te blijven.. maar hij wacht wel tot ik terugkom en da's keurig. Wachten en over bij het oversteken gaan zo netjes als ik van zijn leeftijd mag verwachten.
De zindelijkheid heeft een incidenteel ongelukje en gaat verder meer dan schitterend. En hij doet zijn best me nog maar 1x per nacht te wekken, hoewel we er soms nog onderbroken nachten tussen hebben. En het zelfgefabriceerde trapje is dus een prima succes, hij kan op en af, en moet nu leren dat hij altijd via de trap naar beneden gaat. Soms zie je hem erover denken van de bank te springen, dat mag dus niet, dus dan is het een kwestie van meteen weer laten zien hoe het wel moet.
Eigenlijk ben ik gewoon bijzonder tevreden en gelukkig met hem.

Het is een vrolijk en leergierig hondje.
Eerste kerstdag was een succes; hij heeft de binnenkomst van het bezoek behoorlijk rustig gedaan (even blij begroeten en dan weer rust), ons rustig laten gourmetten en sliep overal goed doorheen. Daarna was hij natuurlijk wel goed wakker en ook geheel terecht even goed in beeld en heeft hij leuk gespeeld. Iedereen was vol lof over hoe goed hij het deed, en ikzelf nog het meest.